Dzisiaj jest 01 mar 2025, 12:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 kwie 2011, 20:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 9:50
Posty: 114
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
Witam ma pytanie czy ta "zwężka" w membranie to blokada i czy wycięcie tego coś poprawi osiągi??

http://img156.imageshack.us/i/p9010004.jpg/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2011, 21:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Niby to nie blokada, ale jakbyś to wywalił, wsadził sportowy kruciec to powinno być lepiej...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2011, 22:13 
*

Rejestracja: 12 sie 2009, 15:48
Posty: 33
Pojazd:
W XP6 w serii nic nie dało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 12:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 9:50
Posty: 114
Lokalizacja: Żyrardów
Pojazd:
Ale też nic nie pogorszyło??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 13:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 20:10
Posty: 254
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
stary... wyjmij i jeśli się polepszy - ok. Będzie gorzej - wywal. Proste... btw. pamiętaj, że przy takich "operacjach" może towarzyszyć regulacja gaźnika, więc zanim powiesz, że jest źle to wyreguluj gaźnik po wyciągnięciu tej "zwężki"




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 14:12 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:21
Posty: 72
Pojazd:
Tak jak wyżej. Po zdjęciu możliwe jest, że będziesz musiał regulować gaźnik.

Tak to jest "jakaś" blokada. Weź to na logikę, mniejszy przelot= mniejsza moc, większy przelot = większa moc. Ale to może być znikoma moc...
Blokada po "rozbrojeniu" >LINK < :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 19:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
cornyyy94, To moje foto "!!" :wink:

Jak ci sie niby pogorszy to zawsze możesz włozyc ją tak jak było. A kruciec oryginalny rozwierciłem i przybyło troche lepszego przyspieszenia. Bo jak juz ktos wyzej pisał im wiecej paliwa i powietrza tym lepsza moc.

Pozdrawiam.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 22:19 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 18:21
Posty: 72
Pojazd:
Nie wiem kogo to foto, znalazłem w Google jak szukałem kiedyś tam czegoś, i odnalazłem go s powrotem i wrzuciłem foto. :ups: :P
A żeby OT nie było to coś tam dopisze jeszcze :D
Przy gaźniku serii może nie rozróżnisz duże różnicy ale jakaś powinna być, jak byś zmieniał gazior na większy to byś miał większą różnice. Ale jak i tak bym to wywalił na twoim miejscu a przy okazji powiększył średnice przelotu i jeśli masz metalowy króciec to wypolerował od środka zawsze to "coś" :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy