Dzisiaj jest 06 mar 2025, 23:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 maja 2010, 15:56 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 21:44
Posty: 251
Lokalizacja: Bartoszyce
Pojazd:
Siema. Mój runner nie chce jechać. Remont był robiony ok 500km temu wymieniłem takie części jak :
Cylinder Kompletyny,
Łożyska wału Top Racing
Pasek Dayco
Rolki Polini 5,0 g
Napęd pompy wody
pompka oleju
króciec
pewnie jeszcze mało ważne elementy ale do rzeczy. Po zrobieniu 500 km bezproblemowo zalałem innego oleju (Esso fully Syntetic) a był Castol R2 po tym przestał trzymać wolne obroty ale wcześniej ojciec zalał z 1,5 litra mieszanki trochę z simaka 1;50 kopcił ale jeździł normalnie a teraz po zalaniu paliwa 5L z orlenu nie ma siły jechać ;/:O Nie mogłem ustawić wolnych obrotów więc bawiłem się z gaźnikiem wiele razy wkręcając i wykręcając prawie zero różnicy w pracy silnika a przestawianie na iglicy też nie dało żadnego skutku. Nie ma siły jechać do 20km/h a później się zbiera jak dawniej. O co chodzi ząbki w iglicy nic nie dają tak samo regulacja czyżby gaźnik lub membrana ?? A wcześniej zauważyłem że z filtra powietrza leci mieszanka tak jakby gaźnik się nie domykał albo membrana nie trzymała nie mam pojecia. Proszę o pomoc.




_________________

Runner-Biegacz ;p


Ostatnio zmieniony 16 maja 2010, 15:57 przez zip2, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 19:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
Co do oleju: to zmień swiece jak oleju było duzo
A jak z kompresją? moze przy docieraniu sporo mu ubyło i teraz nie ma siły na niskich obrotach? jak z miejsca słabo to moze pasek?
za mało powiedziałeś co sie dzieje:D najlepiej nagraj filmik w dobrej jakosci i wrzuć dopiero wtedy mozna cos powiedzieć konkretnie:D
Pozdr.




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 21:02 
*

Rejestracja: 17 maja 2009, 18:09
Posty: 160
Pojazd:
Zmień świece i przeczyść gaźnik :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2010, 21:18 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 21:44
Posty: 251
Lokalizacja: Bartoszyce
Pojazd:
Komprecha taka jak na początku, pasek w dobrym stanie przecież to tylko 500km. Świeca wypala się bardzo mocno i na taki brązowawo fioletowy kolor. Jutro przeczyszczę gaźnik i filtr powietrza i wtedy powiem Wam coś.




_________________

Runner-Biegacz ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 13:56 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 21:44
Posty: 251
Lokalizacja: Bartoszyce
Pojazd:
Po przeczyszczeniu gaźnika nie było jakiejś większej zmiany w jego pracy. Wszystkie dysze zostały przeczyszczone wraz z dyszą powietrza która była dosyć mocno brudna ( piach) Próbowałem odpalić na różnych świecach lecz to nic nie dawało ;/ Kompresja również jest taka jak na początku. Po przejechaniu odcinka na którym odwinąłem manętę na ful pare razy po patrzymaniu się nie trzymał wolnych. Musiałem go palić z dodaniem sporego gazu. Iskra jest paliwo dochodzi aż zalewa świecę co jest :O Co powiecie o tym oleju z filtra powietrza ?? Skuter stał na pocznej nóżce i przechylenie miało wpływ na cieknący olej ?? Filmiku nie wrzucę bo teraz nawet odpalić nie chce ;/




_________________

Runner-Biegacz ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 14:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2010, 18:20
Posty: 192
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
Jeśli gąbka filtra powietrza jest od oleju to weź ją narazie wyjmij i zobacz czy odpali, Oleju różnych marek i pół syntetyku z pełnym syntetykiem też nie powinno się mieszać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 20:26 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 15:50
Posty: 120
Lokalizacja: Zambrów
Pojazd:
opróżnij bak, za bakiem masz taki mały pojemniczek go też opróżnij, wylej olej (wlej do butelki, przyda się do piły motorowej) wydmuchaj z przewodów, gaźnika i potem zalej normalny olej i wachę. Potem będziesz krecił z 10 minut rozrusznikiem aż się wszystko odpowietrzy ewentualnie zdejmij wężyk paliwowy ten co idzie do gaźnika i wtedy kręć, jeśli zacznie lecieć nim wacha, załóż go i powinno być ok




_________________

*Cylider Stage6 Streetrace 70cc Full Ported
*Wał Stage6 HPC
*Wydech Stage6 Pro Replica
*Zawór Stage6 NBR
*Krociec Stage6 Viton
*Gaźnik Stage6 BE 21mm
*Filtr Stage6 Double Layer Racing White




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 20:28 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 15:50
Posty: 120
Lokalizacja: Zambrów
Pojazd:
a no i wyczyść filtr i nasącz go specjalnym olejem, jeżeli nie masz to włóż suchy i potem wyreguluj gaźnik




_________________

*Cylider Stage6 Streetrace 70cc Full Ported
*Wał Stage6 HPC
*Wydech Stage6 Pro Replica
*Zawór Stage6 NBR
*Krociec Stage6 Viton
*Gaźnik Stage6 BE 21mm
*Filtr Stage6 Double Layer Racing White




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 15:32 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 21:44
Posty: 251
Lokalizacja: Bartoszyce
Pojazd:
Po złożeniu silnika na tych samych częściach tylko lepszym uszczelnieniu silnika kompresja po woli znikała teraz wgl. jej nie ma i skuter nie chce jechać ;// Czy same pierścienie coś dzadzą ? Na dole był chłomowany a na górze zwykły i ten na górze był o wiele niższy niż dolny i cieńszy od dolnego. Czy wymiana pierścienie coś da czy lepiej tłok zmienić lub ewentualnie szlif i tłok ?? Bo cylek nówka z 700 km przejechane może nie.




_________________

Runner-Biegacz ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2011, 14:42 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 21:44
Posty: 251
Lokalizacja: Bartoszyce
Pojazd:
f5




_________________

Runner-Biegacz ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: re:
Post: 03 maja 2011, 17:32 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Ja z moim stalkerem miałem podobny problem, łapał łapał, ale nie chciał zapalić.
Z kumplem zaczęliśmy sprawdzać wszystko co możliwe, ssanie, gaźnik, filtr, etc. aż doszliśmy do zdemontowania głowicy i cylindra. Pierwszy pierścień zużyty, drugi w miarę, pierścienie nowe i gra gitara.

Dodam, że stalker miał kompresję jak przykładaliśmy palec do głowicy [nie posiadamy manometra] ale po wkręceniu świecy gubił ją i nie chciał odpalić...

Spójrz na tłok i pierścienie następnie wymień zużyte części.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 18:23 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 21:44
Posty: 251
Lokalizacja: Bartoszyce
Pojazd:
Tez mi się wydaje ze to pierścienie ale gość mówił że źle dotarty i trzeba robić szlif i tłok nowy ale skoro nie ma rys to nie trzeba robić tylko zmienić pierścienie tak ??




_________________

Runner-Biegacz ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 21:27 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Ja miałem aż wgłębienie na cylindrze i nie szlifowałem ani nie kupowałem nowego tłoku, pierścienie kup i będzie git.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2010, 18:20
Posty: 192
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
Kolego jeśli masz gładź w cylku dobrą i nic nie jest przytarte to wystarczą same pierścionki :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2011, 20:12 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 21:44
Posty: 251
Lokalizacja: Bartoszyce
Pojazd:
A jak myślicie czemu jeden górny pierścień tak szybko się skończył ? jest o wiele mniejszy niż dolny chromowany. Za co odpowiada dolny a za co górny pierścień ?? Kolega też mówił że nie ma podciśnienia czy jest to spowodowane brakiem kompresji ?




_________________

Runner-Biegacz ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2011, 20:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2011, 22:05
Posty: 156
Lokalizacja: Marki
Pojazd: MBK Booster
Witam.Napisales ze dolny chromowany a chromowany powinien byc na gorze wiec moze stad te problemy. :P




_________________

MBK BOOSTER




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 21:00 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 21:44
Posty: 251
Lokalizacja: Bartoszyce
Pojazd:
Na pewno powinien być na górze? Który za co odpowiada pierścień ?? Kiedy pytałem to powiedzieli mi że na dół chormowany.




_________________

Runner-Biegacz ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 9:49 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 21:44
Posty: 251
Lokalizacja: Bartoszyce
Pojazd:
F5




_________________

Runner-Biegacz ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy