Dzisiaj jest 05 sie 2025, 17:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 kwie 2011, 20:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2010, 20:26
Posty: 71
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Niestety, gdy jechałem po prostej drodze to nagle poczułem że skuter zmulił i gorzej sie zbiera, gdy się zatrzymałem to zgasł i nieodpalił. Wyczyściłem gaźnik, filtr i membranki. Po tym skuter odpalił, ale gdy go odpalam to musze go odpalać na pełnym gazie, jak już odpali to nietrzyma wolnych obrotów, regulacja nic niedaje. Do tego wszystkiego jeszcze mam wrażenie że się gorzej zbiera. Co może być tego przyczyną? Gaźnik, filtr i membranki już czyściłem.


Ostatnio zmieniony 03 kwie 2011, 20:18 przez EsixXx, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2011, 21:39 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
mam chyba identyczny problem przy ss6r ;/
dolaczam sie do pytania, choc podejrzewam ze to moglo wywalic simering.. albo uszczelke pod glowica w co watpie..
EsixXx, a Tobie leci jakis taki olej spod cylka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2011, 1:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Silnik jest nieszczelny gdzies. Nic wtedy nie da regulacja. Nie utrzymamy stabilnych obrotów. Proste :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2011, 6:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2010, 20:26
Posty: 71
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Wymieniłem Simmering od strony zapłonu, bo był mi podejżany, neistety nic to neidało, Simmering od strony wariatora jest suchutki, na łączeniu karterów też jest sucho. Gdzie jeszcze moge szukać problemu, czy może to być wina cylindra? bo mój tłok i gładź są w słabym stanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2011, 12:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
EsixXx pisze:
bo mój tłok i gładź są w słabym stanie.

EsixXx pisze:
czy może to być wina cylindra?

No pewnie! Gdy jest słaba kompresja , tłok nie ma dobrego odbicia co skutkuje nie trzymanie wolnych obrotów , słaby 2 takt itd.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2011, 20:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2010, 20:26
Posty: 71
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Dziś wyciągłem silnik z ramy, i wyciągłem cylinder, 2pierścienia na tłoku niebyło, musiał go chyba wydmuchać, i troche uszkodziło tłok. Ogółem moge sobie szukać nwoego cylindra. Dziekuje Ci za pomoc ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy