Dzisiaj jest 27 lip 2025, 12:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 19:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
No jeżeli była mokra głowica to uszczelka głowicy do dupy :P




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 19:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Yarox15 pisze:
Zawór Membranowy kup oraz Króciec ssący

płytki membranowe są ustawione dobrze i są nowe :P a po co króciec ssący ? :roll:
Poradzi mi kto jeszcze ? :ups:
moim zdaniem gdzieś labo głowica przepuszcza (ale nowa :shock: ) albo symeringi przepuszczają :cry: ale wole się spytać was i miedzi większą pewności nisz przypuszczać ! :P

(cholera ja zbankrutuje na ty uszczelkach już 3 :shock: )


Ostatnio zmieniony 14 mar 2011, 19:24 przez Zwierzak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 19:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
No może zamów uszczelki komplet oraz symeringi




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy