Dzisiaj jest 04 maja 2025, 0:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 kwie 2011, 19:29 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Witam, mój skuter to derbi vamos, jedzie mi aktualnie 55 km/h. Co zrobić żeby jechał szybciej???
Setup:
Wariator Top Racing
Pasek nowy jakieś dobrej firmy
Rolki 5,5gr, na 7gr jechał 50 km/h
Cylinder tłok i pierścienie nowe tzn z 200 km może trochę więcej przejechane, niby jest to 49 cm3, ale nie jestem do końca pewny ( dla znawców pierścienie mają 42mm )
Wydech seryjny.
Gaźnik seryjny, ma 19mm.
Na 1 obrót koła dzwon robi 13 obrotów sprawdzane 2 razy.
Proszę o odpowiedź.

PS: Nie mam już żadnych blokad, nie jestem pewny na wydech, a tak to wszystkie.


Ostatnio zmieniony 30 kwie 2011, 19:31 przez konrad9510, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2011, 20:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2010, 20:23
Posty: 100
Lokalizacja: Wróblowice
Pojazd:
49 cm3 a gaznik 19 mm ? Nie powinien byc mniejszy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2011, 22:14 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
No tyle ma bo mierzyłem. No niby jest to 50 przeczytać cały mój post to bedziesz wiedział. Taki byl juz. A głównie prosze o pomoc zeby byl szybszy a nie czy gaznik powinnien być mniejszy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 10:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
konrad9510,
sprawdź jaki kolor ma świeca. być może za duża dysza w gaźniku i zalewa go.
musisz dać mniejszą dyszę pewnie. tylko rozkręć gaźnik i powiedz jaką masz.
bartekjurk pisze:
49 cm3 a gaznik 19 mm ? Nie powinien byc mniejszy?

to zależy od dyszy ;) ale jeden z użytkowników forum udowodnił, że można mieć przy serii cylindrze 19mm gaźnik ;)
konrad9510 pisze:
dla znawców pierścienie mają 42mm )

pewnie ze 2 szlify cylindra już skuter miał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 11:01 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Nie mial zadnych szlifow zadnych poniewaz kupowałem nowy cylinder tłok i pierścienie. Dysze mam 44. Wiec co tu zrobić zeby jechał szybciej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 12:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
kup dyszę 60 ;) (po wymianie dyszy potrzebna będzie ponowna regulacja gaźnika).


Ostatnio zmieniony 01 maja 2011, 12:45 przez ^DawiD^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 12:49 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
No ale po wymianie dyszy wzrosną osiągi? I o ile? Prosze o wypowiedź również innych




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 12:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
ta dysza może być znacznie za mała i dostaje za mało paliwa. może wzrosnąć także spalanie, ale to normalne przy większej dyszy.

jaką masz sprężynę centralną?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 13:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
Kup większą dyszę mi po samym podniesienu iglicy wzrósł v-max.




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 13:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
Kup większą dyszę mi po samym podniesienu iglicy wzrósł v-max.




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 14:33 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Wiec jaka dysze kupić? Jak włożyłem 75 to chyba za duża byla bo wykręciłem od powietrza prawie do konca i tak nie rozwijał pełnej mocy, a jak mniej wykręciłem to juz wgl wcale nie wchodził na obroty. Wiec jaka kupić? I o ile moze wzrosnąć v max? iglice mam chyba na 5 rowkow i mam chyba na 3 od góry lecz nie jestem pewny, wiec na ile ustawić? A o ile ci wzrósł ci v max po podniesieniu iglicy? Sprężyne mam seryjną. Ale mysle zmienić, wiec jaka kupić? Sprzęgło serja. A reszta jak pisałem w pierwszym poście. A sprężyna ma cos do v maxa? Czy ona tylko na start jest? Prosze o pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 14:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
musisz spróbować na dyszy 60. zawleczka na iglicy na samą górę.
sprężynę centralną musisz wymienić na malossi żółta.
odpowiada ona w dużej mierze za obroty silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 16:38 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Może spróbuje na 60, ale niech ktoś jeszcze potwierdzi. A na tej dyszy mojej 44 jak ustawię zawleczkę na samym dole to będzie różnica?? Chodzi o v/max. To jak kupie tą sprężynę malossi żółtą i wzrośnie v/max o dużo??? Chodzi mi tu na dyszy 44 i 60. Proszę o odpowiedź.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 18:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
zawleczkę jak dajesz na dół to daje jej dużo paliwa. a jak na górę to mało.
być może nie jest w stanie pasek wspiąć się na górę wario przez złą sprężynę. ale to może być tylko taka gadka, a w praktyce może być inaczej. różnie bywa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 19:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Dysza na pewno za mała, to jest gaźnik 19 będziesz musiał go długo regulować.
Najlepiej kup stożek + dysza 75 i będzie ok. bo tak to nie wiadomo, może na 60 będzie dobrze a może na 65, więc wiesz takie gdybanie, gaźnik ma większą przepustowość także większą podaje w teorii mieszankę, lepiej ją "przetwarza" także przydał by się stożek + 75 dysza i powinno być ok, albo kup tą dyszę 60 i kombinuj z regulacją.

A cylek kupiłeś pewnie 65cc za 80 zł ? czy 50cc za 50 zł ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 21:39 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Stożka nie kupię napewno, ponieważ często sie brudzi gaźnik przez niego. Jutro może kupie tą dysze 60 oraz sprężynę centralną jak ktoś wyżej radził malossi żółtą. Niech ktoś się jeszcze inny wypowie.

PS: Cylek był za 66 zł, ale był kupowany na szybko, ponieważ zależało mi na czasie. 65 ccm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 22:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
konrad9510, Ten cyl to szrot, a jeszcze żeś śmigał na dyszy 44 to już widzę że pojeździsz na nim max do 2 tygodni ...
Źle Ci nie życzę, oby Ci służył.

Co Ty mówisz o tym stożku ????
My nie rozmawiamy o siatkowym, przynajmniej ja nie...
Mówię o takim polini air boxie - malossi e5 który nie to że jest z gąbki to ma obudowę.
A cena jego przewyższa ok 1.5x Twój cylinder :) :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 22:40 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
No wlasnie a ja nie chce w niego pakować juz zbyt duzo. Wiec jak wrzuce ta sprężyne i jak dam na sam dol na rowku na iglicy to wzrośnie v max? Jesli tak to o ile? Czy jeszcze dorzucić mu ta dysze 60? Czy ostatecznie spróbować jeszcze raz z 75 i na iglicy dać na ostati rowek? Prosze o pomoc, poniewaz jestem u babci w mieście wiec jak cos to musze wiedzieć co kupić ostatecznie. Prosze o pomoc. Jaki tam szrot, smigam i nie narzekam. Lecz jak sie zatrze to juz kupię firmowy. Aa i ktoś jeszcze wspominał o pasku wiec on jakies moze 0.5 cm do konca ma, tak wytarte jest.


Ostatnio zmieniony 01 maja 2011, 22:45 przez konrad9510, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 22:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Kup dyszę 60-65 najlepiej obie i kombinuj !! sprężyny nie ruszaj
Mówię Ci jak jest nie licz na to że cylinder za 60 zł będzie dobrze wykonany, skoro najtańsze zamienniki to koszt chyba ponad 150zł :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2011, 22:48 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Pisałem z tel i akurat edytowalem mojego posta jeszcze. No to jutro kupię dysze sie okaze. Niech ktoś inny sie wypowie jeszcze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy