Dzisiaj jest 02 gru 2024, 0:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 887 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 45  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2011, 19:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2010, 14:01
Posty: 81
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
aragon pisze:
-Nie musisz użyć scanosolu do zdarcia lakieru , ja nie używałem go i dało rade :)
Możesz zlikwidować farbę papierem ściernym tylko wtedy więcej roboty .
-Nie próbowałem tego , po co wydawać 18zł na coś co może nie zda egzaminu ? Nie lepiej iść i kupić tubkę automaxa za 4zł ??

Plastmal mam akurat w domu bo mój tata nim poleruje auto i efekt jest zarąbisty. Thx za odpowiedź.




_________________

Obrazek
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 22:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 18:37
Posty: 121
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
bassboten pisze:
Papiery wodne
10x320
5x400
5x600
2x800
2x1000
2x1200
2x14005x2000
5x2500


Muszą być wodne ?
Jaki koszt za same papiery ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2011, 23:59 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
enzo pisze:
bassboten pisze:
Papiery wodne
10x320
5x400
5x600
2x800
2x1000
2x1200
2x14005x2000
5x2500


Muszą być wodne ?
Jaki koszt za same papiery ?


Wodne muszą być, koszt powiedzmy 1.50 zł za sztukę, zależy od sklepu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2011, 8:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
enzo, Ja nie kupowałem aż tyle co tam kolega podał, bo to bez przesady po co komu 10x320? Chyba, że zapasy na zimę robi. Ja kupowałem 3x400, 2x600,2x800,1x1000,1x1500,1x2000,2x2500 (jeden arkusz mi został 2500) i wgl to mi zostało troche jeszcze tych papierów a leciałem całą przekładnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 8:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2010, 14:01
Posty: 81
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
Też się zastanawiałem dlaczego tak dużo tych papierów




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 9:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Tworzyk pisze:
Też się zastanawiałem dlaczego tak dużo tych papierów

Dlatego bo ten kto robił poradnik miał przekładnie w opłakanym stanie i musiał dużo czasu polerować żeby uzyskać gładką powierzchnię , a np jak ty masz już przekładnie bez lakieru (gołą) i bez żadnych głębszych rys to kupujesz sobie po 1 lub po 2 arkusze każdego papieru :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 9:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 18:37
Posty: 121
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
No ja mam wogole nie porysowana tylko lakier musze zedrzec ogolnie to zadnych rys nei mam wiec kupic od 400 po jednym ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 11:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Czym chcesz zedrzeć lakier ?
Właśnie to zależy od tegoo czym zedrzesz lakier , bo możesz to zrobić papierem 80 i wtedy przekładnie będziesz miał porysowaną w ch**j albo kupić papier 220 wodny i w górę :)
Ja papierem 220 , 320 , 400 .... w górę polerowałem lagi . (papierem 220 i 320 zdarłem lakier :) )




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 12:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2010, 14:01
Posty: 81
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
Ja mam lakier na przekładni i małe ryski więc kupię 3 x 320 i wyżej juz po 1 albo 2 arkusze i myślę, że będzie git ;)




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 20:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 18:37
Posty: 121
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Planuje zedrzec ją tym scansolem. Ale nie powinno sie to robic tak ze te papiery o wiekszej ziarnistosci czyli do 1500 to na sucho a te wyzsze na mokro ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 20:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
enzo, Nie , wszystkimi robisz na mokro , bo na sucho papier szybciej ci się ździera (niszczy)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 14:45 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Jakie znacie jeszcze środku oprócz scansolu? Nie drogie i dostępne w sklepie chemicznym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 15:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Coś było takiego jak paint remover czy coś, w castoramie się też pytałem i nie było scansolu to chciała mi dać też coś tylko nazwy nie pamiętam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 16:47 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Czeka mnie polerka 2x felg, kapy i klamek ;f




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2010, 12:38
Posty: 179
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
To sie pomęczysz;D




_________________

https://www.facebook.com/KrzysztofZielaskiewiczStunt4t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
adikSR, Idź do sklepu lakierniczego i ci doradzą jaki preparat jest dobry do usuwania lakieru :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 23:28 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Najgorsze te małe czarne kropeczki są bo nie chcą zejść ;/ szlifuje ale i tak zostają kropeczki malutkie....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2011, 7:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2010, 19:47
Posty: 322
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
adikSR, trzeba bardziej szlifowac ;p a jakim szlifujesz ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2011, 10:02 
*

Rejestracja: 24 sie 2010, 22:22
Posty: 98
Pojazd:
porob sobie w tych miejscach rysy, nozyczkami na przyklad podziub te kropki i szlifuj wtedy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2011, 14:16 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
konio16 pisze:
adikSR, trzeba bardziej szlifowac ;p a jakim szlifujesz ?


320




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 887 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 45  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy