Dzisiaj jest 19 lip 2025, 21:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 kwie 2011, 19:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 paź 2009, 14:13
Posty: 137
Lokalizacja: RZE
Pojazd:
Siema , od razu przejdę do rzeczy

1. Jak to jest z silnikami 125 i 50 w tych samych modelach (np. Aprilla RS) , czy różnią się tylko pojemnością silnika , czy ogólnie to 2 różne silniki ?
2. Czy naprawdę w motorach zmienia się biegi ciężej niż np w samochodach? Bo czytałem że w 125 i ogólnie w motorach stosowane są skrzynie z synchronizacją albo bez niej (nie wiem dokładnie jakie, więc poprawcie) Bardzo to utrudnia jazdę dla początkującego? (Te przegazówki itp)
3. Czy można zmieniać biegi bez sprzęgła?
4. Czy zanim kupię moto 125 warto kupić np WSK-ę i poćwiczyć jazdę , czy w WSK zmiana biegów jest całkiem inaczej niż we współczesnych moto?

Liczę na odpowiedzi , bo w temacie motorów jestem zielony , a trzeba powoli kończyć jazdę na piździku :lol:




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 91#2061751


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 20:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
1 .jezeli 125 i 50 to 2T to DUZEJ różnicy w budowie nie ma . Wiadmo innu skon tłoka średnica cylindra i ogólnie w 25 musi być wszystko wytrzymalsze)
2 nie. to tez zalezy w jakij kondycji jest silnik(skrzynia sprzęgło itp.)
3. jak masz zarżnięte srzęgło lub shortshifter(nie pamiętam dokładnie tej nazwy ale cos takiego jest) to można bez sprzęgła
4 warto pojeżdzić czym większym niz skuter. zmiana biegów ta sama zasada tylko ze w WSCE jest mniej biegów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 20:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2010, 17:46
Posty: 119
Lokalizacja: Poręba
Pojazd:
3. Jeżeli szkrynie biegów masz pół automatyczną to możesz zmieniać bez




_________________

Nowy UP ! Nowe Fotki ! ;)
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=64274

Czym jest życie? Życie jest bezsensem... xD Ale w życiu zdarzają się chwilę, dla których warto żyć :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 20:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
BCpowers, W RS 125 masz silnik Rotaxa, w RS 50 Minarelii AM6 bądź Derbi. Działają na tej samej zasadzie się różnią się w budowie.

Nie zmienia się ciężej. Ja żadnych przegazówek nie stosuję, niezależnie od tego czy jadę maszyną 10 czy 100 konną. I nie utrudnia.

Jak zmieniasz bez sprzęgła to zajedziesz skrzynię. Jest taki wynalazek jak "quickshifter", który to umożliwia ale to już jest górna półka.

Nie warto, szkoda pieniędzy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 20:57 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
BCpowers, jak nie miales wczesniej do czynienia z zadna biegowka to nie polecalbym ci na poczatek 125 2T, tylko jak co to juz 4T.
Nie trzeba robic zadnych przegazowek czy cos... Jesli ktos juz ma doswiadczenie to robi miedzygaz przy redukowaniu biegow, zeby nie szarpalo :)




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 21:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 paź 2009, 14:13
Posty: 137
Lokalizacja: RZE
Pojazd:
Myślę że 125 w 2T byłoby dla mnie lepsze , ale mniejsza z tym , nie odkręcał bym od razu manety na full :roll:
Ale chyba w 2T sprzęgło jest mocniejsze ? Tak wrazie czego , jakbym coś pomieszał...
Jak sądzicie , w czym sprzęgło więcej pomyłek wybaczy - w 2T czy 4T




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 91#2061751




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 21:31 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
BCpowers,
Wydaje mi się,że 4T ,ale nie jest co do konca pewny.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 21:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
2t ma większe przeciążenia ;)




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 21:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Żywotność silnika zależy od samej eksploatacji- nawet i pancerne 4T Hondy zarżniesz. Trzeba umieć po prostu jeździć i nie dawać ciągle po tyłku a sprzęt odwdzięczy się niezawodnością- ja zawsze wychodzę z takiego założenia i mi skuter dobrze służy jak również i auto.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 22:20 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Ludu! Mam do was małe pytanko..

http://mrsopel.w.interia.pl/dane_tech_leonardo.htm

Powiedzcie mi czy oni tu dają moc zablokowanych skuterów?Czy odblokowanych?Czy co?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 22:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
To jest normalna moc . Te pojemności nie były blokowane .




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 22:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
szwedo22, z tego co czytałem to były do 90kmh..No kurcze ale tam pisze,że 125ccm idzie 145km/h ..W życiu tyle nie da rady..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy