Dzisiaj jest 30 lip 2025, 21:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2012, 9:20 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Mam pytanie bo koledzy wyzej doszli do wniosku zeby zalozyc LC. To pytanie CO i JAK ?????




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2012, 9:32 
*

Rejestracja: 06 lip 2012, 11:40
Posty: 31
Pojazd:
Srak, nie opłaca się. Sprzedawaj tego ferro i kupuj jakąś srke,roxa,nrg.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 22:44 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Nie :) PYTANIE O LC , jakie czesci i ogl wszystko :)




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 9:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2011, 15:56
Posty: 133
Lokalizacja: Żywiec
Pojazd: Lambros
pompa, chłodnica, węże, zbiorniczek




_________________

Yamaha Rex Sport 70 --> Inca Lambros StuntEdition




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 14:08 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
A jak je mam zmiescic w swoim FERRO , bo ma lampe w kierownicy :/. Ile kosztuje taki zestaw ??




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 17:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:42
Posty: 205
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
mam na sprzedaż chłodnicę + węże (nie przycięte) z runnerki nowej budy, za 80zł+wys




_________________

Podziwiaj Runner'a :D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272565




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 9:38 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Koledzy wie ktos moze jakbym musial u siebie zamontowac ?? czy lepiej na AC zostawic ??




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 9:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:42
Posty: 205
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
moim zdaniem lepiej LC, chłodnice dasz z przodu,tylko musisz wypatencić na nią uchwyt, musisz mieć kartery na LC, cylek ...




_________________

Podziwiaj Runner'a :D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272565




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 12:44 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
A jakbym zostal przy AC to jest jakas szansa ze przegrzeje silnik ??




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 13:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:42
Posty: 205
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
troche ciulnia z ac jest, bo jak mi sie zagrzeje to staje na 2min i temp spada a w ac to sobie możesz stać i 20 i nie wiem czy spadnie coś ;p




_________________

Podziwiaj Runner'a :D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272565




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 13:24 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
A dokladnie co masz ze tak sie grzeje ???? bede chyba musial kupic sobie termometr




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 22:49 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Koledzy a przy seryjnym wydechu musze zmieniac wal ???




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 22:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:42
Posty: 205
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
chcesz racing i serie wydech?




_________________

Podziwiaj Runner'a :D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272565




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 22:59 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Nie , ale tymczasowo tylko




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 23:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:42
Posty: 205
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
to już sie całkiem pogubiłem, nie masz teraz seri? skoro nic nei zmieniasz to po co coś zmeiniać ?;d




_________________

Podziwiaj Runner'a :D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272565




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2012, 23:14 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Mam serie i zamierzam zmieniac tylko chcialem sie zapytac jakbym nie mial wydechu , czyli sam gaznik z cylkiem to moge jezdzic bez zmienionego walu. Kolega sie pyta *




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2012, 6:50 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 16:11
Posty: 93
Pojazd:
Podstawa tuningu mechanicznego jest WYDECH czyli wymienia sie go jako pierwszy. Pozniej Cylek,wario,gaznik. Najlepiej cylek z wydechem zmienic w t tym samym momencie bo latwiej bedzie dobrac wydech pod cylek. Zalezy jaki kolega da cylek do tego skutera i jaki przebieg ma wal. Jesli 70ccm racing to niech lepiej zmieni wal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2012, 8:51 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
A gaznik ?? tez chyba trzeba razem z cylkiem i wydechem. No on chce racinga zakladac, ale mowi ze ma nowy wal ale serie.i sie pyta czy wytrzyma




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2012, 9:52 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 16:11
Posty: 93
Pojazd:
Gaznika nie trzeba jak ma 19mm to wystarczy. Nowy wal seria moze i wytrzyma jak wymieni lozyska walu,ale martwilbym sie o wal na wysokich obrotach... No i o jego zywotnosc. Moze wytrzymac ale dlugo nie pociagnie na tym wale wiec lepiej niech od razu wymieni a ten sprzeda jak nowke.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2012, 11:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:42
Posty: 205
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
w gilerze wał ok, seria może być, ale kurde w ferro bym sie wahał mocno :D




_________________

Podziwiaj Runner'a :D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272565




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 110 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy