Dzisiaj jest 14 maja 2025, 18:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 cze 2011, 12:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 14:14
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
Mam taki problem, zakupiłem nową świecę NGK za pare złotych, i po przejechaniu 1km świeca padła tzn, na niskich obrotach trzyma wspaniale natomiast jak dodaje gazu to muli, strzela z wydechu i w ogóle nie może jechać. Zastanawiam się co to może być? Przewód, fajka są nowe również z firmy NGK, zastanawiam się nad zakupem świecy NGK IRIDIUM. Co mi polecicie?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 19:46 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
kup swiece denso , , chyba ze masz kase to kup irydowa




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 20:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 14:14
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
Kupiłem świecę, i jest dokładnie to samo co było. Odpala od razu, trzyma obroty ok, natomiast po minucie nie moze wkręcić się na obroty i strzela. Czeka mnie chyba przepatrzenie wtrysku? Na co dokładnie zwrócić dokładnie uwagę?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 20:47 
*

Rejestracja: 28 cze 2011, 13:22
Posty: 20
Pojazd:
To nie zależy tylko od świecy. Wiem że głownie w ditech-u znaczenie ma świeca (kup dedykowaną), ale powiem żebyś posprawdzał czy masz wszystko szczelne bo łapie lewe powietrze w którymś miejscu i dlatego może ci strzelać lub źle wchodzić na obroty a głównie przeczyść wtryski w benzynie i posprawdzaj wszelkiego rodzaju uszczelki. Postaraj się usunąć błędy z ecu bo prawdopodobnie masz jakieś i to przeszkadza w prawidłowym działaniu skutera :) posprawdzaj również oringi na wtryskach :) życzę powodzenia w dalszych pracach :) Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 29 cze 2011, 20:49 przez miki94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 20:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 14:14
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
Z ecu to się kompletnie nie znam jeszcze na tym. Strasznie mało poradników jest na temat. Święcę kupiłem dedykowaną do tego modelu. No możliwe że łapie lewe powietrze w wężykach, ponieważ są złe opaski ściskające przy tym. A co to jest dokładnie ten wtrysk? Może masz jakieś zdjęcie tego żeby mi dokładnie pokazać? Bo mam srkę od paru dni, i jeszcze tego nie "ogarnąłem" ;)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 21:03 
*

Rejestracja: 28 cze 2011, 13:22
Posty: 20
Pojazd:
Wtrysk znajduje się w głowicy pośredni i bezpośredni a głowica przy cylindrze. Ecu można ręcznie wyregulować tzn usunąć błędy. zrób diagnostykę i zrób reset czujnika tps. Tutaj masz prawidłowe działanie wtrysku i jak on wygląda "http://www.youtube.com/watch?v=i5GEIzY-BuA" akurat na filmiku jest niebieski ale również są czarne jak i czerwone nie wiem jakiego koloru jest twój on jest wciśnięty do głowicy wiec musisz go po prostu wyjąć. Musi dawać tzw. mgiełkę weź dobrze te wtryski przeczyść :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...