Dzisiaj jest 12 wrz 2025, 8:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 17:05 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Crazy pisze:
zimnyfull1 pisze:
A do tematu to AC zawsze będzie się grzało

Jakby się AC grzały to nawet by nie wychodziły z fabryki ...

A myślisz, że chińskie fabryki stać na LC? Mówię o swoim przykładzie: seria + 10 km trasa = czerwony wydech...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 17:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Proste ze lc zagotuje np. w korku albo na postoju jak dlugo by stal bo nie ma co chlodzic tej cieczy a ac np. nie przegrzeje sie bo wiatrak daje. Jak an ful manecie by sie piłowało to zaraz czuc spadek mocy.

AC jak i LC ma swoje + i -




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 22:14 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 12:45
Posty: 122
Pojazd:
To czy się bedzie grzał czy nie zależy głównie od cylindra jaki się w nim znajduje, jeżeli to bedzie yamaha neos na wszystkich czesciach seryjnych to nie może się grzać, jednak powinno się robić częstrze przerwy w długiej trasie w porównaniu do LC ale to wszystko zależy od warunków atmosferycznych. Problem mogą mieć chińskie zamienniki cylindrów lub zła regulacja przy tuningu ( zwykle za mały gaźnik ), jednak gdy będzie wszystko ok nie powinno być problemu.
Pozdrawiam


Za AC przemawia prostość przy remontach, jedna część mniej do zepsucia i dużo tańsze częsci w porównaniu do ac




_________________

Obrazek

Yamaha Aerox 2002 R:
NOW !:
Tec alu 70 cc a Race
Wał RMS Racing
Tec 21 mm
SKF C4


Ostatnio zmieniony 21 kwie 2011, 22:14 przez ynx, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 22:33 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Ja tam dla pewności co 30km wole se zrobić przerwę chociaż te symboliczne 5min. Nie odczuwam spadku mocy czy inne podobne ale jak to się mówi "przezorny zawsze ubezpieczony"




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 22:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
zimnyfull1 pisze:
A myślisz, że chińskie fabryki stać na LC? Mówię o swoim przykładzie: seria + 10 km trasa = czerwony wydech...

To chyba masz jakiś wadliwy, koledzy mają chinole w AC i żaden się nie grzeje, seryjny pojazd nie ma prawa się grzać :wink:

Twój się grzeje? dobrze, może masz rozregulowany gaźnik albo coś innego :<

Ja w AC miałem TPH był ostro rżnięty i jakoś nie szło go zagotować dobrze :)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 22:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
zimnyfull1, miałem yaroxa i na UBOGIEJ mieszance robił się czerwony wydech, po regulacji gaźnika nic się nie grzało nawet po trasie 80km :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 8:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
część osób gada tu takie głupoty że nie wiem, np takie że seryjny, zablokowany skuter AC nie ma prawa się grzać na full manetce. A to nie prawda, bo seryjnie masz katalizator który bardzo podnosi temperature, dysza mała w gaźniku, blokada wario przez co skuter kręci mega obroty żeby jechać te 50km/h a to wcale nie jest zdrowe. AC na trasy jest bardzo dybry gdy masz wymieniony napęd, wydech na sport. Gaźnik często w china jest 16mm, ja miałem seryjnie 17,5 więc też ok. Po wymianie tego silnik jest dużo mocniejszy i szybszy. Przez co jadąc w trase zamiast katować go na full i jechać te 60km/h to zrobić tun i też jechać te 60km/h ale na pół manetki. W ten sposób możesz jechać i zrobić bez przystanku nawet i 100km i nic się nie stanie.


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2011, 8:19 przez sebagbw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 9:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Nic się nie grzeje.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 19:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 10:16
Posty: 285
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
Ja w moim skucie, tylko, że full seria to ani razu mi sie nie zagrzał :wink:
Więc możesz śmiało kupować.




_________________

Roxi 70ccm '00 by rAm3o


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2011, 19:45 przez rAm3o, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy