Dzisiaj jest 28 kwie 2025, 18:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 kwie 2011, 19:02 
*

Rejestracja: 06 sie 2010, 21:29
Posty: 174
Pojazd:
Witam. Dziś już chodzę cały dzień smutny. Po dosyć ostrej jeździe w terenie poczułem że moja Yamaha 50r (2007) Strasznie straciła na mocy. W ogóle nie chce się wkręcić na wyższe obroty i nie potrafi się wkręcić na 3 bieg. Ma przejechane ponad 10 tyś kilometrów.
Myślę właśnie nad wałem i cylindrem.
Myślałem by kupić ten kit http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... f7c794d8fa
I wał http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... f7c794d8fa
Wiadomo.. Olej Motul 10w40 2t, simeringi i łożyska na wale.
Czy na takim cylindrze może być seryjny tłumik i 16 gaźnik?
Jeżdżę dosyć dużo i nie żałuje mu. Po prostu chcę żeby części w które włożę tyle kasy były coś warte!
Cena całej kapitalki nie przekroczyła 1500 zł.




_________________

Obrazek

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/DT-50/105107


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 19:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Bez gaźnika i wydechu nie bd czuł tej mocy co z wydechem i gaźnikiem... Kup lepiej np Airsala sporta, i wydech + łożyska na wale i gaźnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 19:09 
*

Rejestracja: 06 sie 2010, 21:29
Posty: 174
Pojazd:
Ale i tak będę go musiał docierać przez ok 1000 km. By potem dobrze czuć tą moc. Więc lepiej będzie chyba jak będę go docierał na tym co mam a potem kupie gaźnik i wydech. Tak mi się wydaje. Bo zanim przejadę te 1000 km. to znów nazbieram kasy.




_________________

Obrazek

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/DT-50/105107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 19:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Jak chcesz dawać w palnik to kup sobie 4T 125. Bo w 2T po takim pałowaniu ciągle w terenie to po jakimś czasie będzie to samo : p




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 19:41 
*

Rejestracja: 06 sie 2010, 21:29
Posty: 174
Pojazd:
Nie że ciągle gniote w terenie :P Od czasu do czasu robię wypady. Gdzieś czytałem że po 10-15 tyś km oryginalny cylek pada. Tak to tylko go od czasu do czasu pokręcę go na maxa na prostych.
Więc poprosił bym najlepsze część w mieszczące się w podanej cenie.




_________________

Obrazek

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/DT-50/105107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 20:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Zacznij od wydechu i gaźnika. Pojeździj troche, potem kup wał i na końcu cylek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 20:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
A nie lepiej zrobic szlif i tłoczek wossnera albo vertexa i wyjdzie cie taniej i lepiej po dobrym dotarciu ?.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 20:50 
*

Rejestracja: 06 sie 2010, 21:29
Posty: 174
Pojazd:
Hm.. W sumie to też jest myśl. Ale ja jakoś nie należę do tych co próbują jeszcze uratować to co jest już zużyte. Ja wolę wymienić jak trzeba i jeździć pewnie.




_________________

Obrazek

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/DT-50/105107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 20:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2011, 0:12
Posty: 39
Lokalizacja: Cerkwica
Pojazd:
Według mnie wydech nie jest wcale tak bardzo potrzebny.
Jeśli chcesz, żeby w tanich kosztach fajnie latał to polecam:
* Kupno przytartego, żeliwnego cylindra do szlifu ( np. Polini 80 - Jakieś 100-150zł, tłok 90zł, szlif 50zł ) zmieścisz się w 300,-
* Wał z Łożyskami ( Np. Top Racing Evolution NG ) - ok. 400,-
* Gaźnik 19-21 - używka koło 140-250zł

Na wydech masz do wydania 650zł, ale kupując używkę zapłacisz 200-400zł.
250 zostaje na paliwo ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 20:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Cytuj:
Zacznij od wydechu i gaźnika. Pojeździj troche, potem kup wał i na końcu cylek.
skoro straciła na mocy to znaczy, że cylinder pada . a ty mu mówisz że cylek do wymiany na końcu . pomyśl a potem komentuj prosze




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 20:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
marcinek pisze:
Cytuj:
Zacznij od wydechu i gaźnika. Pojeździj troche, potem kup wał i na końcu cylek.
skoro straciła na mocy to znaczy, że cylinder pada . a ty mu mówisz że cylek do wymiany na końcu . pomyśl a potem komentuj prosze

Przecież umiem czytać :<
Jak zaloży wydech i gaźnik i wyreguluje to będzie lepiej to jeździło a zanim mu padnie cyl to zdąży nazbierac na nowy. Przynajmniej zużyje cylinder seryjny do końca... Pozatym jaki jest sens kupywania cylindra poziomu racing bez wydechu i gaźnika? :roll: Pzdr :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 21:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
skamils pisze:
Hm.. W sumie to też jest myśl. Ale ja jakoś nie należę do tych co próbują jeszcze uratować to co jest już zużyte.


Co niby jest zużyte. No cylinder to ci odnowią poprzez szlif. A jak wał nie ma lozow i łozyska to po co kombinowac ?. Może odrazu skrzynie tez wymien ,bo sie zuzyła ?. Przynajmiej bedziesz pewny,że skrzynia sie nie rozsypie. Ahh głupie myślenie. :roll: :roll: :wink:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 21:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
fakt najpierw kupuje sie wydech potem tunigowy cyl. w przypadku gdzie cyl jest dobry. za chwile kupi wydech padnie mu cyl i bedzie bez motorka . najpierw cyl i odrazu zbieraj na komin . a ty Cheldoro96, przestan czytac tyle bo potem powtarzasz tak jak napisali w innym temacie do innego przypadku




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 21:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
No to fajnie że powtarzam ahahahaha xD To że ma mniejsze osiągi nie oznacza, że odrazu mu padnie jak założy wydech. Pozatym Każdy ma inny tok myślenia, ale widac Ty byś wolał marnować racinga na full seri. Ja wolałbym dojeździc serie i wtedy porządny cylinder albo szlif serii.
skamils, Zrob tak jak powiedział Drifter16, + dobry wydech do tego i będziesz miał Lepsze osiągi niż były, żywotnośc cylindra idzie jakby od 0 i nie wydasz dużo niepotrzebnych pieniędzy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 21:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak osłabł to nie znaczy że cylinder pada od razu. Wyczyść gaźnik filtr, wymień świece i zobacz co będzie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 21:37 
*

Rejestracja: 06 sie 2010, 21:29
Posty: 174
Pojazd:
Szczerze to mamy chyba podobny tok myślenia. marcinek :lol:




_________________

Obrazek

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/DT-50/105107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 12:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
skamils pisze:
Szczerze to mamy chyba podobny tok myślenia. marcinek

No właśnie :lol: :lol: :mrgreen:
marcinek, Wiek: 15
skamils, Wiek: 14

Jak juz pisałKonrad324, Sprawdź ten gaźnik,wyczysc go ,wymien świece,bo przeciez jak jeźdizłes w terenie to sie czysci to regularnie... I napisz czy cos sie zmieniło.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 16:27 
*

Rejestracja: 06 sie 2010, 21:29
Posty: 174
Pojazd:
Witam was! :) Moto powróciło do normalnego stanu. Ale jest już słabsze niż kiedyś.
Rano okazała się że gaźnik był czymś przytkany. Pojeździłem chwilkę na ssaniu i moto wróciło do normy. Ale i tak dobrze wiedzieć co na przyszłość zrobić jak już przyjdzie ten czas na wymianę pewnych części.
Dzięki wszystkim :)




_________________

Obrazek

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/DT-50/105107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy