Dzisiaj jest 03 gru 2024, 0:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 lip 2012, 6:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2012, 10:50
Posty: 16
Pojazd:
Witam.
Tak jak w temacie napisałem potrzebuje dobrego mechanika z okolic warszawy\wołomina ponieważ moj zipp vapr 05r . na seryjnej 50ccm ze zdjętymi wszystkimi blokadami jechał ok 75-80km a zmieniłem na sportowa 80ccm cylinder i głowice odrazu mowie ze nie jakas lipa z allegro dotarłem go spokojnie zrobiłem 600km na dotarcie nie przekroczyłem nawet 45km\h i powoli go rozpędzałem i teraz nie chce jechać nawet 70km\h znajomy ma tez chińczyka na cylku 80 i głowicy to lata mu 95-100km\h i dużo lepiej sie rozpedza i pali mu oko 3.5l\100km A moj pali 7l\100km prosze o jakaś rade jakies namiary na dobrego mechanika


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 8:35 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 19:54
Posty: 124
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd: Coliber P/G, Golf 3 GT
A Wymieniłeś dysze jak wkładałeś cylinder? Bo na 100% do regulacji jest gaźnik jak pali 7L/100km




_________________

Wbijaj do mojego Colibra;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303942




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 8:48 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Regulowałeś układ napędowy po dotarciu cylindra? Jest to podstawa. A to spalanie to jakiś kosmos w tym silniku aby takie osiągnąć :shock: nieszczelny gaźnik, zawór wydechowy i wychlapuje do wydechu lub coś innego musisz to sprawdzić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 11:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2009, 19:12
Posty: 291
Pojazd:
Wyreguluj dobrze zawory, na pewno pomoże i regulacja gaźnika też przyda się :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 12:54 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Ha ha regulacja zaworów nic tu nieda jeśli gaźnik jest za mały ma za małą dysze też regulacja nic nie da a jak kupiłeś 80ccm z allegro chińską to gwarantuje że nie wiem jakie części byś wsadził to Ci nie poleci 70 km/h na tej 80ccm. Inwestycja w nic.

Paweł1995 pisze:
znajomy ma tez chińczyka na cylku 80 i głowicy to lata mu 95-100km\h

W 4t nawet na cylu 90ccm3 takiej prędkości nie osiągniesz ;) a jeśli 2t to bardzo możliwe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 22:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2009, 19:12
Posty: 291
Pojazd:
Maksiu pisze:
Ha ha regulacja zaworów nic tu nieda
Zawory są jedną z najważniejszych rzeczy w 4t, Maksiu, rozreguluj zawory to zobaczysz jak twój 4t będzie pięknie jeździł :mrgreen: Paweł1995, Sprawdź jeszcze czy masz dobrze ustawiony wałek rozrządu no i dysza większa :P
Maksiu pisze:
gwarantuje że nie wiem jakie części byś wsadził to Ci nie poleci 70 km/h
a ja Cie zapewniam że przekroczysz magiczną barierę 70km/h (nie licznikowe tylko realne 70)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 23:40 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Na chinie ? to powodzenia życze te cylki to zamienniki gorsze 50ccm tam nie ma jakości to z odpadków jest robione ;) więc mocy nie ma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 2:25 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 23:14
Posty: 130
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Maksiu pisze:
Na chinie ? to powodzenia życze te cylki to zamienniki gorsze 50ccm tam nie ma jakości to z odpadków jest robione ;) więc mocy nie ma.

a co powiesz o tym ze na samym cylku 65ccm chinskim leci mi 75 a jak a teraz po wymianie dyszy z 80km/h :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 7:44 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Może lepszy egzemplasz ja kupiłem cyl 80ccm z alledrogo chine docierałem ją jak Pan Bóg przykazał i co cały napęd zmieniony gaźnik 18mm dysza 90 a ten jechał 60-62km/h Już nie wiedziałem co kupić żeby to odrobine więcej leciało na serri latał po 80 licznikowe. Więc jeśli trafiłeś na felerny egzemplasz to nie wyciśniesz z niego dużo.

@di16 pisze:
Maksiu napisał/a:
Na chinie ? to powodzenia życze te cylki to zamienniki gorsze 50ccm tam nie ma jakości to z odpadków jest robione ;) więc mocy nie ma.


a co powiesz o tym ze na samym cylku 65ccm chinskim leci mi 75 a jak a teraz po wymianie dyszy z 80km/h


Może to nie china tylko tajwan ? MCN ? to nie chińskie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 21:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2010, 17:22
Posty: 866
Lokalizacja: Szostaki
Pojazd:
Kolega pisze że mechanika potrzebuje żeby mu to zrobił, a wy piszecie co ma robić. Pewnie nie zna się na tym. I tak jak przeglądałem posty to popieram kolegę, który napisał że zawory w 4t są najważniejsze. Oczywiście od nich trzeba zacząć, późnej mieszanka i na koniec napęd.




_________________

Sprzedam części do skutera (do regulacji napędu i gaźnika)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy