Dzisiaj jest 23 wrz 2025, 16:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 kwie 2011, 21:21 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Siemka, mam dość nietypowy problem... Posiadam malossiego sporta 70cc i s6 pro replica no i kręci mi pod 11.5 tys obr/min. Po przejechaniu kilku km na full manecie skuter zgasł, koło się chyba zatrzymało. Zjechałem na pobocze, patrzę a tu się dymi ze skutera... najbardziej z magneta, z napędu się też dymiło i ogólnie z wszystkiego co się dało... Po jakiś 20 minutach (jak się ochłodził i wgl) pokopałem trochę i odpalił i chodził już normalnie... Co to może być?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2011, 21:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 20:56
Posty: 404
Lokalizacja: Zduńska Wola
Pojazd:
zagrzał się raczej, przelukaj cały napęd i z tamtąd co się kopciło i zdaj relacje w jakim stanie są części




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2011, 20:13 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Napęd ok, magneta nie sprawdzałem. Kumpel powiedział że to wina zapłonu i że możliwe że jak tak trochę pojeżdżę to w końcu spalę zapłon. Chodzi mu o to, że przy tych obrotach go odcina, bo jest przegrzany. Jest taka możliwość?




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 19:34 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
f5




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 9:13 
może pasek się ślizgał przy tylu obrotach :P u mnie na serii z pro replicą pasek dayco nawet się ślizga :mrgreen: ale wario już dostało po du... :P




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 9:24 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
tiger94, i od tego może się dymić i gasnąć?




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 10:30 
dymić na pewno ale czy gasnąć... hmm a ile masz przebiegu na tym nowym cylu ?




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 19:01 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
może z 800 km




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 21:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
po pierwsze cylinder się dociera 1000 - 1200km - to już zepsułeś mozesz sobie w kosz wsadzić... :mrgreen:
Czeka cię wymiana tłoka i pierścieni + nowe uszczelki (jakiś vertex lub meteor) - cylinder powinien być w porządku raczej zobaczysz czy nie ma rys.

A jak zgasł to ja na 99% obstawiam na spuchnięty tłok - przegrzałeś i zepsułeś

I napewno nie żaden zapłon to by ci odcinał obroty byś czuł i słyszał
Dymić może się z paska albo wszystkie smary się wytopiły


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2011, 21:25 przez DJPIECZYWO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 23:34 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
DJPIECZYWO, 1200? Niektórzy jakoś wgl nie docierają i im wszystko jeździ, skuter docierałem do 1000 i jest ok, cylinder w poprzednim moto docierałem do 350 (aluminium) i też było ok, to czemu akurat mi i akurat teraz się to zdarzyło? :/
Tłok już sprawdzałem, troche się jakby skruszył na samej górze, pierścienie wtedy wymieniłem bo jeden się też skruszył, ale cylek był ok i podejrzewam, że nadal jest... Może to być wina tego tłoka, tak?
Jak wymienię tłok będzie ok, czy tu może chodzić też o to, że ma za wysoką temperaturę?


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2011, 23:47 przez Igi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 2:25 
**

Rejestracja: 24 lip 2009, 3:42
Posty: 323
Lokalizacja: Warszawa służew SnD
Pojazd: Kymco super 8
masz pojeżdzone dziś miałem to samo tłok ci puchnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 7:53 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
No to co z tym zrobić?




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 8:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
No mówiłem ale malossi sport to nie alu tylko żeliwo a żeliwo docieramy do 1000 - 1200km pamiętaj :mrgreen:

A więc teraz tak żeby nie popsuć cylindra nie jeździj na skuterze więcej
- kupujesz nowy tłok Meteor lub Vertex lub jakiś inny dobrej firmy
- docierasz (sam tłok się 300km dociera) a ty lepiej z 500km docieraj żebyś dobrze malossiego dotarł.
I wszystko w porządku będzie :mrgreen:


No mam na myśli nowy tłok + pierścionki + uszczelki


PS: jednemu się trafi że nic się nie stanie jak nie będzie docierać a jednemu zaraz szlak trafi cylinder (pamiętaj każdy odlew jest wykonany inaczej) także musi się wszystko dotrzeć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 10:30 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Aha, a jak on mi kręci po 12 tysięcy obr to nie będzie się za bardzo grzal? Bo
to jest ac, a jak będzie po 30 stopni to nie będzie ciężko na zeliwie? Bo za to wszystko mnie wyjdzie jakoś 200 zł, a za 400 jest hebo manston replica z niscalu wiec jak potem ma mi się grzać to wole kupić hebo bo zAwsze lepiej odprowadza ciepło... No ale jeżeli nic się nie będzie działo to lepiej wydać 200 niż 400 ;)




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 11:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
kup nowy tłok będzie git i zrób to za 200zł

dobrze ale to musi być perfekcyjnie wyregulowany gaźnik oraz wolne obroty czyściutkie wszystkie wężyki oraz filtr paliwa i powietrza (najlepiej nowa świeca - polecam NGK)

Olej lejesz najlepszej jakości NP. Castrol 2T jakiś tam
Oczywiście robisz sam mieszankę idealnie odmierzasz proporcje 1:50
a dodatkowo możesz kupić chwytak powietrza i nie ma prawa się zgrzać

Ale w takie upały nie ciśnij go 20km na full manecie puszczaj gaz co 5km żeby silnik odpoczął


PS: Ja też mam suzuki chłodzone powietrzem i tym bardziej pojemność 500cc a nie 70cc i dwa duże cylindry po 250 na gar - tym bardziej się będzie grzał jak będzie + 30stopni
A przecież nie mam żadnego wiatraczka chłodzi go tylko powietrze z dworu (a jak będę stał w korku to co ?)

Nic po prostu nie przejmuję się od tego te silniki są ja leję najwyższej jakości olej i mam gaźniki czyściutkie i w porządku - nie ma prawa się zgrzać. :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 24 kwie 2011, 11:49 przez DJPIECZYWO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 12:19 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
DJPIECZYWO, Czyli mówisz że po prostu kupić nowy tłok i będzie ok wszystko, tak? :) Dobra to wstępnie kupuję takiego meteora:
http://allegro.pl/piaggio-tlok-do-cylin ... 20874.html
Filtr powietrza będzie nowy stożek, więc nie ma problemu, gaźnik 19 też więc raczej nie będzie problemu :) a jakieś tam wiatraki wentylatora czy coś, daje to coś?
Chodzi mi np o taki:
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 3f18cb9c22

Edit:
Jeszcze pytanie, czy ten tłok będzie napewno pasował, czy lepiej zmierzyć jeszcze wymiary starego tłoka? Bo ten z linku jest pod pg/gillera a ja mam Syma (silniki hondy). Malossi ma w każdym modelu ten sam tłok, czy ściągnąć i pomierzyć dokładnie?


Ostatnio zmieniony 24 kwie 2011, 12:24 przez Igi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 12:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Lepsze chłodzenie ;P




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 19:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Tak zmierz ile ma dokładnie nie kupuj w ciemno mnie się wydaje że ma 47mm ale to tylko moja opinia i mogę się mylić

nie nie żaden kolorowy wentylator szkoda pieniędzy :mrgreen: chodziło mi o chwitak powietrza np. taki http://allegro.pl/chwytak-powietrza-str ... 45203.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 19:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Moze masz cos z zaplonem, wyreguluj gaznik.Kup jakis dobry tlok. A cylinder dociera sie na mieszance 1:35 ,1:40. I z tym 1000km to przesada wystarczy te 400-500km. Wazne zeby nie przegrzac.




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 20:42 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
BlackSmith, docierałem jakoś przy 1:30 jak nie mniej :P Dobra to wszystko już postanowione, we wtorek zamawiam tłok, odbieram pare części i zakładam gaźnik 19, filtr stożkowy, multivara. Poczekamy na tłok (mam nadzieję, że w tym tygodniu przyjdzie) to go założę, dotrę jakoś 400 km i zobaczymy co z tego będzie ;) Leciał 86 gps z wydechem i cylem, więc teraz mam nadzieję koło 95 poleci :D




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy