Dzisiaj jest 09 mar 2025, 15:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 kwie 2011, 13:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:48
Posty: 10
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Siema tak jak w temacie mam piaggio nrg/typhoon. Ostatnio jechałem i skuter raptowanie dał mi sam gazu zgasiłem go po czym nie mogłem odpalić w domu dałem paliwa w cylinder skuter zapalił tzn. odpalilem go dał sam mocno gazu prawie wyrwało mi go z rąk po czym zgasł.
Przez co może się to dziać (linka gazu napewno w porządku).




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 kwie 2011, 16:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
zapchana dysza lub gaźnik




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 16:29 
**

Rejestracja: 03 kwie 2011, 16:40
Posty: 266
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pojazd:
Tak jak kolega wyżej, przeczyść gaźnik :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 16:32 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Żeby nie zakładać drugiego tematu... Ja mam tak, że mi nie schodzi z obrotów tzn. jak jade sobie równym gazem 60km/h I puszcze manetke, to on schodzi troszke i się zatrzymuje na 40km/h i jedzie tak conajmniej 200m. Co to może być?




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 16:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
ja skuter nie schodzi i obrotów to najczęściej w mieszance paliwowo powietrznej jest za dużo powietrza spowodowane jest to zapchanym gaźnikiem lub lewym powietrzem z jakieś nie szczelności pomiędzy gaźnikiem filtrem powietrza lub gaźnikiem a króćcem ssącym




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 16:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
driwer88 pisze:
ja skuter nie schodzi i obrotów to najczęściej w mieszance paliwowo powietrznej jest za dużo powietrza spowodowane jest to zapchanym gaźnikiem lub lewym powietrzem z jakieś nie szczelności pomiędzy gaźnikiem filtrem powietrza lub gaźnikiem a króćcem ssącym


lub simmeringami wału




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 16:46 
**

Rejestracja: 28 lis 2010, 18:22
Posty: 423
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
driwer88, X2 najpierw wyczyść gaźnik




_________________

Setup:
Malossi sport 70
bidalot s2r
hebo ng
tec 17,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2011, 11:32 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
raper, Nie strasz mnie, bo 2tyg temu był remont. :?
Ja mam stożka, więc może jeszcze za małą dysze kupiłem... Gaźnik 14mm, dysza 85. Jak myślicie, kupić 90?




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.


Ostatnio zmieniony 14 kwie 2011, 11:34 przez kmietol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2011, 11:47 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
kmietol, Nie dysze masz dobrą. Wyczyść gaźnik i sprawdź czy się nie zacina iglica. Potem looknij czy czasem fałszywego nie łapie po przez połączenie gaźnik-króciec do karterów... Potem juz tylko sprawdzić simmeringi ;/




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2011, 15:37 
**

Rejestracja: 03 kwie 2011, 16:40
Posty: 266
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pojazd:
kmietol, miałem tak samo, po wymianie wału, źle simmering włożyłem xD Wyjąłem wszystko jeszcze raz i założyłem tak jak powinno być, musi gdzieś lewe powietrze dostawać :) :P


Ostatnio zmieniony 14 kwie 2011, 15:37 przez teqNRG, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2011, 16:09 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
O ja... Jeżeli to simmery, to się do niedzieli nie uwine i będe musiał na rozpoczęcie sezonu tak jechać... :|
EDIT:
Wyczyściłem gaźnik, podniosłem iglice o 1 rowek i chyba jest OK> :D




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.


Ostatnio zmieniony 14 kwie 2011, 19:10 przez kmietol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy