Dzisiaj jest 24 lut 2025, 20:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 maja 2011, 11:15 
*

Rejestracja: 20 lis 2010, 19:16
Posty: 34
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Witam. Otóż co chwila zapada się głowica w cylindrze i osiągi spadają.. Co 2 dzień muszę na nowo wkręcać i wykręcać głowice... Wiecie co może być przyczyną tego? Może napiszcie mi co mam dokładnie robić jak następnym razem będę ją dokręcał?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 11:19 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
moge wiedzieć co oznacza ze sie głowica zapada bo nie dokonca cie rozumiem , przeciez ona sie nie moze wygiąc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 11:36 
*

Rejestracja: 20 lis 2010, 19:16
Posty: 34
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Faktyczne trochę nie zrozumiałe... chodzi o to że np. odkręcę głowice i szpilki są poluzowane choć dokręcam je za każdym razem w miarę mocno... chodź nie za mocno żeby nie zerwać... Co chwila jest coś nie tak z tym cylindrem... Tak jakby nie umiał wykrzesić z siebie dużych obrotów. Nie mówiąc już o maksymalnych. Gaźnik regulowałem wczoraj cały dzień i naprawdę wina nie leży w regulacji. Mam nadzieję, że w miarę zrozumiale. Jak nie to sorry ; ))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 11:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Być może to wina szpilek które ze starości się rozciągają ? ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 11:42 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
jak ci sie szpilki wykręcają to moze oznaczać ze juz gwinty mogą byc troche zjechane , ale jak masz dobre gwinty to posmaruj szpilke specjalnym klejem i wkręc to, jak złapie to juz sie nie wykręci a z tymi obrotami to sprawdz czy gdzies lewusa niełapie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 11:43 
*

Rejestracja: 20 lis 2010, 19:16
Posty: 34
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
hmm... trzeba to sprawdzić. Chodź nie sądzę żeby były aż tak stare 4k km. to nie jest jeszcze aż tak dużo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 11:45 
*

Rejestracja: 20 lis 2010, 19:16
Posty: 34
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Chyba ze po prosty za mało siły używam w dokręcenie...? Jak wy dokręcacie na maksa swoich sił czy tak z umiarem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 12:06 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
nie radze na maxa bo będzie po gwincie , posmaruj klejem i wkręc i juz ci sie nie odkręcą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 12:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
piaggiopala, nie tylko po gwincie ale też się wtedy rozciągają właśnie szpilki i dochodzi do ich zniszczenia.

konzi, ja zawsze dokręcam jedną ręką do póki nie stawi dość ciężkiego oporu ;) Metoda na krzyż ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 12:14 
*

Rejestracja: 20 lis 2010, 19:16
Posty: 34
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Na krzyż czyli dokręcam po troszku każdą śrubę? <nie że jedną na maksa i później kolejną>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 12:22 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
tak po troche i na krzyż i pamiętaj z umiarem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 12:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
jedz do mechanika i Ci dokręci kluczem dynamometrycznym na 10 czy 11 nm na ciepłym silniku i tyle ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 12:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Na krzyż znaczy dokręcasz śrubę 1 i 4 potem 2 i 3

1 2
3 4 Tak szpilki oznaczyłem :) patrząc na głowicę która jest przed Tobą ...

Przykręć śrubki na klej do gwintów tak jak ktoś tam wyżej pisał i będzie po sprawie :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 12:41 
*

Rejestracja: 20 lis 2010, 19:16
Posty: 34
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Okej dzięki bardzo. Jeszcze jedno pytanie jaki ma to być klej? ; ))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 12:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Ja mam takie coś http://allegro.pl/klej-do-gwintow-perma ... 94195.html i daje rade :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy