Dzisiaj jest 18 lip 2025, 0:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 kwie 2011, 7:41 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Czy to jest normalne, że na ¾ manetki skuter jedzie z taką samą prędkością jak na pełnej manetce? Dodatkowo przy połowie "gazu" keeway osiąga około 50km/h, trochę bardziej przekręcę i jest już maksymalna prędkość. Co może być tego przyczyną? Myślę, że ma to coś wspólnego z śmiesznym v-maxem, który przy leovince zx wynosi realne jakieś 63km/h (czyli tak jak na serii). Może to być jakaś blokada na manetce?
[3,5g , docisk niebieski hebo, sprężynki niebieskie hebo; na cięższych rolkach jest jeszcze gorzej]




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 8:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
A przepustnica w gaźniku otwiera się do końca ??




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 8:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2009, 20:56
Posty: 649
Pojazd:
ja tak mialem gdy mialem za mala dysze przy stozku po prostu na 3/4 jechal tka samo jak na pelnym gazie tylko bardzo buczal, wyreguluj gaznik albo wsadz dysze wiekasza




_________________

Sprzedam Matrixa na części.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=64110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 10:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2010, 9:52
Posty: 291
Pojazd:
Jak z szerokością paska? Zmierz suwmiarką.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 11:22 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Pasek nówka Dayco założony 4 dni temu, na seryjnym jeździł dokładnie tak samo, a miał niecałe 16mm. Tak czy inaczej na wariatorze zostaje jakieś 7mm wolnego miejsca. Mam założoną jedną cieniutką podkładkę, ale ona jest jako pierwsza na wale i nie wypływa na długość tulejki.
Z tą dyszą to możliwe, choć i tak była wsadzana większa jak seria, ale nie pamiętam już jaka.. Gaźnik niby jest wyregulowany, świeca ma odpowiedni kolor, tylko wolno schodzi z obrotów, nie wiem jak temu zapobiec, przy czym przy mojej jeździe (praktycznie cały czas manetka na max) pali około 5,5l
Przepustnicę sprawdzę ale dziś już nie dam rady, filtr bardzo ciasno siedzi na gaziorze, chyba jest dodatkowo podklejony jakimś sylikonem czy czymś i jest problem żeby go ściągnąć

Nawet na nóżce wykręci maksymalnie 9000rpm i ani grosza więcej, możliwe że moduł zablokowany, ale to nie powinno mieć z tym nic wspólnego (normalnie na prostej kręci max 8500)




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 13:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2010, 17:54
Posty: 115
Pojazd:
pali zbyt dużo może na pełnej manetce go zalewasz spróbuj mu zmniejszyć dawkę.




_________________

Nowa Maszyna
SUZI RG Kupiona: 7.06.2011
Osiągi 115 km/h

Nowe tarczki
Zębatki 17/49




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 13:42 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Sory, że dopiero teraz odpisuje, ale wśród tygodnia nie miałem czasu sprawdzić.
Więc filtr wyczyszczony, sprawdziłem i przepustnica otwiera się do końca, dyszy już nie patrzyłem.
Czyli mówicie, że najprawdopodobniej właśnie dysza jest za mała? Po jeździe tłumik mam zawsze uwalony w oleju, ale zapewne przyczynia się do tego fakt, że nie ma w nim nawet połowy waty :mrgreen: Na łączeniu cylek-wydech też jest olej, mimo że jest już maksymalnie skręcone.


Dawkę zmniejszam wkręcając czy wykręcając śrubę?




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 16:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Wkręcając.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy