Dzisiaj jest 20 maja 2025, 0:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 kwie 2011, 9:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2010, 12:43
Posty: 92
Lokalizacja: Pyskowice
Pojazd:
Witam.
Miałem cylinder Stage6 Racing 70 AC i po mierzeniu kompresji były bodajże 3-4 bary. Skuter odpalał i jechał ale bardzo słabo. Kupiłem więc nowy cylinder, narazie zwykłe 65 ccm. Wszystko ok założyłem głowice ze Stage6, skuter jak wcześniej odpala od kopa, ale.. jest tak samo. Rusza słabiutko,a z kopki to nawet ręką bym go odpalił gdybym się postarał, a gdy nawet głupią rękę przystawię do tłumika, to prawie tam nic nie czuć (gdziekolwiek do jakiegoś skutera 50ccm przystawiłem rękę to komprecha była odczuwalna, nawet bardzo). Wymieniłem simmering na wale (od strony magneta) bo był lekko luźny, z drugiej strony jest na 90% dobry. Dalej to samo. Zawór membranowy mam z hebo, (te srebrne przykręcone do zaworu, czy coś to mam taki czarny nalot na tym ) . Dodam że pod zaworem nie mam uszczelki tylko silikon, no i pod głowicą chyba też. Pod cylindrem chyba jest uszczelka. Nie wiem już co robić, silnik już rozpołowiony, proszę bardzo o pomoc
Pozdrawiam !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 9:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
złóż wszystko na uszczelki bo może łapie lewe powietrze :P




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 9:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2010, 12:43
Posty: 92
Lokalizacja: Pyskowice
Pojazd:
Trafna sugestia :P Dodam jeszcze, że głowica ze stage'a jest lekko przytopiona od przegrzania się (taki silnik z tym kupilęm) ale to nie przez to raczej ... . No, i wał sportowy też mam, a jak wiemy kompresję powiększa, czego u mnie niestety nie widać :/


Ostatnio zmieniony 21 kwie 2011, 12:51 przez Rysiu24, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 11:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
ale kompresję to masz nad tłokiem, skoro tak niska kompresja to nie szukaj przyczyny w skrzyni korbowej tylko w tłoku lub połączniu cylka z głowicą. I tak w ogóle to pod głowice trzeba uszczelkę, nie wolno sylikonu bo wydmucha go. I to pewnie Twój problem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 11:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2010, 12:43
Posty: 92
Lokalizacja: Pyskowice
Pojazd:
Byłem sprawdzić i pod głowicą też miałem uszczelkę. No - w prawdzie nie jest nowa, ze starego cylka, ale na stage'u i tak komprecha była taka sama jak obecnie ;/


Ostatnio zmieniony 21 kwie 2011, 12:00 przez Rysiu24, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 12:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Może masz tłoka za daleko od głowicy ? ustaw squischa (czy jak to sie pisze) i sprawdź odległosc.


Ostatnio zmieniony 21 kwie 2011, 12:22 przez vrathe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 13:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2010, 12:43
Posty: 92
Lokalizacja: Pyskowice
Pojazd:
Gdybym jeszcze wiedział o co Ci chodzi z tym squisch'em ;p Nie mniej jednak raczej odległość dobra, bo kolega montował cylek i wie jak się to robi (a nie jeden zwykły, racingowy, 2t czy 4t cylinder zakladał i wszystko śmigało)... Przypominam - czy na stage6 czy Made in China 65ccm, komprecha ta sama (a na stage6 na pewno ta odległość była dobra) więc tu chyba rozwiąże problem nowa uszczelka pod wszystko, no i wymiana simmeringu od strony wario ;|

zamieszczam budowę całego silnika gdyby ktoś potrzebował ;P

Budowa silnika Minarelii AC


Ostatnio zmieniony 21 kwie 2011, 13:20 przez Rysiu24, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 13:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
bo głowica może nie pasuje, pomyślałeś, jest za duża komora spalania i dlatego, zakładaj zwykłą głowicę, chyba że ma przedmuchy przy głowicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 14:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2010, 12:43
Posty: 92
Lokalizacja: Pyskowice
Pojazd:
Głowica pasuje idealnie, przecież im większa komora spalania tym lepiej, a mówiłem przecież że na poprzednim cylku była taka sama kompresja, a ta głowica jest właśnie z zestawu tego cylindra... Może były jakieś przedmuchy, ale ja przynajmniej nie widziałem ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 15:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Rysiu24, Jak lepiej? Przecież jak będzie tam więcej miejsca a ta sama ilość mieszanki paliwowo-powietrznej to będzie mniejsze ciśnienie czyli kompresja.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 15:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2010, 12:43
Posty: 92
Lokalizacja: Pyskowice
Pojazd:
Tak mi mówił kolega, ja się nie znam za bardzo... On pewnie ilość mieszanki zwiększył, musiałbym się zapytać. No ale i tak na cylindrze stage6 70 było to samo, więc chyba nie wina głowicy :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy