Dzisiaj jest 09 mar 2025, 13:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 kwie 2011, 17:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Siemka.
Mam problem moje NRG paliło 4,5l a w trasie 2,7l/100. I mogłem przejechać na pęłnym zbiorniku 140km. A teraz w trasie po 70km już pali się rezerwa ;/

Spalanie zacznie się zwiększyło po zaminie wału z seryjnego na tec racing z wypełnieniem + polerowanie skrzyni korbowej. Nic więcej nie zrobiłęm...


Czy to możliwe że przez wał wzrosło spalanie?? ;/

setup:
leo ZX
polini sc
gaźnik 12mm dysza 66 + stożek

tylko prosze nie piszcie "zmień filtr na seryjny" bo na stożku ale bez tego wału w tamtym roku palił mniej!!!




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2011, 17:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
może coś zle złożyłeś i cieknie albo reguluj gaźnik od nowa.

ps. według mnie masz ciut za małą dysze do stożka..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2011, 17:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Wiem że jest za mała miałem jechac dzis kupić ale nie dotarłem do sklepu ;pp Własnie wszystko jest git żadnych wycieków nigdzie się nic nie poci. Tylko nie mam uszczelki pod silencerem i tam nawalają mi spaliny xd no ale to nie powód tekiego spalania ;p

EDIT:
mam ryse na tłoku ale to już hoho od tilku tyś i nic wcześnieje nie było.




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979


Ostatnio zmieniony 12 kwie 2011, 17:41 przez chips, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2011, 17:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
chips, nie było, ale może się coś zrobiło przez te kilka tyś ? jeździłeś z za małą dyszą to być może go przytarłeś to teraz pali dużo :) sprawdz kompresje manometrem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2011, 17:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Ale w tamtym roku przejechałem na stożku 4tyś i palił zbiornik na 140km (w trasie) A teraz tylko wął zmieniłem i pali mi Uuuuuf zbiornik na max90 w trasie ;/ więc to nie jest tak że na przełomie kilku tys mierzyłem spalanie tylko przed zmianą wąłu i po zmienie ;/ Wiec raczej przytarcie nie wchodzi w grę.
Jak dorwe manometr to sobie zrobie urządzonko do mierzenia xd i sprawdze ;p


Edytuj posty!




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979


Ostatnio zmieniony 13 kwie 2011, 13:36 przez chips, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 kwie 2011, 18:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
chips pisze:
Siemka.
Mam problem moje NRG paliło 4,5l a w trasie 2,7l/100. I mogłem przejechać na pęłnym zbiorniku 140km. A teraz w trasie po 70km już pali się rezerwa ;/

Spalanie zacznie się zwiększyło po zaminie wału z seryjnego na tec racing z wypełnieniem + polerowanie skrzyni korbowej. Nic więcej nie zrobiłęm...


Czy to możliwe że przez wał wzrosło spalanie?? ;/

setup:
leo ZX
polini sc
gaźnik 12mm dysza 66 + stożek

tylko prosze nie piszcie "zmień filtr na seryjny" bo na stożku ale bez tego wału w tamtym roku palił mniej!!!



mi to sie zawsze wydawało że wał HPC to zmniejsza spalanie tak o 0,4l co najmniej coś źle poskładane gdzies lewe powietrze albo nie odprężone łozyska włu i zbyt ciężko chodzi




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2011, 6:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Z łożyskami to miałem problem bo po włożeniu w karter kiedy wszystko wystygło to łożeska przestały się kręcić ;/ i nie dało się odprężyć. Ale po pierwszym odpaleniu już było dobrze ;]

Postaram się dziś jeszcze raz sprawdzić jak ten wał chodzi.

A co do lewego powietrza to juz sprawdzone i nigdzie nie łapie.

EDIT:
Kurcze wał gładziutko chodzi :( Ale dyże założe 80 bo na ssaniu ma wyraźnie lepszego kopa na starcie. Jak myslicie zwiększy to jeszcze bardziej spalanie ??




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979


Ostatnio zmieniony 14 kwie 2011, 17:07 przez chips, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2011, 21:23 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Tak zwiększy sie
chips pisze:
+ polerowanie skrzyni korbowej. Nic więcej nie zrobiłęm...
chips,

Płynniejszy przepływ mieszanki = większe spalanie


Nie wiem czy po zmianie wału ile razy tankowałeś jak jeden raz to sie nie dziw ja jak zakładałem nowy cylek to też z początku mi wyszło że 9l na 100 jara ale nie policzyłem tego ile czasu stał na wolnych obrotach i ile poszło na podlewanie wahy pod cylek itd.




_________________

Monster nr.3


Ostatnio zmieniony 14 kwie 2011, 21:26 przez NRG-power, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2011, 22:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Już 7 zbiorniczków poszło :) jedyna nadzieja w większej dyszy i iglica niziutko. I zobaczymy efekty akurat w piątek zmienie dotankuje i w sobote już 100km zrobię ;]




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy