Dzisiaj jest 05 lis 2024, 10:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 cze 2011, 20:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lis 2010, 12:12
Posty: 230
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Mam pytanie dotyczące mojego Bet&wina , mianowicie po wymianie tłoka i szlifie cylindra posiada dziwna huśtawkę obrotów , to znaczy przy całkowicie otwartej przepustnicy wkręca się jedynie na 2 tys. obr. Po pewnym czasie udało mi się go rozkręcić i pracował normalnie trzymał równe obroty i krecił się do 10 tys. Później znów zaczoł słabnąć i przy całkowicie otwartej przepustnicy powoli spadł z 8 tys. na 2 tys. Z samym odpaleniem nie ma problemu czy na ciepłym czy zimnym silniku , chociaż i tak obecnie na zimnym kreci się do 2 tys. Jeśli chodzi o gaźnik to mam juz drugi i na oby dwóch jest takie samo zachowanie się skutera. Jeden z kolegów zasugerował moduł... Ma ktoś jakiś pomysł??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 23:39 
*

Rejestracja: 13 lip 2011, 22:55
Posty: 82
Lokalizacja: Iłża
Pojazd:
Świeca kolego :)




_________________

''Idę o zakład dokładnie tak" PFK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy