Dzisiaj jest 27 lip 2025, 4:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 kwie 2011, 18:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2011, 16:01
Posty: 14
Lokalizacja: Gostyń k.Poznań
Pojazd:
Cześć! Mam pytanie, a chodzi o podkładkę którą trzeba wyjąć zza wariatora. Jaką ona ma szerokość bo jak patrzyłem u mnie to tam jest tylko taka 5mm i boje się że to nie jest ta właściwa i mogę coś rozwalić przez wyjęcie jej. Proszę o opis tej podkładki, tzn. rozmiary.

EDIT: Czy w keeway'u może wyglądać to tak ? Link do YT

PS. Wie ktoś może jakie blokady znajdują się w keeway'u?. Najlepiej jak by wypowiedział się ktoś, co zdejmował u siebie.




_________________

Obrazek
Pojazd: Keeway Flash
Modyfikacje: Narazie nic ;]
V-Max: 55 km/h
Problemy:


Ostatnio zmieniony 21 kwie 2011, 18:20 przez Patroll, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 19:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Blokada to taki pierscien na tulei waria.. Pod paskiem. . Grubości tam pol centymetra. .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 19:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2010, 9:52
Posty: 291
Pojazd:
Taka co na filmiku. Ma tylko inne wymiary, ale w tym samym miejscu się znajduje.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 19:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2011, 16:01
Posty: 14
Lokalizacja: Gostyń k.Poznań
Pojazd:
Dzięki ;] , widzę że oboje macie keeway'e. Może powiecie gdzie były u was blokady.




_________________

Obrazek
Pojazd: Keeway Flash
Modyfikacje: Narazie nic ;]
V-Max: 55 km/h
Problemy:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 20:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2010, 9:52
Posty: 291
Pojazd:
Kupujesz kolanko odblokowane w salonie keewaya, zakładasz, zdejmujesz tą tuleję z wariatora i wszystko. Możesz zmienić dyszę na większą, ale to raczej dopiero po kupnie sportowego wydechu/wariatora.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 21 kwie 2011, 20:43 przez Radzimierz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 21:35 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
no i mysle ze jeszcze rolki by pasowało... ;)




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 21:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
i moduł ;)




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 21:40 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
do 50cc sportowy moduł jest według mnie zbędny...




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 22:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2010, 9:52
Posty: 291
Pojazd:
Na rolkach seryjnych będzie ładnie szedł. Moduły nie są blokowane! Cylinder 50cc pokaże swoje możliwości. Dopiero przy 70cc należy wymienić. Wystarczy wymienić kolanko i zdjąć tuleję dystansową.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 7:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2011, 16:01
Posty: 14
Lokalizacja: Gostyń k.Poznań
Pojazd:
Ok, dzięki ;]




_________________

Obrazek
Pojazd: Keeway Flash
Modyfikacje: Narazie nic ;]
V-Max: 55 km/h
Problemy:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 8:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 20:22
Posty: 415
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
No Dokladnie. . Na seryjny cyl nie oplaca sie wymieniać modułu. . Pierścień z wario i kolanko wydechu i te 65licznikowe bedzie. . .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 15:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2011, 16:01
Posty: 14
Lokalizacja: Gostyń k.Poznań
Pojazd:
Zdjąłem ten pierścień z wario i przejechałem się troche i nadal jedzie tyle ile wcześniej... Wie ktoś może o co chodzi?




_________________

Obrazek
Pojazd: Keeway Flash
Modyfikacje: Narazie nic ;]
V-Max: 55 km/h
Problemy:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 18:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Bo sam ten pierścień mało daje. Najwięcej daje tłumik. Nie oczekuj że maluteńkie gówienko da Ci od razu 10km/h więcej.
Co do rolek... w keewaych były zakładane cięższe rolki chyba, i z tego co mi podpowiadano (m.in na tym forum) rolki dobrze by było zmienić na ok 4,7 - 4,8g, bo seryjne dają muła, a na tych ciut lżejszych masz ten sam V max i lepszy start.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 18:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2011, 17:02
Posty: 104
Pojazd:
Ja mam Piaggio typhoon i mi jechał 45 km/h sciągnołem to podkłatke i jedzie mi 72 km/h tylko że teraz mi leci 97 km/h wszytkie blokady zdjęte wario sport większa dysza i jest Git :D
A rolki 4,5 gr :P




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 25 kwie 2011, 18:38 przez Kamil524, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 18:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Mhmm piaggio czy keeway... PRAWIE to samo. Sam mam keewaya i wiem że to tłumik daje najwięcej, blokada na wario poprawia osiągi nieznacznie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 18:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2011, 17:02
Posty: 104
Pojazd:
ALe mi dała aż prawie 25 km/h :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 18:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ale keeway a piaggio to sorry... wg mnie to nawet nie jest w żadnym stopniu podobne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 18:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 18:04
Posty: 30
Lokalizacja: Lubla
Pojazd:
Nie no ogólnie w 4t to wydech robi najwiękaszą robotę takze zacznij od wydechu :D




_________________

Rolki 4,5 g
Filtr Stożkowy RSM
Odcięty błotnik (super efekt)
Przebity tłumnik
V-max :70 km/h


Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 19:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
pyru12 pisze:
w 4t to wydech robi najwiękaszą robotę

Chciałeś powiedzieć w 2T, w 4T wydech g***o Ci da. ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 21:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2011, 16:01
Posty: 14
Lokalizacja: Gostyń k.Poznań
Pojazd:
To skoro wam troche coś ta podkładka dała, a mi nie to o co chodzi?




_________________

Obrazek
Pojazd: Keeway Flash
Modyfikacje: Narazie nic ;]
V-Max: 55 km/h
Problemy:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy