Dzisiaj jest 01 mar 2025, 8:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Aprilia RS 50
Post: 25 kwie 2011, 12:23 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Posty: 93
Lokalizacja: Rakoniewice
Pojazd:
Witam wszystkich :wink:
Od niedawna jestem nowym posiadaczem Aprili RS 50 Racing (wersja z gażnikiem 16mm)
Więc mam do was kilka pytań:
1.Czy opłaca się założyć do mojej apki końcówkę wydechu Yasuni,
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 08f75b0e01
a do tego jakiś filtr powietrza oczywiście gąpkowy i co by mi to dało?
(Do dyspozycji mam 400zł)
A jeżeli by się nie opłacało to co proponujecie za takie pieniądze?
Opis Aprili:
Rok produkcji 2005
Full seria.


Proszę o wyrozumiałość gdyż jest to mój pierwszy post i nie zabardzo znam sie na tuningu.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 13:33 
*

Rejestracja: 04 lut 2010, 19:29
Posty: 97
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
ja do rs załozyłem filtr powietrza Hebo racing gabkowy i dał bardzo fajny dźwiek




_________________

cała yamaha na czesci :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 13:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
1. Nie
Za te pieniądze to hmmm... Dozbieraj i kup coś porządniejszego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 13:39 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Posty: 93
Lokalizacja: Rakoniewice
Pojazd:
A jeśli chodzi Ci o coś porządniejszego to co masz na myśli ? ? ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 13:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Mam na mysli cały wydech jak już, cylinder, wał. Z takich mniej waznych to mozesz sobie kupić większy gaźnik + stożek, kruciec, zawór membranowy i wyregulowac i osiagi bd troche lepsze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 14:03 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Posty: 93
Lokalizacja: Rakoniewice
Pojazd:
Hmmm... Cylinder odpada gdyż na seryjnym jest 8650km przejechane, a z wydechów to jaki byś polecił ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 14:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Tecnigas, Hebo, Yasuni, LeoVince... Ale do silników Am6 nie ma za dużego wyboru.
Do seri będzie dobry Hebo performance albo Leovince V6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 14:12 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Posty: 93
Lokalizacja: Rakoniewice
Pojazd:
Wiec cena około 800zł ;(
A stożek co może mi dać i jaki polecasz???
EDIT1:
Czy mogło to być spowodowane włączonym ssaniem ???

EDIT2
Sorka że pod ale co jest złego w tej końcówce wydechu Yasuni"ego ? ? ?

Żeby to było ostatni raz.


Ostatnio zmieniony 16 lip 2011, 12:51 przez hubertusannus, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 14:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
hubertusannus, Bo końcówka nic nie daje, no może dźwięk będzie ładniejszy.

Stożek wpłynie na spalanie i na dźwięk :wink:.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 14:35 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Posty: 93
Lokalizacja: Rakoniewice
Pojazd:
Wiec chyba muszę trochę jeszcze uzbierać :/
1.Podasz linka do wydechu, który by pasował do seryjnego moto (był bym Ci bardzo wdzięczny xD) ???
2.Czy mam smarować smarem, lub jakimś płynem napęd ???
3.Jaki olej jest najlepszy i jakim wy zalewacie swoje moto ? ? ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 14:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2011, 0:12
Posty: 39
Lokalizacja: Cerkwica
Pojazd:
Żeby poprawić przyśpieszenie, przyśpiesz zapłon.
15 minut roboty a efekty są dosyć przyzwoite i darmowe ;)

EDIT://

Jedynym kosztem może być kupno ściągacza ( koszt ok. 40 zł ), lub niech ci ktos go zrobi ( 5-15zł )


Ostatnio zmieniony 25 kwie 2011, 14:55 przez patrykcross1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 15:00 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Posty: 93
Lokalizacja: Rakoniewice
Pojazd:
Dobra dzięki patrykcross1 postaram się to zrobić.
Mam jeszcze jedno pytanie;
Kiedy się rozpędzam np do 4 biegu i chce zejść do 1 bo jest STOP na krzyżówce to nieraz dźwignia zmiany biegów drży i ciężko jest zmienić bieg. Czym to może być spowodowane ? ? ?
Czy to może być spowodowane zjechanymi tarczami sprzęgła ? ? ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 15:10 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Posty: 93
Lokalizacja: Rakoniewice
Pojazd:
Ponawiam jeszcze moje ostanie pytania:
1.Czy mam smarować smarem, lub jakimś płynem napęd ???
2.Jaki olej jest najlepszy i jakim wy zalewacie swoje moto ???
3.Jaki filtr powietrza polecacie (chodzi mi o gąbkowy)???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 15:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
hubertusannus,

1. Są specjalne spreje do łańcuchów. Psikasz co 300km, po myciu, po jeździe w deszcz.
2. Skrzynia to Motul, dozownik Orlen półsyntetyk
3. Normalna, wycięta gąbka.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 15:26 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Posty: 93
Lokalizacja: Rakoniewice
Pojazd:
Asaroth a co sądzisz o tym problemie to napisałem wyżej
Kiedy się rozpędzam np do 4 biegu i chce zejść do 1 bo jest STOP na krzyżówce to nieraz dźwignia zmiany biegów drży i ciężko jest zmienić bieg. Czym to może być spowodowane ? ? ?
Czy to może być spowodowane zjechanymi tarczami sprzęgła ? ? ?
Aha i o co chodzi z tą normalną, wyciętą gąbką???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 16:14 
*

Rejestracja: 27 lut 2011, 22:47
Posty: 43
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Najpierw Zmień olej w skrzyni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 17:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
hubertusannus, Pod bakiem masz oryginalną plastikową puszkę ? Jak tak to wytnij filtr z normalnej gąbki.

Biegi zaczynasz zbijać gdy już się zatrzymasz ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 18:28 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Posty: 93
Lokalizacja: Rakoniewice
Pojazd:
Czy ta zwykła gąbka zmieni mi dźwięk???
A biegi zmieniam w trakcie jazdy a nie jak się zatrzymam, cyli zawsze jak stane to ten 1 bieg już jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 18:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
To tak nie rób. Redukuj biegi względnie do prędkości. Też tak robiłem na początku jak nie umiałem jeździć ale skrzynia się niszczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 18:39 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Posty: 93
Lokalizacja: Rakoniewice
Pojazd:
Sorka ze pod:
1.Podacie mi link do oleju do skrzyni (byłbym bardzo wdzięczny)?
2.Za ile kupie tani i dobry tłumik do aprili RS 50 ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy