Dzisiaj jest 06 lut 2025, 11:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 mar 2014, 19:42 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2013, 17:35
Posty: 140
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
W tamtym roku przerobiłem Aprilia sr 50 Ditech na gaźnik. Wymieniłem całą elektrykę, zapłon od morini gaźnik. Kupiłem gaźnik Dellerto 17,5 PHVA. Po złożeniu wszystkiego skuter nie chcę odpalać na zimnym, trzeba przekręcić trochę manetkę dodając gazu. Prędkość maksymalna na ditechu wynosiła 70km/h, teraz na gaźniku 60 km/h. Dodatkowo są jeszcze do wymiany łożyska tylnego koła, czy moga one znacznie wpływać na maksymalna prędkość ? Czy konieczny jest szlif cylindra ? Jaki jest koszt dobrego szlifu cylindra ?




_________________

Zapraszam na moje aukcje dużo części do Ditech Factoty PurJet

http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/ObEW/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 mar 2014, 13:52 
*

Rejestracja: 14 paź 2012, 11:13
Posty: 64
Pojazd: Kymco Super 9 & Aprilia SX
Skoro uruchamiając silnik musisz dać gazu to najwyraźniej musisz przesunąć o jeden ząbek na iglicy w dół.
A zużyte łożysko ma większy opór więc TROCHĘ wpływa na v-maxa.




_________________

Bez regulacji nie ma rewelacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2014, 18:12 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
sprawdź kompresję i się dowiesz czy potrzebny jest szlif :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy