Dzisiaj jest 26 lis 2024, 17:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 kwie 2011, 17:34 
*

Rejestracja: 24 kwie 2011, 12:14
Posty: 16
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Witam ,mam pytanie gdzie znajdują się wszystkie blokady w Peugeocie jetforce C-tech (wtrysk) Proszę o pomoc.. :)

Pozdrawiam,
michal11




_________________

Peugeot JetForce C-tech 2010


Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 17:34 przez michal11, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 17:53 
*

Rejestracja: 16 wrz 2009, 16:31
Posty: 97
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
zdecyduj sie wtrysk czy gaźnik
?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 18:00 
*

Rejestracja: 24 kwie 2011, 12:14
Posty: 16
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
C-tech sorki gaźnik......




_________________

Peugeot JetForce C-tech 2010




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 18:04 
*

Rejestracja: 16 wrz 2009, 16:31
Posty: 97
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Blokady C-Tech:

:arrow: 1. Wariator (srebrna blaszka przykręcana na 3 śrubki do wariatora)
:arrow: 2. Wydech (tzw. "ślepa kicha" lub "zawirowacz spalin" znajdująca się na kolanku i wystająca do góry)
:arrow: 3. Dysza (tzw. regulacja gaźnika z większą dyszą)
:arrow: 4. Moduł zapłonowy (moduł, który kręci więcej obrotów)
:arrow: 5. Dopalacz spalin (tzw. pompka w karterze z 2 przewodami, który jeden idzie do filtra powietrza, a drugi do wydechu)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 18:07 
*

Rejestracja: 24 kwie 2011, 12:14
Posty: 16
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Dzięki za pomoc.. :) pozdrawiam. :)




_________________

Peugeot JetForce C-tech 2010




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 18:08 
*

Rejestracja: 16 wrz 2009, 16:31
Posty: 97
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Nie ma za co.:))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2013, 17:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2013, 11:05
Posty: 2
Pojazd:
Moduł zapłonowy (moduł, który kręci więcej obrotów)

A tu co się odblokowuje? Pewnie się wymienia? Daje to trochę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy