Dzisiaj jest 26 lis 2024, 18:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 16:43 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Z tego co się nie mylę w keewayu gdzieś na głowicy jest napisane CPI nawet


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 17:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Dokładnie to na bloku silnika masz napisane i bodaj na pokrywie od waria i sprzęgła.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 17:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Ale jak widziałem to ten polini 50ccm jest na 10mm więc lipa bo Keeway ma 12 :sad: Więc chyba nici z moich planów :/ :(




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 17:36 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Gdzie jest tak napisane że na 10 mm?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 19:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
To prosze podaj mi linka z Polini 50ccm do keewaya na 12mm.




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 20:17 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
No tam nic nie pisze że jest na 10 mm. Czyli jeśli jest w zakładce CPI to powinien pasować do keeway'a. Tak mi się wydaje ale nie jestem pewien




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 20:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
No ok thx. Ale jak go widziłes to prosze zapodaj mi link bo ja nie widze.




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 21:13 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Mi się wydaje że łożyska będziesz musiał zmienić bo wysokie obroty kręcą obydwa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 21:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Ale moduł blokuje jak cos więc nic sie nie stanie. Pozatym ten MK kręci mniejsze niż Polini więc mysle ,że będzie ok. Ale one pasują do Keeway F-act??




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2009, 13:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Po co wkładać sportowy cylinder przy zablokowanym module? Jaki jest tego sens?




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2009, 14:34 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
No soprtowy cylinder napewno da dużo przyspieszenia i v-maxu ale np nie pojedzie te 3 km/h wiecej bo modul blokuje i tyle i nie osiągnie tak wysokich obrotów. A jeśli np zmieniłbym cylinder na 70 ccm i moduł na odblokowany to trzeba będzie wał zmieniać czy waystarczy same łożyska w keeway'u?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2009, 15:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Mnie nie zalezy na prędkosci. Może jechac 80km/h chodzi mi o wykop tylko i wyłącznie!!! Do prędkości mam inne cacko :twisted: :twisted: :twisted: To da rade polini sporta 70ccm do keewaya na zablokowanym module bez zmiany łożysk?? przebieg 5000 sprawdzałem wał kompletne zero luzu!!




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2009, 13:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
11karolb11 pisze:
Czyli jeśli jest w zakładce CPI

Do 2003r CPI miały korbowody 10mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2009, 22:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Bez zmiany łożysk nie ryzykowałbym 70ccm. Moduł blokuje dopiero od 10 tys. a na sporcie bankowo w Keewayu tyle nie wykręcisz. Moim zdaniem pakowanie kasy w 70ccm bez wymiany łożysk i zrobienia tego tak jak należy jest kompletnie bez sensu... Jak już robić to porządnie, jak nie robić to w ogóle go nie ruszać




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy