Dzisiaj jest 03 mar 2025, 23:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Fajka i świeca
Post: 15 kwie 2011, 17:29 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:41
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Witam. Rieju kilka dni temu miał przejażdżkę i nagle zgasł. Paliwo było. Okazało się, że świeca jest już w tragicznym stanie. Wykręciłem ją, była wsadzona bodajże B7HS lub BR7HS, kupiłem BR9ES, taka, jaka być powinna. I okazało się, że nie wejdzie do fajki, a końcówki, którą często da się odkręcić, w tej świecy się nie da odkręcić. Ponadto, w starej świecy gwint był dobre kilka mm krótszy, czy mogło to mieć wpływ na gorszą pracę silnika/osiągi? I teraz pytanie - jaka w AM6 jest oryginalnie fajka? Z tym dużym wejściem, czy z małym? Bo ja mam z małym i teraz ta odpowiednia świeca nie pasuje...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 20:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak to się nie da odkręcić ?? Musi się dać, może mocno przykręcona jest.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 21:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
Da się odkręcić, sam mam taką świecę w swoim moto :evil: jak nie możesz odkręcić ręką to spróbuj kombinerkami :D




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 21:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 10:20
Posty: 241
Lokalizacja: słupsk
Pojazd:
ja jak kupowałem świece to też była z inną końcówką dałem po prostu samochodową :wink: fajkę i po kłopocie :D




_________________

APRILIA RS MONSTER ENERGY PROJECT ZAPRASZAM --> KLIK

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 12:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Swiece włóż w imadło i odkręć kombinerkami,a jak nie masz imadła to złap jedna parą kombinerek świece i potem drugą parą kombinerek odkręć :D




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 18:57 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:41
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Czy wy umiecie czytać?! Napisałem NIE DA SIĘ ODKRĘCIĆ, chyba nie pisałbym tak gdybym nie próbował na różnorakie sposoby. Próbując odkręcić aż wyrwałem rdzeń ze świecy. Okazało się, że ten model, BR9ES, NGK robi takie i takie, taniej jest zrobić z jednoczęściowym rdzeniem i po prostu jest dodrukowany mały napis, że nie jest do odkręcenia. I takie świece wciskają importerom, którzy są przekonani, że da się odkręcić. Na 4 sklepy tylko w jednym koleś to wiedział i musiał napisać list do importera NGK, żeby nie dawali im tego gówna, tylko normalne świece. W 3 innych były tylko te z niemożnością odkręcenia i sprzedawcy o tym nie wiedzieli. Więc ku*wa NIE WYPOWIADAJCIE SIĘ, jak nie wiecie czegoś na 100%.


Ostatnio zmieniony 16 kwie 2011, 18:58 przez Zivtam, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 19:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 10:20
Posty: 241
Lokalizacja: słupsk
Pojazd:
Co za problem zmień fajkę bo w am6 jest oryginalnie fajka z małym wejściem




_________________

APRILIA RS MONSTER ENERGY PROJECT ZAPRASZAM --> KLIK

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 19:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To zmień fajkę albo świece.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2011, 18:02 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:41
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Chyba pisałem o źródle problemu? To znaczy, że go rozwiązałem. Polecam wszystkim popracować nad czytaniem ze zrozumieniem.
Teraz jest kolejny problem: Rieju już od dawna posiada potrzebę remontu, tata wziął go na przejażdżkę. Jechał parę kilometrów i zaczął przerywać na wysokich obrotach. W końcu zgasł i nie zapalił. Więc zapchał go do garażu. Pomęczyłem się z fajkami i świecami ale w końcu iskra jest. Ale nie pali, co oznacza, że to nie była wina świecy. Co mogło się stać? Paliwo było wtedy na pewno, zresztą zostało dolane i sprawdzony dopływ. Co może nie działać, jeśli iskra, paliwo i kompresja jest?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2011, 18:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Przyczyn może być wiele, zatkany gaźnik, lewe powietrze, padnięty simering, wydmuchana uszczelka itd.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2011, 18:43 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:41
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Paliwo dostaje na pewno, jak się go porządnie popcha i doda gazu to kopci z rury. Dawka paliwa dobra, bo chodził wcześniej na niej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2011, 20:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
a kompresje ma?? bo w moim xp6 było tak samo, zrobiłem remont i jest ok




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2011, 16:54 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:41
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Ma kompresję, może troszkę słabą. Ale działał długo już na takiej słabej i nagle przestał. Ja nim wtedy nie jechałem więc ciężko mi opisywać sytuację.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2011, 17:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
To skoro miał słabą to może już się kompletnie zatarł... Sprwdź najpierw podstawowe elementy a nie tylko sie pytasz a nic nie sprawdzasz.... :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2011, 16:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Jak kopci mocno to może go zalewa ?




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2011, 18:37 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:41
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Chodził dobrze więc nie sądzę. Oddałem go na remont bo i tak już miał być dany wcześniej. Zobaczymy co się okaże. Może faktycznie już się skończyły pierścienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy