Dzisiaj jest 26 lis 2024, 5:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lip 2013, 21:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
Witam, mam pewien problem i nie wiem czego to może być wina...
Mam gaźnik tec 21mm i dysze 102mm, jak jest zimny silnik to nie ma bata żeby odpalić bez ssania, muszę pociągnąć, jak już pochodzi 5s to puszczam i jakoś pyrkocze, dopóki się lekko nie rozgrzeje nie można dodać gazu bo zgaśnie ...

Teraz drugi problem...
Gdy przy prędkości ok 50kmh wzwyż szybko wyhamuje, to skuter zgaśnie... Czy zimny czy ciepły po takiej sytuacji muszę odpalić ze ssania ...

Trzeci problem to taki że czasami potrafi strzelić z tłumika jak jakiś chiński 4t.. Jadę sobie na 1/5 gazu dodam gwałtownie w palnik i jest "jebudu" i przyśpiesza...

Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam !




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 23:02 
*

Rejestracja: 02 lip 2012, 18:06
Posty: 8
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
A odczułeś jakąś barierę, że rozpędza się tylko do jakiejś małej prędkości i dalej nie idzie?
Bo u mnie taki problem wystąpił, jak miałem zapchaną dyszę wolnych obrotów. U mnie nie było wcale prześwitu chyba :D
I objawiało mi się podobnie do Ciebie, problemy z odpaleniem, gaśnięcia po odpaleniu. Tylko mój główny problem to było ograniczenie do 25km/h, więcej nie jechał i strzelał z tłumika jakby łapał lewe powietrze.
A po przeczyszczeniu dyszy, przy okazji gaźnika, wszystko wróciło do normy. Normalnie bez problemu ruszał, przyspieszał i hamował.

Bo rozumiem, że nie stało się to bezpośrednio po zmianie wnętrza pojazdu?


Ostatnio zmieniony 04 lip 2013, 23:07 przez Demolus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 23:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
przy ok 80km/h nie ma siły jechać na manetce odkręconej na maxa, muszę lekko popuścić i się normalnie wkręca




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 23:11 
*

Rejestracja: 02 lip 2012, 18:06
Posty: 8
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd:
Edytowałem post na górze ;)
Piszę to żeby wyświetliło się w temacie i przepraszam z góry za spam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2013, 0:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
Tak po zmianie gaznika, dobra jutro rozbiore gaznik i przeczyszcze :)




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm


Ostatnio zmieniony 05 lip 2013, 0:26 przez Szafa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2013, 17:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
Przepraszam z PPP ..

Wyczyściłem wszystko pięknie ślicznie, i skuter nie trzyma wolnych obrotów ... :|
Po prostu już krew mnie zalewa ...
Zresztą skuter też zalewa jak postoję na światłach i dodam gazu to czuję że go zalewa i bez ssania nadal nie łapie ... Nie rozumiem już tego sprzętu :/




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2013, 17:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2012, 11:34
Posty: 182
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Wiem ze swoja odpowiedzia nic nie wniose ale pociesze cie mi na dellorto 21mm pali 2 l na 10 km i niemoge za hu*a tego badziewia wyregulowac




_________________

Zobacz---->Aerox Sport[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2013, 17:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
No u Ciebie jest problem i to duży xD Ja za nowy gaźnik 230zł dałem a Ty pewnie 350 ;x no chyba że używka, ale przy dellorto nie powinno być takiego problemu :mrgreen:




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2013, 20:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2012, 11:34
Posty: 182
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Własnie wiem gaznik kupiłem prawie nowy wszystko jest z nim wporzadku wiec niewiem czemu mi tyle pali ;/
A co do twojego pytania to nie mam pojecia co sie dzieje :/




_________________

Zobacz---->Aerox Sport[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2013, 21:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
Zmieniłem płytki membrany na miększe i jest kilka plusów i minusów ...

Skuter odpala bez ssania
Wkręca się pięknie na obroty i ciągnie ładnie, ale
przy 65km/h dusi go... Chwilkę potrzymam na gazie, strzeli z wydechu i przyśpiesza dalej, do 65 km/h i powtórka ... Gdy jest w miarę chłodny silnik to sytuacja jest podobna, ale przy 75km/h ...
Macie jakieś pomysły ?? Na dyszy 105 i 92 jest to samo ...




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2013, 17:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
No ja też mam problemy z Tec'iem 21 BE jak odpalę go chwilę rozgrzeje, pełna pizda to ma takiego strzała że nie raz na koło wbije i mogę tak przejechać spory kawałek a jak już spuszczę go z obrotów i znów dam w manetkę to tak jak piszeDemolus, nie jedzie więcej jak 25 km/h przy czym ja kilka razy gaźnik czyściłem i regulowałem na dyszach: 75, 80, 85, 92, 100, 110, 118 powyżej dyszy 100 strasznie zalewa.Regulowałem na 1 tyś sposobów iglica, paliwo/powietrze i nic.
Tak się zastanawiam żeby nie zmienić na Dellorto.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy