Dzisiaj jest 21 lip 2025, 23:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sty 2009, 13:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Siema. Ile wytrzymują seryjne wały obr.min ?

Ponieważ nie wiem, czy wystarczy zmienić łożyska, czy cały wał...

Setup :

Cylinder : Stage6 Sport 70ccm
Wydech : Tecnigas RS 2
Gaźnik : 17,5mm
Wariator : Malossi Multivar

I taki zestaw powinien kręcić ile obr. ? nie więcej niż 11-12tys. ? Czy seria wał wytrzyma tyle z nowymi łożyskami Stage6 ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 17:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2008, 17:53
Posty: 42
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
To zależy w jakim stanie jest wał :wink:




_________________

...Gilera Runner C36...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 17:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Wał w dobrym stanie przejechane parę tysięcy ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 18:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2008, 17:53
Posty: 42
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
W granicach 9500tyś.




_________________

...Gilera Runner C36...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 18:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Tylko ? Ja słyszałem, że okolice 12tys....niech ktoś inny się wypowie bo nie wiem komu wierzyć :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 19:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2008, 14:25
Posty: 139
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Po 9 tys. bym zmieniał wał . Mi łożyska i korba lekkich luzów dostała po 4000 tys (miałem cylek 70cc)




_________________

Keeway Matrix >Miderace<
Porting/Regulacja by Omnix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 20:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Ale masz silnik Minarelli H. ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 21:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
wilus88luki pisze:
Po 9 tys. bym zmieniał wał . Mi łożyska i korba lekkich luzów dostała po 4000 tys (miałem cylek 70cc)


Ale obrotów czy przebiegu ?

Ale nie ryzykowałbym kręcenia seryjnego wału i łożyska ponad 12 tysi ..




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2009, 23:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Seria wał kręci max do 12 tyś;]




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2009, 0:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Czyli skoro Sporcik mój będzie kręcił ok.11tys. + mam łożyska teflon to powinno być bezpiecznie ? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2009, 0:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2008, 21:05
Posty: 56
Pojazd:
Jaki masz silnik? Jeżeli jednostkę Minarelli albo P/G itp. chodzi mi o markową i piszesz że wał ma parę tysięcy przebiegu to śmiało zmieniaj same łożyska. Tylko wiadomo nie jest to na długą metę i musisz często kontrolować stan wału żeby było się bez przykrych niespodzianek.




_________________

-Hebo Manston Replica
- Wał Lektronics Racing
- Wydech Yasuni C16 BE
- Sprzęgło Stage6
- Dzwon Stage6
- Malossi OverRange
- Pasek Malossi Kevlar
- Gaźnik Dell'Orto 19mm
- Króciec Ssący Malossi
- Malossi Torision Controler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2009, 0:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Tak mam Minarelli ..

Okey, to zmienię łożyska..Ale co masz na myśli mówiąc..nie na długą metę..ok.3000tys. zrobie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2009, 0:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2008, 21:05
Posty: 56
Pojazd:
Myślę że tak tego nikt Ci nie powie, po prostu będziesz musiał kontrolować co np. 500km stan wału.




_________________

-Hebo Manston Replica
- Wał Lektronics Racing
- Wydech Yasuni C16 BE
- Sprzęgło Stage6
- Dzwon Stage6
- Malossi OverRange
- Pasek Malossi Kevlar
- Gaźnik Dell'Orto 19mm
- Króciec Ssący Malossi
- Malossi Torision Controler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2009, 1:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
I jak będą luzy to wał do wymiany ? :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2009, 15:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2004, 16:50
Posty: 176
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
Marc, osobiście polecam wymienić wał jak najszybciej przy 70cm3. Ja zmieniłem same łożyska i żałuję. Kupiłem dopiero ostatnio wałek sportowy, ale wydaje mi się, że to opóźnienie nie było potrzebne. Teraz znowu dostawać się do starego wału itp. Poza tym twój stres stanowczo się zmniejszy, ponieważ ja z dnia na dzień mniej pewnie jeździłem. Chciałbym zaznaczyć, że wał to delikatna sprawa. Mi padł stary po 12 tys km na seryjnym cylindrze! Nie myślałem, że będę tuningował na 70 cm3 i niestety zmieniłem na kolejny seryjny. Na dzień dzisiejszy czekam na ocieplenie i zakładam s6 HPC który już czeka :grin:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2009, 23:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2008, 16:19
Posty: 145
Lokalizacja: Prawie Poznań
Pojazd:
Przy wałach nie chodzi o to ile tys. obrotów wytrzymają tylko o to jak trwały i z jakich materiałów jest zrobiony korbowód i jego główki, słyszeliście kiedyś o urwanym wale z powodu zbyt dużych obrotów ? Bo ja nie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2009, 23:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2004, 16:50
Posty: 176
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
No tak zgodzę się z Tobą. Wiele ludzi kupuje tylko łożyska do wału, a o łożysku do korbowodu zapomina co jest bardzo ważne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2009, 9:36 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Mnie raz się zdarzyło że pękło oczko główki korbowodu :neutral: 2 dni tak jeździłem.Dopóki silnik ciągnął,było OK.Przy zmianie biegu lub zwalnianiu łomot taki że szkoda gadać :mrgreen: Ale to na pewno nie stało się od wysokich obrotów :smile:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2009, 12:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
marc1551 pisze:
Tak mam Minarelli ..


Od kiedy to CPI ma Minarelli?
szaman0000 pisze:
Przy wałach nie chodzi o to ile tys. obrotów wytrzymają tylko o to jak trwały i z jakich materiałów jest zrobiony korbowód i jego główki, słyszeliście kiedyś o urwanym wale z powodu zbyt dużych obrotów ?

Dokładnie tak!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2009, 14:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2008, 16:19
Posty: 145
Lokalizacja: Prawie Poznań
Pojazd:
A z tego co widać to seryjne wały nie są wcale takie złe, więc zamiast kupować zamiennik za ok. 300 peelenów, lepiej poczekać przejeździć dłużej na serii, dozbierać i kupić coś pokroju Hebo, MK, Stage6, Polini, bo zmieniać wał z seryjnego na prawie seryjny to głupota i strata kasy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy