Dzisiaj jest 21 lip 2025, 20:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: <SETUP AEROX>
Post: 27 sty 2009, 22:53 
*

Rejestracja: 10 cze 2008, 16:54
Posty: 13
Pojazd:
Cześć!
Ponieważ nie jestem bardzo dobry w tym temacie chciałbym poprosić was o radę. Chciałbym stuningować aeroxa żeby miał ok. 11-12 KM, prędkość realną 110 km/h i superowe przyspieszenie (najbardziej zależy mi na przyspieszeniu, żeby miał kopa tak do ok. 80km/h, że nie wiem co) na dzień dzisiejszy mam wymieniony wariator na malossi multivar 2000 i chiałbym stuningować pożądnie aeroxa (chodzi tu o wszyskie potrzebne części cylinder, wał, gaźnik, wydech, sprzęgło itd. itd.) Co doradzacie, cena około 2500-3000 zł. Liczę na waszą pomoc, pozdrawiam matid!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2009, 23:04 
*

Rejestracja: 02 cze 2007, 14:35
Posty: 38
Pojazd:
Cylinder w tym przedziale mocy to polecam
Malossi mhr replica 776zł miałem i bardzo go sobie chwalę do dzisiaj
wał stage6 hpc 500zł miałem i wykonanie jest mega dobre podnosi osiągi
gaźnik dellorto 19 styknie 300zł macałem i nie muszę opisywać bo bardzo dobry
wydech yasuni c16 800zł są testy, nie trzeba opisywać, bedzie idealny do tego cylindra
sprzęgło s6 270zł widziałem i zdecydowanie najlepsze sprzęgło na rynku
łożyska s6 HQ teflon 100zł dobra wykonanie, nie mam problemow z nimi

no i z montażem i regulacją myślę że zmieścisz się w 3000zł

polecam zakup częsci ze strony skutery.tychy.pl
telefon 609-956-111
Bardzo dobry kontakt idzie się dogadac no i ceny częsci bardzo konkurencyjne..


Ostatnio zmieniony 27 sty 2009, 23:07 przez davidek102, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2009, 20:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2009, 16:02
Posty: 31
Lokalizacja: Kiełpino
Pojazd:
Zamiast Malossi Mhr Replica 70cc To Polecam Cylinder Hebo Manston Replica 70cc




_________________

AeroX-
Hebo Manston Replica 70cc
Yasuni Carrera 21
Stage6 - HQ Teflon
Wał korbowy Stage6 HPC
Wariator Hebo Next Generation
Sprzęgło Hebo R Racing
Stage6 WingCooler Team
Gaźnik Dell'orto 21mm
Filtr powietrza Hebo S - niebieski




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2009, 21:11 
*

Rejestracja: 10 cze 2008, 16:54
Posty: 13
Pojazd:
A dałoby się ze sporta wycisnąć ok 110 km/h czy nie? Nie jestem za dobry w tym temacie :oops: Bo mi zależy na tym żeby nie wymieniać co chwilę części więc wyczytałem, że najlepszy jest sport (słyszałem, że metrakit hand made ma 12km - ale tylko slyszałem, więc powinien wycisnąć to 110km/h około) Co polecacie na poziomie sport? Jakie osiągi można mieć około i jakie spalanie na sporcie?
P.S kajak94 ty nie jesteś z terenów koło Proszowic, sorry za OT :razz:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2009, 21:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2004, 16:50
Posty: 176
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
No myślę, że na Mk mógłbyś (choć nie lubię szacować) wyciągnąć koło 105 km/h albo więcej... Możesz zrobić sport albo midrace. Ja osobiście mam tego owego metrakita i na dzień dzisiejszy wiem, że wziąłbym coś ciut mocniejszego np Airsala racing lub s6 sport pro. Do tego gaźnik 19 mm, wydech pokroju Polini for race, sprzęgło np Hebo R, Stożek Revo s-type, polini air box, malossi e5 (chyba najlepiej), dzwon s6, zawór s6, pasek jakiś + pierdoły typu króciec, korektor momentu (zależy ile będziesz mógł wydać, to masz około 2700-2800 pln). Jak to zamontujesz to moim zdaniem będzie śmigać bosko :wink:. To była tylko moja teoria.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2009, 14:58 
*

Rejestracja: 10 cze 2008, 16:54
Posty: 13
Pojazd:
A czy Airsal Racing jest z 2 pierścieniami czy z 1? Jak jest z jego wytrzymałością? Czy to dobry cylek czy nie polecacie go? :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2009, 15:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2009, 22:25
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Dobry, polecamy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2009, 15:32 
*

Rejestracja: 10 cze 2008, 16:54
Posty: 13
Pojazd:
A ile ma pierścieni 1 czy 2?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2009, 16:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2004, 16:50
Posty: 176
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
1-pierścieniowy :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2009, 16:28 
*

Rejestracja: 02 cze 2007, 14:35
Posty: 38
Pojazd:
Mhr replica ma 2 pierścienie i dalej obstawiam za tym cylindrem..
Ja napisałem całe zestawienie i wydaje mi się że bedzie najodpowiedniejsze hebo manston rep ma 1 pierścień... pozatym skoro nic o tym nie wiesz to nie wiem czy 500zł w serwisie wystarczy na regulacje i załozenie.. za samą wymianę wału bierze się od 300zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2009, 16:41 
*

Rejestracja: 10 cze 2008, 16:54
Posty: 13
Pojazd:
No licze, że w serwisie Yamahy wezmą mi za wszystko ok 300zł, ale u nich robie przeglądy, kupiłem moto itd. więc może będzie taniej, ale to wliczam w koszt. Davidek102, a miałeś doczynienia z jakimś cylkiem na poziomie sport, jeśli tak to napisz wrażenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2009, 16:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2009, 22:25
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Przepraszam za założenie cylindra i wyregulowanie ... 500 zł ?! czy za wszystko ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2009, 17:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2004, 16:50
Posty: 176
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
davidek102 pisze:
Mhr replica ma 2 pierścienie i dalej obstawiam za tym cylindrem..
Ja napisałem całe zestawienie i wydaje mi się że bedzie najodpowiedniejsze hebo manston rep ma 1 pierścień... pozatym skoro nic o tym nie wiesz to nie wiem czy 500zł w serwisie wystarczy na regulacje i załozenie.. za samą wymianę wału bierze się od 300zł



300 zł za wymianę samego wału ? Haha chyba Cię ostro w konia robią :wink:. Ja płaciłem za wymianę wału 100 zł. Natomiast za złożenie calutkiego silnika, plastików, regulacje zapłaciłem 250 zł.

Natomiast zgodzę się z Tobą jeśli chodzi o Mhr replice. Kumpel go miał i zrobił ponad 12 tys km. Osiągi były zadowalające.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2009, 19:50 
*

Rejestracja: 10 cze 2008, 16:54
Posty: 13
Pojazd:
Tak to taki setup bym widział w swoim roxie (proszę o radę jakie części inne doradzacie itd.) :
:arrow: Cylinder - Malossi MHR Replica 70cc
:arrow: Gaźnik - Dell'orto 19mm - Metrakit
:arrow: Dzwon - sprzęgła Stage6 WingCooler
:arrow: Sprzęgło - Stage6 Racing Torque Control
:arrow: Łożyska wału i simmeringi - Stage6 - HQ Metal
:arrow: Pasek- Polini Race
:arrow: Pompa wody - SSP +40%
:arrow: Chłodnica przepływowa - Hebo
:arrow: Wał korbowy - Stage6 HPC
:arrow: Wentylator wariatora - Polini Air Speed
:arrow: Wariator Malossi Multivar (mam już)
:arrow: Zawór membranowy - Stage6 VForce3 by Tassinari
:arrow: Wydech - Polini For Race 3
:arrow: Filtr powietrza - Polini Air Box
Wyszło mnie ok.2700zl bez wydechu (wydech niby mam pfr 3 tylko z jednoslad.pl, ale dotyka pompy wody i teraz czekam na odpowiedź żeby im zwrócić wydech, a oni mi kasę :evil: już długo się ta sprawa toczy, ale nie będę tu gadał o moich problemach :roll: )
Więc około na tych częściach bez wydechu to 2700zł. Do tego trzeba doliczyć z 300 zł na zamontowanie to w serwisie (a czy oni powinni mieć rolki, dysze itd. czy ja muszę sobie sam to kupić).
Czyli bez rolek, dysz, spręzynek itd. to wyjdzie ok.3000 zł. Więc zmieściłbym się w swoim wyznaczonym limicie, ale czy coś zmienić. Proszę was o radę i pomoc :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2009, 19:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Jak na mój gust to wszystko w porządku, powinno ładnie chodzić. :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2009, 19:58 
*

Rejestracja: 10 cze 2008, 16:54
Posty: 13
Pojazd:
Najbardziej to boję się spalania. Myślę, że z max to 8 litrów wycisnę, a przy spokojnej jeździe może 6 litrów, myślicie, że takie spalanie osiągnę, czy będzie gorzej, a może lepiej :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2009, 20:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2008, 10:31
Posty: 240
Lokalizacja: Teresin
Pojazd:
6-7 litrów.




_________________

Tecnigas next r
malossi multivar
dellorto 17.5mm
hebo 50%

Obecnie Honda ns1 :)
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NS1,80/67582




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2009, 9:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2009, 22:25
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
300 zł za montaż tego co podał mantid ? chyba żartujesz. No chyba, że mechanik na jakimś zadupiu. Minimum 600 zł szykuj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2009, 12:27 
*

Rejestracja: 02 cze 2007, 14:35
Posty: 38
Pojazd:
No trochę się oriętuję jakie są ceny. Po tym co tutaj przeczytałem to Matid nie za bardzo się zna.
Jeśli przywiezie im skuter to za sam demontaż biorą chyba najwięcej.
Aby wymienić wał trzeba ściągać z niego łozyska i ponownie je nabijać.
Mówię tutaj o znanych serwisach.
Psychopata- gdzie to wymieniałeś ?
Nvu- no chyba wyraźnie pisze: na regulację i ZAŁOŻENIE.
Wiecie ile czasu trzeba spędzić na dobrą regulacje samego gaźnika na takim zestawie ?
Już o napędzie nie piszę, przy mocniejszych 70cm jest o tyle trudniej że ciężko znaleśc to właściwe ustawienie ponieważ już od zera taki cylinder będzie się darłjak głupi ze ciężko to będzie wyregulować.
Tak jak mówię z 500zł w serwisie Yamahy to minimum..
Matid- mam obecnie Malossi sporta i nie dorównuje on Mhr replice pod żadnych względem, owszem jest mocny ale ten MHR to była potęga.
Miałem jeszcze Polini Corsę ale to juz moc podobna do mhr.
Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2009, 20:51 
*

Rejestracja: 10 cze 2008, 16:54
Posty: 13
Pojazd:
Dowiedziałem się, że za całą robociznę z wymianą wszystkich części płaci się 450 zł. A co do tematu, czy ten setup byłby ok?
Airsal Racing (może inny, ale moc dobra, 2 pierścienie - coś innego polecacie)
Wał Stage6 HPC + łożyska stage6
Gaźnik 19mm
Sprzęgło Stage6 (zastanawiam się nad polini evolution - lepsze czy zostać przy stage6 ?)
Wingcooler (zastanawiam się nad polini evolution - lepsze czy zostać przy stage6 ?)
Zawór S6 by Tassinari
Wentylator Hebo
Pasek Polini Race
Airbox
Pompa SSP 40%
Chłodnica Hebo
Sorry za odkopanie starego tematu, ale nie chce zakładać nowego :oops:
Czy dodalibyście jakieś inne części lub coś zmienili?
Dzięki za pomoc!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy