Dzisiaj jest 28 lip 2025, 20:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 kwie 2011, 17:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Mam serię odblokowaną wymienione kolnako, niebieskie sprężynki sprzęgła HEBO, dociskową niebieską HEBO i dyszę 62.
A teraz problem ;P. Tak około przy prędkości 35-40 km/h gdy przekręcę na full manetkę to odcina go i muszę stopniowo odkręcać manetkę żeby przyśpieszał.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 21:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2009, 20:56
Posty: 649
Pojazd:
wiec zdjemij centralke i zakladaj seryjna. Przy serii nie oplaca sie zmieniac centralki sprezynki mozesz zostawic i zwalczy to tego nie przyjemnego mula na poczatku




_________________

Sprzedam Matrixa na części.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=64110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2011, 13:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Ale u mnie to jest sprawa bardziej regulacji gaźnika której za ch*** nie da się zrobić i najlepiej jeździ na wkręconej na maksa śrubce od mieszanki. Sprężyna dużo dała przyśpieszenia a v-max nie spadł więc to chyba nie wina sprężyny.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2011, 14:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2009, 20:56
Posty: 649
Pojazd:
wiec sam odpowiedziales sobien na pytanie sprobuj jeszcze z iglica regulowac




_________________

Sprzedam Matrixa na części.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=64110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2011, 14:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Iglica była na wszystkich wysokościach i wydaje mi się, że najmniejszego muła po odkręceniu śrubki od mieszanki ma gdy iglica jest najwyżej.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2011, 14:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2011, 15:43
Posty: 221
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
A próbowałeś na większej dyszy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2011, 15:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Na początku na seryjnej dyszy to była tragedia a jak zwiększyłem to już trochę lepiej. Wątpię czy danie jeszcze większej coś da.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy