Dzisiaj jest 12 lut 2025, 4:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 kwie 2011, 23:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Siema:
Problem następujący mam : skuter pali i chodzi najlepiej na max odkręconej śrubce od powietrza o 0.5 obr, więcej jak jest to gaśnie itp.
na zakręconej na maxa chodzi też dobrze ale to jeszcze nie to..
Skuter aktualnie seria tylko dzwon i sprzęgło.
Dysza seryjna i kiedyś było dobrze a teraz od dłuższego czasu tak się dzieje ...
lewego powietrza nie łapie,
Kurde nie mam pojęcia co to może być ?
Coś z iskrą ? świeca dobra / moduł ok.
Jutro zmienię iskrownik ale wątpię żeby to jego wina była ...


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2011, 16:16 przez Scratch, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2011, 23:25 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Czysty filtr powietrza? Mierzyłeś kompresje?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2011, 23:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
To nie jest wina cylka na 100%, stan cylka bdb
Filtr oczywiście że czysty, podstawowe czynności wykonane, teraz pytam WTF ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 8:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:58
Posty: 154
Lokalizacja: Krk
Pojazd:
no to gaźnik wyreguluje jeszcze raz jak to zrobiłeś ale jak pisze kolego wyżej pisze sprawdź kompresję nigdy nic niewiadomo




_________________

Wykonuje remonty wymiany tuning skuterów biegówek 2t tanio szybko Kraków okolice
gg 25761140




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 9:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
No piszę wyraźnie że z cylkiem jest ok.
Pytam bo to jest albo od układu elektrycznego, coś z iskrą,
bądź nie wiem czego , gaźnik jest ok, zaraz nawet włożę 2gi bo mam ale nic to nie da bo już tak robiłem na wydechu sportowym i też na początku jakoś jechał później zamulał,
Najlepiej idzie pierwsze minuty jazdy... Ale i tak to nie jest tak jak powinno być więc proszę o pomoc a nie o nabijanie postów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 22:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Gaźnik sprawdzę jutro bo dziś nie było czasu.
Iskrownik zmieniłem i to nie jego wina, świeca ok, cylinder odkręciłem pierścienie nie wydają się być zużyte, tłok lekko przepalony na górze bo za słabą mieszankę już dłuuuugi czas dostaje ale jest w dobrej kondycji mimo to. Cylinder jest w ładnym stanie.
Możliwe że to przez ssanie tak się chrzani ? Dziwne to ale nie mam pomysłów jutro jeszcze sprawdzę jak wstanę na gaźniku drugim, jak nic nie da to trudno , pójdzie na sprzedaż chyba :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 19:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Sory za PPP ale zauważyłem że przekładnia wraz z karterami bardzoo się grzeje.
Do tego skuter nie ma takiej mocy nawet po wielu próbach regulacji i ustawień przerwy na wielu świecach cały czas jak by dostawał za małą dawkę paliwa...
Czemu tak się grzeje. ? Już niby ostatnio miałem wszystko ok, po czym jadę i w pewnym momencie prędkość zmalała o 10km/h, później wzrosła o 5 ale widać że brakuje mu tej mieszanki , tylko że wszystko jest niby ok, nie sprawdzana tylko membrana ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 15:33 
*

Rejestracja: 21 sie 2009, 20:05
Posty: 43
Pojazd:
jak ci się tak grzeje to masz mieszanke złą ustawioną. Tłok dostaje za mało oleju i ciśnie praktycznie na samej benzynie. Proponuje abyś wymienił świecę na NOWĄ albo boscha od samochodu z takim samym gwintem(te świece są magiczne) Na rozgrzanym silniku ustaw na gaźniku tą małą śrubkę na 1,5 obrotu i odpal skuter, śrubkę od obrotów ustaw tak aby skuter chodził jak zegarek. Poczekaj bo przy każdym kręceniu śrubami skuter łapie nowe ustawienia po chwili. I jak już będzie chodził jak zegarek to po woli wkręcaj śrubę od mieszanki(tą małą) aż zaczną wzrastać obroty i wtedy zostaw tak jak jest. Pojedź skuterem z 2km i zobacz jaki kolor ma świeca, powinna mieć kolor kawy z mlekiem, ale nie za jasna bo jak za jasna to za dużo paliwa. No i powinno być ok, a jak nadal nie gra to możliwe że w gaźniku iglica jest źle ustawiona, powinna być na środku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 15:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Już ci kiedyś pisałem, gaźnik mikuni w tgb to porażka. Ma swoje fochy i mu nie dogodzisz, po zmianie na dellorto 17,5 jak ręką odjął. No i nie ma dziur w mocy, ba, po nagrzaniu jest jeszcze lepiej :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 16:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Kosti35, Sorka ale czy ty myślisz że ja jestem głupi i nie umiem wyregulować gaźnika ? Już to robiłem nie raz i nie 10 razy a więcej i to bez skutku sądzę że to membrana bo swego czasu kiedyś jak nie miałem filtra włożyłem butelkę z dziurami w gaźnik a raczej w króciec od filtra i tak jeździłem po kurzu, możliwe właśnie że to ta membrana.
Bo skuter zachowuje się tak że niby wyreguluję jest ok schodzi wchodzi na obroty chcę ruszyć na mały krawężnik tylnym kołem taki z 4cm psikus, powinieneś wiedzieć jak seryjne TGB powinno rwać , idzie zryw aż na koło wskakuje, bynajmniej kiedyś tak miałem nawet na zablokowanym bdb szedł...
a teraz ? szkoda gadać.
Kupiłem gaźnik 17,5 zostałem oszukany ale to i tak nie jest od gaźnika bo sprawdzałem na 2 a ten drugi ogarniał bardzo dobrze w innym TGB także na 100% to nie jest gaźnik, lewe powietrze,cylek,pasek i reszta dupereli.
Pozostała tylko membrana którą sprawdzę w piątek/sobotę,
Aha i dodam że na zimnym idzie nawet ładnie ale i tak nie jest tak jak powinno być, przecież on powinien tak zrywować że spokojnie można nim było przeorać hektar pola pod ziemniaki ale nie on nie ma siły... :/ aha i czasem jest dobrze na odkręconej śrubce od mieszanki o 2 obroty a po 3 dniach muszę zakręcić prawie na maxa bo dostaje za małą dawkę paliwa... Moim zdaniem to membrana w piątek sprawdzę i napiszę bo szkoda postów marnować :D

Mam podobnie jak ten kolega:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=143300
+ tak samo się dzieje że czasem na wolnych pochodzi dam gazu i gaśnie nie dostaje paliwa ... myślałem że to kranik ale on jest ok.
Ostatnio jechałem to aż kichnął i zwolnił moim zdaniem membrana, nie dostał paliwa odpowiednio był nagrzany a tu mocna dawka powietrza w stosunku do paliwa i wybuch, mam rację ? , świece też sprawdzane chyba z 5 świec ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 16:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Kosti35 pisze:
jak ci się tak grzeje to masz mieszanke złą ustawioną. Tłok dostaje za mało oleju i ciśnie praktycznie na samej benzynie. Proponuje abyś wymienił świecę na NOWĄ albo boscha od samochodu z takim samym gwintem(te świece są magiczne) Na rozgrzanym silniku ustaw na gaźniku tą małą śrubkę na 1,5 obrotu i odpal skuter, śrubkę od obrotów ustaw tak aby skuter chodził jak zegarek. Poczekaj bo przy każdym kręceniu śrubami skuter łapie nowe ustawienia po chwili. I jak już będzie chodził jak zegarek to po woli wkręcaj śrubę od mieszanki(tą małą) aż zaczną wzrastać obroty i wtedy zostaw tak jak jest. Pojedź skuterem z 2km i zobacz jaki kolor ma świeca, powinna mieć kolor kawy z mlekiem, ale nie za jasna bo jak za jasna to za dużo paliwa. No i powinno być ok, a jak nadal nie gra to możliwe że w gaźniku iglica jest źle ustawiona, powinna być na środku.


Magiczna swieca od samochodu? WTF? Do akzdego cylindra jest przeznaczona odpowiednia swieca, o odpowiedniej cieplocie.

Wracajac do tematu, wyglada mi to na ssanie, skoro na zimnym chodzi dobrze, a potem coraz gorzej.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 17:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Given, Ssanie jest ok w 150% ...
Gdyby było padnięte to by nie reagowało a ono jak się rozgrzeje to się wysuwa więc działa ..

Mi to wygląda na membranę . A jeśli spada kompresja to rozumiem że jest coś z gładzią cylindra czy jak to sprawdzić bo jak cylek sprawdzałem to był w bdb stanie, widać że nie nowy ale na pewno nie jest zniszczony, przecież żeby skuter stracił aż w tak dużym stopniu moc to albo po pierścnionkach powinno być albo cyl powinien mieć tyle rys że jedna na drugiej, a on nie ma żadnych, mikroryski tak ale nie wyczułem palcem chociaż sprawdzałem przez 2 minuty ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 18:51 
*

Rejestracja: 21 sie 2009, 20:05
Posty: 43
Pojazd:
Ja w tgb 303rs na świecy przypasowanej do tego cylindra czyli tam np. br7hs jechałem 73km/h a na boscha 78 i u kolesia w hondzie też mu podniosła moc, dla tego napisałem że jest magiczna:) Co do tych membran, bardzo możliwe ale nie wziąłeś jeszcze pod uwagę KRANIKA który odpowiada min. za podciśnienie w układzie paliwowym i jeżeli tam jest coś nie tak to skuter nie będzie miał takiego pałera. Sprawdź kranik, wystarczy wyjąć i sprawdzić czy trzyma ciśnienie czy przepuszcza, jak przepuszcza to do wymiany. A i jeszcze winą mogą być przepuszczające powietrze/olej zimeringi (uszczelniacze) wału.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 19:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Kosti35, To wszystko co napisałeś właśnie sprawdzone było, simering od strony waria sprawdzałem i jest czysty jak dziewicza krew, to na pewno nie jego wina ..
Podciśnienie w kraniku też działa ok nie przepuszcza po zassaniu leci paliwo.

Tutaj kilka filmików ten na którym jadę 80 był kręcony kilka dni temu ale widać że słabo się zbiera..

http://www44.zippyshare.com/v/74123/file.html

Tu następny cuda się dzieją :) Oczywiście pod koniec gaz do oporu a widać efekt Po takim małym szaleństwie już nie dostaje dobrze paliwa efekt puchnącego tłoka.

http://www44.zippyshare.com/v/94833894/file.html

Trzeci filmik, 2 minuty kręcony po drugim, próba podjazdu pod górkę, jechał dopiero jakoś jak mu zacisnąłem jedną z 2 rurek od filtra (tą co idzie w obudowę cylka)

http://www44.zippyshare.com/v/80026461/file.html

Ostatni filmik kręcony może 2-3 minuty po tym trzecim, jak widać już jakoś zasysa paliwo i jakoś jedzie, właśnie jakoś....

http://www44.zippyshare.com/v/67186959/file.html


Waszym zdaniem co to ? Wszystko co w temacie wymieniłem jest sprawne a nie sprawdzałem tylko zaworu który sprawdzę w piątek.


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2011, 19:24 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 23:19 
*

Rejestracja: 21 sie 2009, 20:05
Posty: 43
Pojazd:
No to zobacz do tej membrany czy to ta usterka. Na filmikach widać jakby przyczyną mógł być filtr powietrza, paliwa albo te membrany. Pisałeś że jeździłeś "bez filtra powietrza" co mogło spowodować dostanie się mikro drobinek piasku właśnie na płatki od zaworu membranowego no i się nie zamyka i otwiera jak powinna. Membranka to jak wtrysk w samochodzie więc bardzo ważne:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 12:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
No właśnie też tak myślę, tylko zastanawia mnie dlaczego filterki od paliwa i oleju nie napełniają się zawsze do końca, to wina tej membrany ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 16:08 
*

Rejestracja: 21 sie 2009, 20:05
Posty: 43
Pojazd:
jeżeli membrana nie domyka się do końca to nie ma odpowiedniego podciśnienia i gaźnik nie ciągnie tyle benzyny co trzeba i dla tego filtr paliwa jest nie do końca napełniony. Ja wymieniłem membrany i kranik i chodzi jak należy a w filtrze paliwa jest na full. Ps jedna ze śrub przy membranie jest serwisowa i trzeba na patencie:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 16:14 
**

Rejestracja: 21 kwie 2011, 15:06
Posty: 404
Pojazd:
ja miałem podobny problem, wymieniłem dysze na wieklsza. :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 17:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Kosti35, Tak wiem z tą membraną kiedyś już ją odkręciłem ale nie mogłem wyjąć bo jak wiesz rurka od silnika przeszkadza


Sensejj, sorka ale nie będę zmieniał dyszy, wgl już to robiłem ale po co zmieniać dyszę na większą skoro chodził dobrze aż przestał i widać efekty na filmikach, nie mogę nawet popisać się przed laskami :)...
Membrana na pewno będzie zmieniona, a raczej sprawdzona a później ew. zmieniona.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2011, 16:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Sprawdziłem membranę, miała małe prześwity z boku każdej z płytek czy jak to nazwać.
Zamawiam nową ale nie to mnie gryzie najbardziej,
Obejrzyjcie film :

http://www3.zippyshare.com/v/30908651/file.html

+ 2 fotki

Obrazek
Obrazek

Nie wiem czy tak musi być ten wał "krzywo" czy mi się wydaje,
Widać wyraźnie że lewa strona przy przekręcaniu wałem szybciej się pojawia i odstaje bardziej, tak jak by wał przekręcony był o jakieś 0.5cm - jest to możliwe ? z tego co wiem w TGB jest czujnik wału i chyba jak by coś było nie tak by nie palił ?

Ale jeśli wał jest krzywo to iskra jest w złym momencie prawda ? Więc może przez tą iskrę tak chodził ?
Membrana w sumie też miała prześwity ale ten wał mnie niepokoi , szybka odpowiedź!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy