Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 20:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 kwie 2011, 8:22 
*

Rejestracja: 20 cze 2010, 20:51
Posty: 172
Pojazd:
Witam. Planuje w najbliższym czasie kupić Aprilie SR 50 DiTech z silnikiem Aprilii. Moje pytanie brzmi - jak to jest z awaryjnością tych silników, czy wtryski ulegają uszkodzeniu, czy może inne części tego skutera są wadliwe ? Czy jeżeli wtryski się zepsują to jaki jest koszt ich naprawy i czy w ogóle w Zachodniopomorskiem wykonam taką naprawę (pytam bo z JetForcem jest problem w Polsce).
Ile spala taki skuter, i jaką powinien mieć prędkość maksymalną (tak na oko ile wasze jadą).

Bardzo proszę o obiektywne opinie posiadaczy.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 9:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
Silnik Aprilli ? Raczej powiedz czy P/G, Morini czy Mina ?
Podobno ciężko naprawić, Vitek94 coś o tym wie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 9:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Z doświadczenia mogę powiedzieć że silnik pod względem oszczędności paliwa to jak kingway z 2,5L na 100km ^ ^. Ale jak dbasz tak masz, wtryskiwaczy na allegro bardzo mało, ogólnie cześci drogie, ale jak dbasz to nie powinno się nic psuć.




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 9:58 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Ja proponuje nie słuchać opini o ditech na tym forum , ale kolega wyżej powiedział dobrze jak się dba i był dbamy di-tech to i nic nie bd sypać . Tutaj mało osób miało ditecha a wszyscy to jest gówno to jest morini nie bierz . Ja też nie mam ditecha ale mam morini lc gaźnik i dopóki nie grzebałem sam, leciał mi realne 85 przed zatarciem w 2 osoby a potem zacząłem się nim bawić rozkręcać i się zaczął walić .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 10:27 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Ogólnie to sam wtryskiwacz żadko ulega uszkodzeniu, raczej wypalają się oringi w nim i puszcza kompresję. Następną dość częstą usterką jest zawór membranowy i kompresor powietrza.. Co prawda idzie spróbować je "zregenerować" choć lepszą alternatywą było by kupienie nowego zaworu, a w przypadku kompresora trochę gorzej, bo nowy 400zł, ale są na allegro używki nadające się do użytku w cenie ~150zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 10:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
wporzo, Jak dobrze trafisz i będziesz dbał to nic nie puści.




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 11:08 
*

Rejestracja: 20 cze 2010, 20:51
Posty: 172
Pojazd:
o swoje motocykla dbam lepiej niż o samego siebie ; )

Na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie ?

Mam do wyboru 3 aprilie sr 50 z Morini wtrysk, wszystkie mają zmienione wydechy na sportowe i jedna ma cylinder malossi 70cc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 11:18 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Najlepiej brac z silnikiem P/G. Nowszy i lepszy :) Sam mialem wiec wiem co mowie. Szczegolnie zwracaj uwage na przebieg. Liczniki moga byc krecone wiec lepiej patrz na zuzycie czesci. Kupilem z przebiegiem 8500 sprzedalem z przebiegiem 11500 i przez ten czas nie mialem zadnej usterki. Mialem sprowadzona z wloch wiec oryginalnie bez blokad. 95 licznikowe w dwie osoby :) Spalanie okolo 2,5-3l przy 70-75km/h




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 11:19 
*

Rejestracja: 20 cze 2010, 20:51
Posty: 172
Pojazd:
No ja mam teraz Piaggio tph na P/G i silniki nie do zajechania, 22000 przebiegu i dalej pali elegancko, chciałbym jednak zmienić na Aprilie ale wszystko co dostępne to same DiTechy w zachodniopomorskiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 11:34 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
wporzo, szczerze moge Ci polecic ditecha. Ale musisz byc bardzo ostrozny, zeby nie wpakowac sie w jakies gowno;/
Zwroc uwage czy czasami sprzedajacy nie rozgrzewal specjalnie skutera zeby lepiej palil. Bo jak juz ciezko odpala to moze juz kompresor slabo bic, albo cyl do wymiany. W czasie jazdy czy nie ma jakby takiego chwilowego odciecia gazu itp.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 11:41 
*

Rejestracja: 20 cze 2010, 20:51
Posty: 172
Pojazd:
Dzięki za wszystkie odpowiedzi, jeszcze rzućcie okiem na moje upolowane modele:

Kod:
http://otomoto.pl/aprilia-sr-50-ditech-M2511003.html


Kod:
http://moto.allegro.pl/aprilia-sr-50-malossi-70-ditech-i1577556589.html


Kod:
http://moto.allegro.pl/aprlia-sr-ditech-di-tech-malossi-polini-aerox-okaz-i1580713025.html


Kod:
http://moto.allegro.pl/aprilia-sr50-ditech-najpiekniejsza-sr-w-pl-i1578465726.html


Jakie jest wasza opinie na temat wyżej wymienionych egzemplarzy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 12:17 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Pierwszy: Najstarszy, przebieg nie za duzy. Po gorze stan tez wyglada na dobry. Ale za ta cene uwazam ze mozna wyrwac mlodszy rocznik

Drugi: Osobiscie balbym sie kupowac juz przerobiony skuter. Moze wlasciciel poprostu chce sie go pozbyc bo wie co jest juz w nim nie tak. Stosunkowo niska cena, bo sam cylinder kosztule okolo 1000zl. Ale jesli bedzie chodzil bez zarzutu...

Trzeci: Jak dla mnie chyba najlepsza oferta. Z wygladu b. ladny. Najmlodszy i nie duzy przebieg. Widac ze koles sie zna na ditechach bo czyscil wtrysk itp. Jedyne czego mozna sie obawiac to eksploatacji skutera... Jesli pisze tak jak robil tzn rozgrzewal moto przed jazda itp. to nie ma obawy o zle uzytkowanie.


Czwarty: Z wygladu rowniez ciekawa. Starszy rok niz trzecia apka. Ale tutaj mialbym obawy co do uzytkowania skutera... Na pewno 2 ostatnie warte uwagi.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy