Dzisiaj jest 28 mar 2024, 12:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lip 2020, 9:22 
*

Rejestracja: 03 cze 2020, 19:56
Posty: 27
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: TZR 50 Cafe Racer
Cześć,

Silnik po remoncie ma zrobione ok 400km:
- Cylinder Malina 72cc
- Tłok ASSO 49mm
- Uszczelki Top Performance
- Zawór Membranowy TNT
- Wydech zmodyfikowany STOCK
- Filtr Gąbkowy
- Nowe sprzęgło

Popełniłem oczywiście klasyczny błąd kupując z Allegro Chińskie Dellorto 21mm black edition i nie mogę go wyregulować.

Domyślnie gaźnik przyszedł z dyszą 90.
Na tej dyszy mam naprawdę ładny start, ale góra tragedia wkręca się max do 11tyś oraz jest dziura między 5.5-8tyś w której silnik jakby się dławił od za dużej ilości paliwa? )

Na dyszy 85 wkręca się do 14tyś nie ma aż takiej dziury w obrotach zatrzymuje się na 6tyś na chwilę, a potem leci, ale start jest tragiczny - strasznie muli i ze świateł, aż wstyd startować.

Widzę, że do zestawu Mallina i gaźnik 21mm ludzie wsadzają dyszę 100, ale taki zabieg sprawił, że moto wcale nie chciał jechać - 6tyś max i dławił się.

Jakieś pomysły jak to ugryźć by dało się tym przyjemnie jeździć

EDIT: Dodam, że VMAX jaki osiągam to 80-85 z licznika, tak było od początku po remoncie - tak jestem duży chłopiec 110kg więc może to przez to, a jeśli nie to co?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy