Witam
Przed grudniem miałem robiony tuning skutera z 50cm na 75cmm. Zmieniany był cylinder, wał i pasek. Teraz mam pewne problemy, nie jestem pewien, ale tak mi się wydaje, ponieważ jest to mój pierwszy tuningowany skuter i nie wiem czym tak objawia się tuning, czy może jakieś problemy ze skuterem i silnikiem. Wydaje mi się że powinno być zwiększenie mocy, lecz sprawdzić tego nie mogę bo silnik jest na dotarciu - zrobione 200 km.
A więc, po zapaleniu skuter chodzi w miarę, strasznie kopci, lecz kazano mi lać 80 ml oleju do benzyny (bak 4,5l) + jeszcze sam robi sobie mieszankę bo jest to dwusuw. W zakładzie powiedziano mi, aby miał lepsze smarowanie. Druga sprawa jest taka że jak dodaję gazu, to czuję tak jakby "opóźnienie", nie jest ono duże, ale można go wyczuć, niczym skuter ruszy. Gdy silnik się już rozgrzeje, powiedzmy po 15 min jeździe, to jak postawie skuter na włączonym silniku na podpórce to tylnie koło się kręci bez dodawania gazu, próbowałem to wyregulować śrubka tą ze sprężynką, ale wtedy na gorącym jest ok, a na zimnym gaśnie po zapaleniu. Wtedy znowu podkręciłem tak jak było. Nie zna się zbytnio na regulacji gaźnika, czytam i czytam, ale nic zbytnio nie pomaga, boję się rozkręcać go bo się na tym nie znam. A po za tym skuter przy ok 45km/h wchodzi w straszne drgania, tak, że po 5 min jazdy człowiek ma dość. nie chcę myśleć co będzie gdy pojedzie więcej niż te 45/h, boję się że zaczną odpadać plastiki, po za tym silnik nie chodzi równo, można by powiedzieć że dziwnie. Miał może ktoś taki problem ? Czy zaczekać z regulacją, jak go dotrę, choć wiem, że za szybko to robię, bo 200 zrobiłem i już jeżdżę z 45km/h ? Proszę o pomoc i jakieś wskazówki dla początkującego motorowerzysty
Mój skuter to chińczyk - KINGWAY euroboy.
Ps. Do tego skuter pali chyba z 7l na 100 km, bo tankuję strasznie często i na 100% nie pali tak jak mi powiedziano 3l/100 km