Dzisiaj jest 30 sty 2025, 20:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 20:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Ja sam chce wymienić myslę że da, a jaki przebieg na cylku? A docierka to ze 100km




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 20:35 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Dużo da..Pierścienie głównie trzymają kompresje;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 20:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sty 2010, 20:59
Posty: 281
Lokalizacja: Daleko
Pojazd:
DrivterGSI1, Potwierdzam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 20:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Wymiana pierścieni nie jest dobrym rozwiązaniem, już lepiej kupić mhr made in china ^ ^ Zawsze nowy ;D




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 20:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
XpsFan, mylisz się;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 21:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Wymiana pierścieni nic ci nie da. To tak jak byś zapychał plasteliną dziurę w oponie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 21:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Konrad324, również się mylisz:) Pierścienie głównie uszczelniają;) Wymieniałeś kiedyś?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 21:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 9:10
Posty: 61
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
Pierścienie dużo nie dają...Moim zdaniem dużo daje tłok gdy jest on no name szybko sie ściera ma on już luzy w cylku wiec pierścienie dużo nie dadza..

to wszystko zależy jaki masz przebieg na tłoku itp




_________________

jak narazie.
-wydech Giannelli extra

Jeżeli Post Źle umieściłem to prosze o przeniesienie w odpowiednie miejsce, a nie odrazu usuwać albo dawać warna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 21:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Pierścienie są robione pod wymiar tłoka a wiadomo, że z czasem to cylinder bardziej się ściera. Nawet jeżeli nie widać rys to się robi próg, jedna część gładzi wyciera się bardziej niż druga, cylinder traci walcowatość itp.
Jeżeli był już wymieniany tłok to wątpię, żeby wymiana pierścieni pomogła a jak już to na pewno nie na długo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 21:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 9:10
Posty: 61
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
stem,
x2




_________________

jak narazie.
-wydech Giannelli extra

Jeżeli Post Źle umieściłem to prosze o przeniesienie w odpowiednie miejsce, a nie odrazu usuwać albo dawać warna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 21:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 9:10
Posty: 61
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
stem pisze:
Pierścienie są robione pod wymiar tłoka a wiadomo, że z czasem to cylinder bardziej się ściera. Nawet jeżeli nie widać rys to się robi próg, jedna część gładzi wyciera się bardziej niż druga, cylinder traci walcowatość itp.
Jeżeli był już wymieniany tłok to wątpię, żeby wymiana pierścieni pomogła a jak już to na pewno nie na długo.


x2


Warn
Revo




_________________

jak narazie.
-wydech Giannelli extra

Jeżeli Post Źle umieściłem to prosze o przeniesienie w odpowiednie miejsce, a nie odrazu usuwać albo dawać warna.


Ostatnio zmieniony 15 kwie 2011, 21:39 przez fuzja, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 21:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
na pewno zawsze by było cos lepiej na nowych pierścieniach, na pewno nie będzie gorzej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 21:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 15:14
Posty: 277
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
jak to cyl żeliwny to zrób szlif to na pewno pomorze mi pierścienie przepuszczają mam 4 bary :mrgreen: i też będę robił szlif wtedy masz pewność że będzie wszystko ok jak go dobrze dotrzesz z 1000km




_________________

Zobacz moją gilere stalker
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=97036




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 23:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
fazan, Gybyś miał 4 bary to by nie odpalił.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 23:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nie wymieniałem bo to ma taki sens jak pisałem. Wymienia się całego tłoka. Skoro zdarły się chromowe pierścienie to aluminiowy tłok tym bardziej.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 23:31 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Konrad324, tłok nie tyle trze po gładzi co pierścienie..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 23:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tłoka pasuje się na 0.05mm. 0.08mm luz to tłok jest już do wymiany więc jak mieścisz się w przedziale to owszem wystarcza zmiana pierścieni.

Potem są takie skutki :

Obrazek

Obrazek

Jednak wymiana samych pierścieni nie pomogła. Cylinder wartości 1000 zł też do wywalenia.

A tak poza tym o wymianie pierścieni w 2t było już bardzo dużo więc zamykamy interes.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 5 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy