Dzisiaj jest 09 mar 2025, 15:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Łożyska.
Post: 10 kwie 2011, 14:56 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:37
Posty: 118
Lokalizacja: New Tomyśl
Pojazd:
Witam!
Mam pytanie jakie łożyska będą najlepsze do mojego swapu.
Siedzi w nim silnik od Typhoona 2001r. A 2 pytanie dużo jest roboty z rozpołowieniem karterów?




_________________

ZiPp Freed.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 15:04 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Rozyn, a musisz zmieniać łożyska :?: SKF są jedne z najlepszych
2. Zależy co znaczy dla ciebie dużo. Jak się nie znasz to nawet nie próbuj. lepiej żeby co ktoś pomógł :)




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 15:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
NTN też są dobre. Jak będziesz rozpoławiał to składaj wszystkie częci tak żebyś wiedział jak złożyć


Ostatnio zmieniony 10 kwie 2011, 15:33 przez limak1808, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 16:02 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:37
Posty: 118
Lokalizacja: New Tomyśl
Pojazd:
Robiłem już przy skuterku praktycznie wszystko ale nigdy nie rozpoławiałem karterów. I teraz nie wiem czy sobie poradzę. Nie chodzi o same wymienienie łożysk musze wszystko z dużego karteru przełożyć do innego dużego karteru bo poprzedni właściciel silnika wbijał łożyska mlotkiem i uszkodził karter. I jest pęknięty pod wariatorem. Teraz jest to zaklejone jakimś klejem na zimno ale kto wie ile jeszcze to wytrzyma. I przy okazji zmiany karteru zmienił bym łożyska.




_________________

ZiPp Freed.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 19:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
w sumie roboty trochę jest trzeba rozpołowić wybić simmeringi łożyska całą pompkę wody później łożyska trzeba włożyć nowe najlepiej metoda ciepłe na zimne i złożyć wszystko na masę uszczelniającą lub silikon




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 19:59 
**

Rejestracja: 18 mar 2009, 13:27
Posty: 238
Lokalizacja: Wawa józefów
Pojazd:
driwer88 pisze:
w sumie roboty trochę jest trzeba rozpołowić wybić simmeringi łożyska całą pompkę wody później łożyska trzeba włożyć nowe najlepiej metoda ciepłe na zimne i złożyć wszystko na masę uszczelniającą lub silikon


gtatuluje jeżeli ktoś tak robi z łożyska i karterem ... powodzenia..




_________________

Nie jestem jak zupa pomidorowa...-nie musisz mnie lubić ;p
witold123 pisze:
Sory za jakość zdjęcia robione winampem ;p

tloku pisze:
Sorry za słabą jakość zdjęć (robione wiertarką udarową z turbobulbulatorem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 20:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
ee tam. Najlepiej sobie rozplanować i pamiętać co gdzie było a potem to już z górki, najgorzej pójdzie wybicie łożyska z wału;/




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 20:32 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 11:37
Posty: 118
Lokalizacja: New Tomyśl
Pojazd:
A jak wybić łożyska żeby nic nie uszkodzić?




_________________

ZiPp Freed.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 20:43 
**

Rejestracja: 18 mar 2009, 13:27
Posty: 238
Lokalizacja: Wawa józefów
Pojazd:
na prasie




_________________

Nie jestem jak zupa pomidorowa...-nie musisz mnie lubić ;p
witold123 pisze:
Sory za jakość zdjęcia robione winampem ;p

tloku pisze:
Sorry za słabą jakość zdjęć (robione wiertarką udarową z turbobulbulatorem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 21:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Jeśli nie masz dostępu do tzw prasy, możesz to zrobić tak młotek+jakaś rurka i wbić normalnie. ;) Nic się nie stanie ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2011, 8:53 
**

Rejestracja: 18 mar 2009, 13:27
Posty: 238
Lokalizacja: Wawa józefów
Pojazd:
tylko równo bij a nie pod skosem ;]




_________________

Nie jestem jak zupa pomidorowa...-nie musisz mnie lubić ;p
witold123 pisze:
Sory za jakość zdjęcia robione winampem ;p

tloku pisze:
Sorry za słabą jakość zdjęć (robione wiertarką udarową z turbobulbulatorem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2011, 13:19 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 15:50
Posty: 120
Lokalizacja: Zambrów
Pojazd:
Z góry przepraszam za wyrażenia, ale wkurzacie mnie!
Nie srajcie chłopakowi do łba!!

Panie Rozyn'ie jeżeli masz trochę doświadczenia w posługiwaniu się kluczami nasadowymi, imbusami i śrubokrętami to możesz śmiało zrobić! nie słuchaj co mówią inni, że krzywo wbijesz, musisz wbijać na prasie bo to nie prawda!

Ja zanim pierwszy raz rozebrałem silnik to ze 3 noce spędziłem nad poradnikami, filmikami i że tak powiem, w niewielkim stopniu się przydały, zawsze napotykałem jakiś problem i musiałem go rozwiązać swoim sposobem, jak napisałem posta na forum to nagadali mi takich głupot jak tobie i potem bałem się założyć cylinder, a bo to trzeba równo założyć, pierścionki muszą natrafić na zamki itp itd!

Tak więc jak ci mówiłem, bierz się za to, a jeśli w połowie zrezygnujesz to oddasz mechanikowi (ale nie będzie takiej potrzeby)

Myślę, że rozwiałem twoje wątpliwości, jak by co to pisz na gg: 9946255 chętnie pomogę.

Dziękuje dobranoc!

Użytkownik dostał ostrzeżenie za przekleństwa. Radzę przeczytać regulamin/ Mayday




_________________

*Cylider Stage6 Streetrace 70cc Full Ported
*Wał Stage6 HPC
*Wydech Stage6 Pro Replica
*Zawór Stage6 NBR
*Krociec Stage6 Viton
*Gaźnik Stage6 BE 21mm
*Filtr Stage6 Double Layer Racing White


Ostatnio zmieniony 14 kwie 2011, 10:37 przez Michoo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy