Dzisiaj jest 14 lis 2024, 19:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sty 2009, 11:04 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Który cylinder będzie lepszy do keeway'a z wydechem yasuni r i wario hebo ng:
> Polini Sport 70 ccm
czy
> Stage6 Sport Pro 70 ccm

Zastanawiam się dlatego, bo Polini jest żeliwny a Stage6 aluminiowy. Czy aż tak bardzo się różnią?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2009, 11:52 
*

Rejestracja: 14 sty 2009, 13:38
Posty: 24
Pojazd:
Ja bym brał stage 6. Dlatego że polini jest żeliwny, przez co inaczej puchnie przy rozgrzanym silniku :wink:




_________________

Elana Toruń & Scooter tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2009, 12:39 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
No a do seryjnego gaźnika który lepszy? (tylko dysza będzie zmieniona na 115)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2009, 14:47 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2008, 14:25
Posty: 139
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Stage6 bym brał . Wiadomo alu lepiej oddaje ciepło :D




_________________

Keeway Matrix >Miderace<
Porting/Regulacja by Omnix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2009, 21:17 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
No tak ale żeliwo jest bardziej wytrzymałe i jak się coś stanie to na żeliwie idzie szlifa zrobić a na alu d*pa :razz:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2009, 21:42 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
11karolb11 pisze:
No tak ale żeliwo jest bardziej wytrzymałe

Skąd ta teoria?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2009, 23:49 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
No a nie jest tak? Aluminium jest dużo sładszym materiałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2009, 0:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2008, 21:05
Posty: 56
Pojazd:
Aluminium tak jest słabsze, ale nie nicasil, z którego jest zrobiona szklanka.




_________________

-Hebo Manston Replica
- Wał Lektronics Racing
- Wydech Yasuni C16 BE
- Sprzęgło Stage6
- Dzwon Stage6
- Malossi OverRange
- Pasek Malossi Kevlar
- Gaźnik Dell'Orto 19mm
- Króciec Ssący Malossi
- Malossi Torision Controler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2009, 0:15 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
No to już nie wiem co robić... :/ Który wg. was powinienem wziąć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2009, 1:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2008, 21:05
Posty: 56
Pojazd:
Polini jest słabszy ale żeliwny co dla niektórych jest plusem dla niektórych minusem.
Stage6 nieco mocniejszy i aluminiowy. Jeżeli zatrzesz żeliwo to prosta sprawa kupujesz tłok robisz szlif i jazda, zaś z cylindrem aluminiowym to już nie jest tak pięknie, honowanie sporo kosztuje i nie spotkałem się aby ktoś to wykonywał, tylko zatarty aluminiowy cylinder idzie na śmieci.
Nicasil(alu) jest wytrzymały jeżeli wszystko jest złożone poprawnie i żadna inna część nie spowoduje uszkodzenia cylindra to możesz zrobić na nim bardzo dużo kilometrów. Gdy kompresja będzie słaba to wymieniasz tylko pierścienie.

P.S sam dziś kupiłem Poliniego LC :razz:




_________________

-Hebo Manston Replica
- Wał Lektronics Racing
- Wydech Yasuni C16 BE
- Sprzęgło Stage6
- Dzwon Stage6
- Malossi OverRange
- Pasek Malossi Kevlar
- Gaźnik Dell'Orto 19mm
- Króciec Ssący Malossi
- Malossi Torision Controler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2009, 12:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
barteq1990 pisze:
honowanie sporo kosztuje

60zł to sporo?

barteq1990 pisze:
nie spotkałem się aby ktoś to wykonywał

Mało widziałeś jeszcze w takim razie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2009, 14:01 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Czyli który polecacie? Który będzie mocniejszy na wydechu Yasuni R i gaźniku seryjnym z dyszą 115? Jakiej mocy (chodzi mi konkretnie o v-max i przyspieszenie) mogę się spodziwać po każdym z nich? Proszę o odpowiedź




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2009, 14:40 
Zbanowany

Rejestracja: 08 cze 2008, 15:33
Posty: 81
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
stage6 !!!!! polecam kolega ma dużo kilometrów na nim zrobił już i nie nażeka przy wydechu yasuni r




_________________

Pozdro dla ciebie [you] :)
sprzedam !!!!
http://allegro.pl/item644557961_keeway_ ... kazja.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2009, 14:45 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Ale jeśli się coś stanie na aluminiowym to nie mam kasy żeby kupić nowy a żeliwny można przyszlifować a poza tym to nie jest duża różnica w mocy bo tylko 1,5 KM a nie chce też żeby sie cos z wałem stało jak bedzie za mocny bo wymieniam tylko łożyska. Wiem że polini jest juz sprawdzony, bo jeździłem na nim u kumpla i też ma niezłego buta. Kupie POLINIEGO raczej, ale dzieki za rady :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2009, 19:01 
*

Rejestracja: 14 sty 2009, 13:38
Posty: 24
Pojazd:
gdyby każdy tak jak ty od razu przypuszczał że się popsuje.. to nikt by ich nie kupywał, pozdro




_________________

Elana Toruń & Scooter tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2009, 0:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Najlepiej to wrzuć silnik Minarelli, a z tych dwóch lepiej Stage6.

11karolb11 pisze:
gaźniku seryjnym z dyszą 115

Jak dobrałeś taką dyszę? :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2009, 15:22 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
No na stożku z cylkiem 70 ccm to zaloze taka dysze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2009, 22:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Trochę spora moim zdaniem. Ja brałbym żeliwo, pewniejsze to po pierwsze a poza tym ma znacznie dłuższą żywotność. Ale docieranie może być trochę męczące... W Stage6 musisz zmienić co 6 tyś. km pierścienie aby miał długą żywotność a wielu ludziom którzy mocno na nich grzeją dojście do 6 tyś. na tym cylku jest niezłym wyczynem.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2009, 22:30 
Zbanowany

Rejestracja: 30 gru 2008, 16:01
Posty: 152
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
A może lepiej Metrakita HM niż Poliniego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2009, 23:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Metrakit to najmocniejszy żeliwniak w klasie sport, jak masz tyle kasy to bierz go koniecznie.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy