Dzisiaj jest 03 sie 2025, 14:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 maja 2011, 16:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Witam. Chce wiedzieć , czy są duże , odczuwalne różnice pomiędzy gaźnikami 19 , a 21?




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 16:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Tak, na 21 masz delikatnie lepsze chłodzenie, lepsza charakterystyke pracy, i dla cylindra jest lżej. Jest też minimalnie większe spalanie ale na 21mm osiagi Ci tez nieco wzrosną.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 16:50 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
zalezy do jakiego cylka to dasz ale róznica na pewno będzie i lepsze chłodzenie wewnętrzne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 16:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2011, 10:56
Posty: 148
Lokalizacja: to masz?
Pojazd:
a jak duza roznica spalania? (+/- na 100km)




_________________

Peugeot Jet C-Tech (2006) I nowo przybyly Runner (2003)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 16:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Nie duża 0,3l, zależy od regulacji i cylindra...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 19:29 
**

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:56
Posty: 336
Pojazd:
19 a 21mm to samo. Różni się wielkością przelotu.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 19:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2010, 17:13
Posty: 96
Lokalizacja: Bratian k. Iławy
Pojazd:
21mm-19mm=3mm mniej ;D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 19:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
dominikdj12 pisze:
21mm-19mm=3mm mniej ;D


hahaha liczysz zarąbiście. spalanie to się zwiększy. mi się zdaje że ok 0.5 l to napewno




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 19:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
Wiadomo że różnica będzie i to duża...




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2300966#2300966
<-<-<-SENDA :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 19:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Co do spalania to wszystko zależy od wyregulowania i dyszy głównej jaka zostanie założona.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 02 maja 2011, 19:49 przez seku145, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 20:40 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Spalanie aż tak dużo różnić się nie będzie..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 21:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Cytuj:
21mm-19mm=3mm mniej ;D


Umarłem :mrgreen:

Nie wiem kto to powiedział, chyba Seku145 w swoim temacie, ale zapadło mi to w głowie mianowicie zawsze trochę za duży gaźnik, niż za mały. Więc jeśli ma to być jakiś mocny cylinder (wiadome że do Streetrace to już jest przegięcie 21mm chyba że jakiś port ale wtedy to już nie Streetrace) to bez zastanowienia lepszą opcją jest 21mm.

Co do różnicy to już zostało wyżej napisane, w spalaniu są to znikome różnice, właściwie często różnica błędu pomiaru spalania niektórych speców wynosi tyle że pomiar jest nie dokładny a konsekwencją tego jest że może nam spalanie spaść - tylko teoretycznie. Pisząc to chce uświadomić was że zastanawianie się nad tym czy spalanie wzrośnie o 0.23l czy 0.45 jest głupotą bo na takie coś ma również styl jazdy, warunki i jakość paliwa. No i oczywiście jeśli komuś tak zależy na spalaniu to po co się pcha w tuning.

Pozdrawiam i przepraszam że trochę odbiegłem od pytania ale starałem się by było to na temat :)




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 21:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Widzę że na forum mamy magików którzy wiedzą o ile wzrośnie spalanie. nc.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 21:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
ale jak ma nie wzrosnąć spalanie jak ciągnie więcej powietrza , lol




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2011, 14:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
dominikdj12 pisze:
21mm-19mm=3mm mniej ;D

Pozdrawiam twoją panią matematyczke , już osobiście dopilnuję żebyś nie zdał z matematyki.


A co do tematu to mi na spalaniu nie zależy , choćby palił te 100/100 to i tak będę tankował mojego boosterka. W planach mam cylinder airsal T6. Aluminiowy cylinder o pojemności około 72ccm , (średnica tulei cylindra 48mm) , dzielone okienko wydechowy , taki miodzio z zalecanym gaźnikiem 19-21 i stąd moje pytanie czy będą jakieś różnice między tymi dwoma gaźnikami w osiągach bo mam tylko gaźnik 19 mm , a nie uśmiecha mi się kupować 21 , zwłaszcza że 21 w większości są bez dozownika , a 19 mam z dozownikiem , a dozownika nie chcę się pozbywać bo wygodniejszy jest dla mnie.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek


Ostatnio zmieniony 03 maja 2011, 14:32 przez thebooster, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2011, 14:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Jeżeli nie masz zbytnio kasy na 21 to zostaw 19 ale różnice odczujesz przy większym gaźniku. A dozownika i tak musisz się pozbyć bo przy 70cc powinieneś dawac więcej oleju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2011, 14:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
thebooster pisze:
Pozdrawiam twoją panią matematyczke


thebooster pisze:
niezdał

a ja twoją panią od polskiego :P :D

napiszę to co wszyscy wałkują w kółko. zależy do jakiego cylindra wkładasz. większy gaźnik to zawsze lepsze chłodzenie, lepsza, bogatsza mieszanka, lepsze przyśpieszenie, większe spalanie (nieznacznie).


Ostatnio zmieniony 03 maja 2011, 14:31 przez ^DawiD^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2011, 14:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
^DawiD^ pisze:
thebooster napisał/a:
niezdał

a ja twoją panią od polskiego :P :D

A tu mnie masz. Mam lekcje z facetem.

Cheldoro96 pisze:
A dozownika i tak musisz się pozbyć bo przy 70cc powinieneś dawac więcej oleju.

Generalnie już drugi sezon śmigam na dozowniku i nie mam problemów.
^DawiD^ pisze:
zależy do jakiego cylindra wkładasz.

To z tego względu sprzedam chyba ten 17,5 oraz 19 co mam i kupie 21mm bez dozownika.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy