Dzisiaj jest 28 lip 2025, 8:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 kwie 2011, 17:50 
*

Rejestracja: 29 mar 2010, 18:29
Posty: 29
Lokalizacja: Rybnik [SRB]
Pojazd:
Witam. Mam następujący problem. Jeszcze parę dni temu skuter jeździł normalnie, tj rozpędzał się do 90 licznikowych( oszukuje, ale niech to będzie nasz punkt odniesienia).
Po parudniowej przerwie zauważyłem, że gdy zbliżam się do 75-80 odczuwam odcinanie czy też mulenie, nie wiem jak to dokładnie nazwać. Z górki leci normalnie, tj 95-100 licznikowe(kłamie!). Setup to full seria z Tecnigasem NEXT-r, rolki 5,8( za ciężkie, muł od 10do40,potem szarpie jak opętany).

Przebieg to już 10400km na seryjnym cylku, olej jaki leję do mieszanki to Orlen półsyntetyk lub Mobil, także półsyntetyk. Filtr paliwa wymieniony,świeca nowa z długim gwintem. Dysza to 0,58 czy coś w ten deseń

Dodam, że podobny efekt miałem jeżdżąc po deszczu mając zdjętą tą gumę, która ma osłaniać świecę, za fajką. Wiecie o co mi chodzi ;p i tak sie zastanawiam, czy może to być wina fajki, która jest z leksza zmęczona już czy też silnik już niedomaga?
CO byście najpierw sprawdzili na moim miejscu?

Wybaczcie ten z leksza długi wywód, ale musiałem :mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 18:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
silnik nie domaga, bo odcina ci cylek.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 18:05 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
patrollooss pisze:
Dodam, że podobny efekt miałem jeżdżąc po deszczu mając zdjętą tą gumę, która ma osłaniać świecę, za fajką. Wiecie o co mi chodzi ;p

Sprawdź czy Ci koło nie zachlapuje gdzieś wody na filtr ,bądź fajkę.Kumpel miał tak z seryjnym filtrem ,cały czas w tej puszce zbierała mu się woda,przez to mu non stop muliło,bo nie dostawał wystarczająco powietrza.

patrollooss pisze:
Dysza to 0,58

Ja bym spróbował jeszcze wymienić na większą dyszę,coś z 70 parę ,i wyregulować gaźnik.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 18:14 
*

Rejestracja: 29 mar 2010, 18:29
Posty: 29
Lokalizacja: Rybnik [SRB]
Pojazd:
Mate57, tylko że do tej pory wszystko było, więc dyszy tutaj raczej bym nie podejrzewał .

Pyle, możliwe, bo to już 11k przjechane. W zeszłym roku jak jeszcze bylo 9500 mierzyłem kompresję u mechanika. Na zimnym silniku było ok 6atm




_________________

Skromny Ry-8 ;
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/RY8/119003




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 19:10 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
patrollooss pisze:
Na zimnym silniku było ok 6atm

No to wynik nie zadowalający.Obawiam się,że to jednak wina silnika,a konkretniej cylinder + tłok :(




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2011, 19:52 
*

Rejestracja: 29 mar 2010, 18:29
Posty: 29
Lokalizacja: Rybnik [SRB]
Pojazd:
Jeszcze jutro sprawdzę filtr powietrza, a dokładniej go umyję, zamierzam sprawdzić czy czasem cewka sie nie poluźniła - muszę zdejmować podłogę aby to sprawdzić? Ewentualnie wyreguluję jakoś gaźnik, zwiększę mieszankę, ale wątpię żeby to coś dało.

Jeśli to naprawdę wina już silnika, to będzie coraz bardziej słabnąć, czy w pewnym momencie chwyci tłok i to będzie koniec?
Bo jeśli mam sie brac za remont to tylko jak totalnie padnie;p

Najgorsze jest to, że naraz tak zaczęło się robić, a nie stopniowo i dlatego nie do końca wiem, w którym kierunku iść ... ;/




_________________

Skromny Ry-8 ;
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/RY8/119003


Ostatnio zmieniony 06 kwie 2011, 19:53 przez patrollooss, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 0:22 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
patrollooss pisze:
zamierzam sprawdzić czy czasem cewka sie nie poluźniła - muszę zdejmować podłogę aby to sprawdzić?

Zależy gdzie masz umieszczoną cewkę,zazwyczaj jest Ona przykręcona do tylnej części ramy.Jeśli nie masz jej zabudowanej to nie musisz rozkręcać niczego :)

patrollooss pisze:
Jeśli to naprawdę wina już silnika, to będzie coraz bardziej słabnąć, czy w pewnym momencie chwyci tłok i to będzie koniec?

Jeśli będziesz dolewać olej,i nie bedziesz go przegrzewał w skutek czego mógłby się zatrzeć,to po prostu będzie z dnia na dzień coraz słabszy,aż któregoś dnia po prostu nie odpali z powodu zbyt słabego sprężania.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/


Ostatnio zmieniony 07 kwie 2011, 0:23 przez Mattrack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 6:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:28
Posty: 631
Lokalizacja: Kasa na kiweja
Pojazd:
a że tak zapytam jaka kompresja powinna byc?? i kompresje jak sie sprawdza ?:D słyszałem że mamometr czy jakoś tak wkręca się tam gdzie świece i kręci na full obroty tak?:)




_________________

Keeway hurricane
Szetap:
Wario hebo n/g
Tecnigas Next-r
Rolki 4 g motorfoce
Centralka nieb hebo
Sprężynki sprzęgła hebo nieb
Pasek Dayco

SPRZEDAM JW. !!! PISAĆ PV




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 7:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Dave2007, Kompresje sprawdzasz manometrem, a powinna ona być ok. 9 w 2t, był chyba nie dawno temat gdzie kolega pytał jaka kompresja w 2t i 4t.


Ostatnio zmieniony 07 kwie 2011, 7:10 przez Bihon, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 11:54 
*

Rejestracja: 29 mar 2010, 18:29
Posty: 29
Lokalizacja: Rybnik [SRB]
Pojazd:
dave2007, niekoniecznie kręci się na wysokie obroty ;)
przykładowo ja miałem przy przebiegu 9500km niecałe 6atm. Teraz już czuć, że jest jeszcze mniej .. :?




_________________

Skromny Ry-8 ;
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/RY8/119003




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 12:06 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
patrollooss pisze:
Teraz już czuć, że jest jeszcze mniej .. :?
Sprawdzałeś,czy tak na "oko"? Jeśli jest rzeczywiście mniej niż 6 atm. to nie ma mocnych,żeby on miał jakąś moc,lekka górka i zwalnia,na dodatek jak masz ciężkie rolki zamontowane.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 15:53 
*

Rejestracja: 29 mar 2010, 18:29
Posty: 29
Lokalizacja: Rybnik [SRB]
Pojazd:
pod górkę zwalnia z tych 90 do nawet (!) 50-60 kmh :| wiem, że rolki są za ciężkie, ale nawet nie da rady spalić trochę laczka na trawie czy piasku ;/ a ostatnio jak wiozłem dziewczynę, to musiałem na starcie się odpychać nogami troche. Co za paść :?

teraz kompresji nie sprawdzałem manometrem .
dodam, że uszczelkę pod wydech sobie sam dorobiłem i puszcza troche olej z jednej strony kolanka :mrgreen:




_________________

Skromny Ry-8 ;
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/RY8/119003


Ostatnio zmieniony 07 kwie 2011, 15:55 przez patrollooss, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy