Dzisiaj jest 04 lip 2025, 10:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 kwie 2011, 20:23 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 19:58
Posty: 55
Pojazd:
Witam
Posiadam pojazd jak w opisie
Włożony jest cylek 65cc jakiś lepszy nie za 100zł. Raczej nie ma żadnych blokad ostatnio zdjęciem ostatnią blokadę na module(wymieniłem go za jakiś z allegro cena z przesyłką 30zł). Wariator sprzęgło itp wszystko seria.

1 problem polega na tym że pewnego dnia zaczyna przerywać tzn dusić sie przy odkręconej manetce prawie na full i nie mugł sie rozpędzie powyżej 40. Wyczyściłem gaźnik filtr itp jednak nic to nie dało co prawda nie przerywał ale był słaby i plamił z 4l. Zakupiłem od znajomego gaźnik mikuni z dyszą 62 lub 65 nie wiadomo dokładnie. Po regulacji było tak skuter łanie ruszał od 0 do 50 później od 50-60 przerywał następnie od 60 rozpędzał sie ładnie do 66. Trochę grzebałem i wyjąłem zwężkę z filtra powietrza oraz podwyższyłem iglice teraz od 0 do 30 ma kopa od 30 do 50 muł bardzo dające sie we znaki pod wzniesienie nawet lekkie a od 50 do 68 rakieta.Problem polega na tym ze straciłem lekko v-max ok 2-3kmh i ma muła do tego pali z 5l czasem zdarzy sie ze przerywa lekko.

A i po włożeniu tego modułu odblokowanego skuter idzie zamiast 68kmh 77kmh z górki. Skuter na fabrycznym wydechu wariatorze sprzęgle itp. To kieruje do tych co mają problemu po tuningu skutera mówią ze v-max się niewiele zwiększa poza tym bardzo dożo osób na forum pisze że modułu nie są blokowane.

Mój hurricane jest z roku 2008 z 9 miesiąca czyli prawie 2009 przejechane ok 8 tys km

2 problem jaki zauważyłem to cieknący olej koło magneto koleś w serwisie powiedział że uszczelniacze do wymiany koszt 350zł to go wyśmiałem według mnie to pompa oleju pada ale nie wiem dokładnie wy sie wypowiedzcie

Z góry dziękuje


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 20:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 22:17
Posty: 237
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
1 problem nie jestem pewien, ale może sprężyna centralna(ale niech inni się wypowiedzą)
a 2 to na 100% pompa oleju miałem to samo




_________________

"Nie sztuka się rozpędzić, sztuką jest się zatrzymać ;]"
"Jeździj tak szybko jak twój anioł stróż potrafi latać"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 11:44 
*

Rejestracja: 09 kwie 2011, 19:58
Posty: 55
Pojazd:
I co pomże ktoś z tym mułem od 30 do 50 ? i wysokim spalaniem? czy jest to zła regulacja gażnika?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy