Dzisiaj jest 23 lip 2025, 21:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 kwie 2011, 7:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Cześć
Zastanawiam się nad kupnem cylindra: http://allegro.pl/cylinder-kompletny-ap ... 54456.html
Czy warto? Czy lepiej zostać przy serii niż pakować pieniądze w chinski cylinder? A jakby zmienić tłok zanim złoże cyl na jakiś dobry ( np. meteor, vertex) czy długo bym pojeździł?




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 8:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Według mnie się opłaca. Cylinder jest w dobrej jakości gorzej tłokiem więc wymiana na vertex'a, meteor'a i Dobry cylinder. Sam sie nad tym zastanawiałem tylko że nad 80cc...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 15:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 21:02
Posty: 8
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
kolega kupił taki cylek 80 ccm chinski wlasnie ,żółty, miał wczesniej seryjny w peugeocie speedfight 2 , to na seryjnym szedl 85 a na tym 70 km/h a niby 80 ccm , do dupy to jest , dozbieraj kase i kup cos firmowego




_________________

Derbi Senda X-Race 09r. Enduro (LeoVince v6 )
Filmik prezentujący motor i moją jazde w terenie
http://www.youtube.com/watch?v=PXtkWks7d6c komentowac :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 15:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
No to brawo mistrzu ale jak nie wiesz to się nie udzielaj :roll: Co ma do tematu że Twoj koelga miał chine w skuterze? To jest motorower wiec co innego.
Mój kolega ma 80cc tylko kup odrazu dobry tłok i będzie fajnie to chodziło. Bo te tłoki w zestawie to straszna lipa...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 15:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sty 2011, 19:19
Posty: 24
Lokalizacja: Sępólno
Pojazd:
Według mnie kup go.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 17:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Cheldoro96 pisze:
kup odrazu dobry tłok i będzie fajnie to chodziło.

Czyli dobrze kombinowałem ;) Prosze o opinie jeszcze innych użytkownikow.




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 17:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Mnie ciekawi sprawa czemu ten tłok od tego cyla ma wejście na 1 pierścień a w komplecie są 2.Zapasowy?? :D




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 18:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 14:26
Posty: 25
Pojazd:
wojak pisze:
Mnie ciekawi sprawa czemu ten tłok od tego cyla ma wejście na 1 pierścień a w komplecie są 2.Zapasowy?? :D


Tak ten drugi jest zapasowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 19:54 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
dla mnie to sie go nie opłaca kupować bo pomyśleć tak na logikę 200zł cylinder i 200zł dobry tłok a za 500 jest cylinder Dr Evo kompletny nowy itp i na pewno bd miał większa moc niz ten chiński wiec sie opłaca w to bawić NIE "!!" Takie jest moje zdanie




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 19:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
E tam tłok jakieś 150zł, ten china może sprzedac jak ktoś bd chciał kupić albo coś... No nie wiem jak kto woli... Za 560 jest Airsal sport Alu :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 20:15 
*

Rejestracja: 06 sie 2010, 21:29
Posty: 174
Pojazd:
Ja bym lepiej na airsala zbierał :) Dopłacisz 200 zł i będzie pewne ! :)




_________________

Obrazek

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/DT-50/105107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 20:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
wisnia1995 pisze:
jest cylinder Dr Evo kompletny nowy

Znajomy ma ten cylek i ogień, do tego gaźnik 19,5mm i wydech V6 i lata to nieźle.

skamils pisze:
Ja bym lepiej na airsala zbierał

w airsalu nie zrobisz poźniej szlifu. : ]

Jak na moje to sie nie opłaca ten zółty cylek. Chyba ze kupisz i będziesz jeździc na tym tłoku. : ]

wisnia1995, Mozesz dać mi linka do tego cylindra, bo mam zamiar kupic . : ]




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2011, 20:22 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 20:27 
*

Rejestracja: 12 lut 2009, 21:19
Posty: 191
Pojazd:
wojak, dwa pierścienie są bo jeden jest zapasowy.
Posiadam podobny cylinder tylko ze bordowy kolor większą pojemność ma trochę od żółtego. Cylinder jest solidnie wykonany, bez porównania z serią co do mocy. Tłok co racja do najlepszych nie należy ale jeździć się da. Zainwestowałem w taki cylinder 200 zł i jestem zadowolony bardzo. Przejechałem już 1000km na nim wszystko chodzi jak należy. Na wypadek zatarcia odpukać można zrobić szlif i kupić nowy lepszy tłok. Z tego co wiem Airsal jest na niscalu i szlifu nie zrobisz. Polecam Ci cylinder bordowy cena niewiele wyższa : http://allegro.pl/cylinder-tuning-am6-9 ... 43241.html


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2011, 20:28 przez Kostek454, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Kostek454 pisze:
wojak, dwa pierścienie są bo jeden jest zapasowy.
Posiadam podobny cylinder tylko ze bordowy kolor większą pojemność ma trochę od żółtego. Cylinder jest solidnie wykonany, bez porównania z serią co do mocy. Tłok co racja do najlepszych nie należy ale jeździć się da. Zainwestowałem w taki cylinder 200 zł i jestem zadowolony bardzo. Przejechałem już 1000km na nim wszystko chodzi jak należy. Na wypadek zatarcia odpukać można zrobić szlif i kupić nowy lepszy tłok. Z tego co wiem Airsal jest na niscalu i szlifu nie zrobisz. Polecam Ci cylinder bordowy cena niewiele wyższa : http://allegro.pl/cylinder-tuning-am6-9 ... 43241.html


Hmm dobzie. Jednak mam kilka ale:
1.Na gaźnik kasy nie bedzie ( jest DellOrto 16mm), bedzie ok?
2.Wydech to cos juz pod 70cc Racing ( jak narazie sam dyfuzor ), podobno to jest Conti CHR, teraz idzie jak szalone a co dopiero ma byc przy wiekszych pojemnościach ( narazie jest tuleja, bo wejscie do cylindra ma wieksze )
3. Jak z łożyskami? Niby mam juz te C4 kupione, ale rozpoławianie silnika mi sie w tym momencie nie uśmiecha
4. Jak ze spalaniem?




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 13:50 
*

Rejestracja: 12 lut 2009, 21:19
Posty: 191
Pojazd:
Chciałeś wymieniać na żółty przy żółtym też potrzebujesz większy gaźnik ... Jeżeli masz conti CHR to powinien wystarczyć. Spalanie przy dobrej regulacji wyniesie Cie 5-6l




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy