Dzisiaj jest 12 lut 2025, 2:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 sie 2014, 19:13 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Witam, jako że jestem nowy to się przywitam. Nazywam się Piotrek, pochodze z podkarpacie mam swój pierwszy jednoślad a mianowicie Coliber Rex. Interesuje się mechaniką, elektryką i informatyką :P

Przejdę może do rzeczy, mam swój skuter coliber rex próbowałem w nim odkręcić wariator żeby zdjąc tuleje między talerzami ale nie ma uja nie pójdzie. Blokowałem z drugiej strony od magneta (chyba tak to się nazywa)/wentylatora przykręcałem śrubke do magneto oraz drugą do kartera wiadomo karter lekko pękł ale nic się nie stało takiego żeby było coś przeciwko jezdzie. Natomiast po porażce i złożeniu wszystkiego odpaliłem skuter w czasie trasy zauważyłem że nie mam w ogóle świateł, szybko wróciłem bocznymi drogami do domu. Co mogłem zrobić przy odkręcaniu waria ? coś uszkodziłem? Przed tymi czynnościami wymieniłem moduł na odblokowany na oryginalnym też nie mam świateł, przed tymi wszystkimi bajerami miałem światła. Da radę jakoś roz**ać tą tulejke bez odkręcania wariatora ? nie chce używać klucza pneumatycznego bo można uszkodzić gwint, śrube a w najgorszym wypadku łożyska albo wał (tak czytałem)
Mam do was jeszcze jedno pytanie, jaka blokada po jechaniu na full manetce przy 55km/h wydaje taki dzwięk :

http://youtu.be/unzSU9NgXdU?list=UU5K01 ... U7Hz2mE_1Q

Jak widać światła tu jeszcze były :P Kupiłem na allegro modul odblokowany za ok 10zł do chińskich 4T brak rezultatów

Doszedłem do tego że ma zbyt słabe ładowanie o to dowód :

http://youtu.be/jdbcmXGBdkk?list=UU5K01 ... U7Hz2mE_1Q

Co się mogło stać ?

Drugi problem w aprilie sr 50 racing kolegi :

Ostatnio urwała mu sie linka, zakupił nową odkręcilismy wszystko nagle wymyślił sobie że wyczysci gaźnik bo był ostro zaebany błotem. Zamiast szczotką drucianą z zewnątrz wyczyścić wziął ten gaznik odkręcił ssanie i wsadził ten gaźnik ... UWAGA! ... do rozpuszczalnika ... od razu mu o tym powiedziałem że powinno się w benzynie ekstrakcyjnej czy jakoś tak albo w specjalnym płynie, on sie uparł że może być po kąpieli ok. 10/15min, złożylismy wszystko do kupy i kazał mi podkręcić obroty to mu podkręciłem (na początku nie wiedziałem która śruba bo jestem początkujący ale zjażyłem że jedna jest wolnych obrotów a druga od powietrza) i przykręciłem mu te od wolnych obrotów, po tym czasie za uja silnik nie chciał odpalić. Jedynie odpalał jak ssałem powietrze rurką ssącą to odpalał na max obrotach jak by mu paliwa brakowało (zawsze miał tak jak mu paliwa brakło to później po uzupełnieniu zbiornika miał max obroty chwile i później już normalnie) nie reagował na gaz , strzał z tłumika i gasł, trwało to ok. 10/15sec. później wykręcilismy gaznik wsadzilismy do benzyny zwyklej 95 i moczył się też tak z 10/15 min. nie dało to rezultatów, nie odpalał w ogóle, po paru dniach męczenia coś tam kolega porobił i odpalił ale nadal gasł i nie reagował na gaz, myslałem że to świeca odkręciłem była czarna wyczysciłem, przepaliłem nad gazem i złożyłem. Teraz kupił kolega nową świece i wkręciłem mu tą swiece, odpalił chodził na wolnych obrotach z 5 min wsiadł na niego pojechał się przejechać wszystko git jedzie może ujechał z 600/700m i mu zgasł tak jak by kluczykiem wyłączyć , nie ma tu do rzeczy czy 70km/h czy 30km/h i tak zgaśnie.

Nie wiemy co to może być iskra jest piękna świeca nowa po przejażdzce jest tak jak by sucha ale tez przepalona nie wiem jak to opisać. Aprilia chyba była przerabiana na gaźnik, bo ssanie nie ma podłączone. Przed wymianą linki czyszczenia gaźnika wszystko działało zajebiscie nie miał mułów czy jakiś spadków prędkości wszystko było cacy. (Aprilia chlodzona cieczą).

Jest to 2T


pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 sie 2014, 0:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Co do 1szego - tylko pneumat, musi puscic. Mnie tez kiedys jeszcze fabrycznie zakrecony wariator musiałem nakretke pneumatem odkrecac bo poprostu inaczej sie nie dalo i wal przezyl. Nie boj sie, niebuszjodzisz gwintu, ty chcesz odkrecic a nie dokrecic, przy tym wykonujac ta czynnosc owssem moglbys uszkodzic gwint ale nie przy odkrecaniu.

Co do 2giego tak na szybko przyszla mi mysl, zobaczcie czy przezbta kapiel w rozpuszczalniku nie zrobilo (wyzarło) dziurki w plywaku gaznika. Musisz sciagnac pokrywe komory plywakowej, wyciagnac plywak i zanurzyc do wody. Patrzec czy nie leca babelki powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy