Dzisiaj jest 05 sie 2025, 13:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Problem Aerox
Post: 10 maja 2011, 20:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 19:58
Posty: 34
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd:
Witam Serdecznie Wszystkich ogladaczy Tego Forum . Chciałbym Sie pochwalic moim problemem moze uzyskam odpowiedz ktora mnie pokieruje w dalszym postepowaniu . Mianowicie Problem polega na silniku aeroxa to znaczy ja tak sie domyslam .Wiec Postaram sie opisac szczegułowo . To zaczynamy Chodzi o to ze moje przepuszczenia polegaja na tym ze silnik " Juz sie Konczy " tak mi sie zdaje poniewaz nie był robiony od nowosci skuter jest z 98 rocznika yamaha Aerox Ma przejechane 26 tys Km chodzić To to chodzi ale nie do konca tak jak trzeba by było i moim pytaniem jest czy zrobic szlif i pozakładac nowy tłok pierscienie i inne dperele zwiazane z tym . Zauważyłem ze skuter pobiera wiecej paliwa i oleju Jeźdze na oleju castrola swietnie si e spisuje ale kurde ten olej kosztuje koło 50 zl a pomijajac to ze paliwo coraz to wiecej kosztuje i nie moge wydawac tylko na samo paliwo mam inne tez wydatki wiec co o tym myslicie jak poratuje mnie zrobienmie samego szlifu to sie bardzo ciesze Prosze o Wypowiedzi . tak troszke od tematu Co myslicie ... Mianowicie skuter od 0 do 40 potrafi zdzierać dupe z siedziska ;d a pozniej od 40- 60 jest lekko zamulony a pózniej juz jakoś idzie ludzi epodpowiadali ze to sprzegło wiec postanowiłem sprzegło sciagnac i przetrzec okładziny papierem sciernym i nie powiem ale nie było juz zamuleni a od zera do 100 lecial normalnie . A i jeszcze dodam ze w ubiegła zime był robiony mały remoncik został wymieniony gaznik na 17,5 dellorto i takie podzespoły jak pompa wody i inne mniejsze czesci zarowno jak i sprzegło Top racing -.- I dzwon Polini No i Wydech stage 6 pro . Prosze o jak najszybsze udzielenbie mi pomocy z góry dziekuje :) prosze Zeby Wypowiadali sie Ludzie z głowa ;p


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2011, 20:28 
*

Rejestracja: 29 mar 2011, 23:23
Posty: 52
Pojazd:
Co do cylindra , to skoro na nim tyle przejechałeś to możliwe , że nie ma kolejnej selekcji tłoka.
Oddaj na tulejowanie i kup nowy tłok z pierścieniami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2011, 20:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
nie koniecznie musisz robić szlif, jak cylinder nie będzie porysowany to kup tylko nowy tłok z pierścieniami o tych samych wymiarach co ten stary i już. Ale jak bedzie miał już kilka rysek to lepiej zrobić szlif i mieć spokoj. Zobacz też w jakim stanie masz rolki, pasek itp. Przeczyść gaźnik i filtr. :lol:


Ale po takim przebiegu żeczywiście, tłok może być już zużyty a raczej pierścienie. :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2011, 20:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 19:58
Posty: 34
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd:
Zmaczy dodam jeszcze ze kompresje to on ma tak na boku . To mowisz ze jeźeli nie był robiony jeszcze ani jeden szlif to moge dokonac czegos takiego tak ;d hehe to jak narazie bardzo mnie to cieszy bo narazi e kasa nei dysponuje na nowy cylek bo jak zakładac to juz 70 a to nowy wał by juz tzreba było i inne podzespoły a wiaz e sie to z kosztem minimum 1000 pln




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2011, 20:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Czy ja wiem czy 1000zł?? Wał do 300zł Jakiś sporcik za 500zł i łożyska za 80zł i możesz śmigać bo wydech masz całkiem dobry.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2011, 20:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Do sporcika nie trzeba nawet koniecznie walka nowego ;)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2011, 20:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2011, 19:58
Posty: 34
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd:
Nie do konca Ja jestem troszk einnego zdania bo ja wymieniac to raz a na dobre czesci a nie dwa razy w sezonie wiec nie ma sensu kupic taniej czesci i dw a razy ja wymieniac jak mozna odłozyc kapuste i kupic cos lepszego :) .heh wczesniej pisałes zeby wymienic tylko tłok zpierscieniami chodzi mi o to czy trzeba wymienic cały tłok pierscienie i nne pozespoły czy tylko moge szlif i pierscienei dwie opcje nie wymieniał bym samego tloczka bo ten tłoczek na tym cylku by sie tez dojechał a slif jest kosztem rzędu 60 zl wiec mysle ze warto zainwestowac te 60 zl i wymienic tłok do tego :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy