Dzisiaj jest 01 mar 2025, 9:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 kwie 2011, 22:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2010, 13:12
Posty: 116
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Witam. Ostatnio spusciłem cały płyn chłodniczy. Motorek postał pare dni bez płynu, dzisiaj pojechałem zalac nowy płyn chłodniczy. Wlałem go ale jest pewien problem otóz chyba nie ma pełnego obiegu otóż po chwili cylinder robi sie gorący góra całego układu chłodniczego jest ciepła a dół zimny. Cylinder po króciutkiej przejażdzce na 2 biegu po podwórku zrobił sie na tyle ciepły ze az mnie poparzyło, odkreciłem korek wlewu płynu by zobaczyc czy chociarz troche jest ciepły a on dalej taki jak był zimny. Wklejam fotke z oznaczeniami kazdego węza i napisze który jest zimny a który nie po chwili, nie chciałem czekac dłuzej (bo moze bedzie dobrze) wole nie ryzykowac. Tutaj FOTKA To tak: wąz A- po chwili robi sie ciepły , wąz B- tak samo jest ciepły, wąz C- juz mniej ciepły ale troche jest, waż D- to juz wogole jest zimny cały czas (bynajmniej przez ta chwile kiedy był motorek zapalony). Dodam ze jak senda była odpalona chciałem zobaczyc czy wogole z węza C do weża D leci płyn to poluzowałem na chwile opaske weża D przy pompie i poleciało tego płynu troche wiec tak jak by szedł dalej ten płyn ale cos mnie to nie pokoi bo on cąły czas zimny. Co o tym sądzicie.?
A drugie pytanie bo juz sie pogubiłem gdzie on ma termostat bo tata mi wmawia ze on nie ma termostatu.. ;D




_________________

SPRZEDAM KYMCO AGILITY 50/85


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 7:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2010, 15:41
Posty: 83
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
termostat ma tam gdzie do głowicy wchodzi przewód od wody .....


a z tym układem nie ma obiegu odpowietrzyłeś go ???




_________________

wisniaOLN ; )

Lubię Zapierdalać !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 7:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Też ostatnio jak robiłem koledze motor to była taka sytuacja. Zapal go i postaw chwile na wolnych, odkręcaj śrubkę na dole pompy i dolewaj płynu do zbiorniczka cały czas po pewnym czasie postaw go na wolnych i powinno się odpowietrzyć do końca.




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 13:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2010, 13:12
Posty: 116
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
A jak to odpowietrzyc? Czy tak jak napisał Stunter, ?
Ta srubke która trzeba odkrecac to ta co zaznaczona jest na FOTCE ? I kiedy bede wiedział ze juz jest ok? bo nie chce przegrzac cylindra a chce zeby wszystko było ok.




_________________

SPRZEDAM KYMCO AGILITY 50/85


Ostatnio zmieniony 19 kwie 2011, 13:44 przez Conieco, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 22:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Odłączasz górny wąż od chłodnicy nalewasz płynu do pełna do węża i do chłodnicy potem zakręcasz wszystko, do zbiorniczka nalewasz powyżej max i przechylasz motor na prawy bok.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy