Dzisiaj jest 01 lis 2024, 5:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Tłumik
Post: 25 sty 2009, 19:47 
*

Rejestracja: 30 mar 2008, 18:17
Posty: 8
Lokalizacja: Poznań/Bolechowo
Pojazd:
Siema!
Mam pytanie co będzie jeśli do serii założę tłumik klasy race? Czy osiągi będą słabsze niż na tłumiku dedykowanym pod serię?




_________________

Yamaha TZR


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2009, 20:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2009, 19:16
Posty: 117
Pojazd:
Jakieś osiągi beda na pewno ale nie oczekuj za dużo. Jak byś kupił jakiś wariator jeszcze do wydechu to tak. Albo wrzucił jakieś rolki chociaż. I może troche by porawiło. Ale nie oczekuj za dużo. Ja bym Ci razdzil jak chcesz coś kupić na początek to kupił wydech i wariator i wyregulujesz i wtedy osiągi na pewno wzrosną.




_________________

APRILIA SR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2009, 11:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2004, 16:50
Posty: 176
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
To też zależy jaki wydech... Na sqtery com jest test seryjnego skutera z wydechem Polini For race i osiągi były zadowalające.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2009, 12:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Osiągi nie powinny byś słabsze wg. mnie- po prostu tłumik chyba wykorzysta tyle, na ile pozwoli mu cylinder. Wiem, że na sf.pl ktoś próbował Yasuni z i R i przy tej samej gramaturze rolek na "R" chyba 3km/h zyskał.




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2009, 21:06 
*

Rejestracja: 01 mar 2008, 16:13
Posty: 16
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
witam ja z wlasnego doswiadczenia moge powiedziec ze przy odpowiedniej regulacji rolki sprezyny centralka dysze mieszanka to przy peugeocie na samym tlumiki polini fr osiagnolem v-max ponad 90 i fajne przyspieszenie w kazdym zakresie obrotow no i wiadomo ciagnie dopiero od 10 ale juz do konca wiec moim zdaniem bardzo sie oplaca matowac tlumik klasy race do seri




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2009, 17:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2009, 22:25
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Nie będzie problemu, osiągi prawie takie same. Tylko z regulacją będzie dojść ciężko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2009, 18:22 
*

Rejestracja: 15 kwie 2008, 21:04
Posty: 54
Lokalizacja: Międzychód
Pojazd:
Na moje powinieneś kupić np.. Leovince ZX dac inne rolki, sprężyne, przydało by sie wymienić też dysze na wieksza.. Chyba ze planujesz dalszy tuning to slyszalem że na serii dobrze chodzi też Tecnigas rs2 ja mam go ale na sporcie i jestem zadowolony;) szybko sie wkreca na obroty;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2009, 22:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2008, 15:12
Posty: 133
Lokalizacja: Stara Wieś
Pojazd:
Jak Planujesz tuning to go zostaw..Ciężka regulacja ale potem nie będziesz musiał kupować :wink:




_________________

Aprilia Rx 50
-Polini Race 80
-Wał Metrakit Pro Race
-Gaźnik Stage 6 black edition 21/24mm
-Filtr Powietrza Stage6 Double Layer
-Karbonowe Tarcze sprzęgła Metrakit
-Łozyska Metrakit pro Race
-Wydech Gianelli




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2009, 16:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2008, 19:28
Posty: 100
Pojazd:
Hehe nie moge z was :lol: Nikt chyba sie nie skapnął, że to dział "Motorowery"
Pozatym w podpisie ma napisane Yamaha TZR :mrgreen:
Żadnego z tych wydechów które były wymienione nie ma do biegówek, a co dopiero wariatorów.


Moim zdaniem racingowego wydechu nie ma za bardzo sensu wkładac do serii bo silnik staje sie mało elastyczny i ciągnie tylko na wysokich obrotach- no chyba ze ciągle go kręcisz to nie będzie Ci przeszkadzać maułna niskich obrotach.
Jeżeli w przyszłości masz zamiar kupic jakis racingowy cylinderm to myśle, że wydech możesz kupić już teraz. Co do wydechu to polecam: Wydech Hebo GP Replica lub z tańszych Wydech Hebo Performance.




_________________

Derbi Senda 70 (Mk)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14936


Ostatnio zmieniony 14 lut 2009, 0:18 przez Pawlak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2009, 18:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2008, 15:12
Posty: 133
Lokalizacja: Stara Wieś
Pojazd:
Pawlak pisze:
Hehe nie moge z was :lol: Nikt chyba sie nie skapnoł, że to dział "Motorowery"
Pozatym w podpisie ma napisane Yamaha TZR :mrgreen:
Żadnego z tych wydechów które były wymienione nie ma do biegówek, a co dopiero wariatorów.


Przepaszam :oops: najlepiej sprzedać i kupić jakiś do 50cc(oczywiscie sportowy) :smile:




_________________

Aprilia Rx 50
-Polini Race 80
-Wał Metrakit Pro Race
-Gaźnik Stage 6 black edition 21/24mm
-Filtr Powietrza Stage6 Double Layer
-Karbonowe Tarcze sprzęgła Metrakit
-Łozyska Metrakit pro Race
-Wydech Gianelli




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2009, 18:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Cytuj:
Nikt chyba sie nie skapnoł


Skapnoł na pewno nie.

Co do wydechu to zalezy jaki to bedzie wydech :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy