Dzisiaj jest 29 lis 2024, 6:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 sie 2012, 16:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2008, 17:00
Posty: 206
Pojazd:
Witam wszystkich
Do sedna - co może być przyczyną tego iż z dnia na dzień , bez żadnej ingerencji w skuter(żadnych napraw, regulacji)
1. nie bardzo chce odpalać (z rozrusznika prawie nigdy)
2. nie trzyma wolnych obrotów
3. Nie da się wyregulować gaźnika aby odpalał i trzymał wolne obroty - albo trzyma wysokie i dłuuuugo schodzi niżej a jak zejdzie to gaśnie albo od razu schodzi nisko i gaśnie
Myślałem że może jakiś syf albo coś w gaźniku ale od tamtej pory już ze dwa razy myłem , wydmuchiwałem i co tylko.
Do tego przy wszystkich tych problemach skuter jeździ normalnie wkręca się bez jakichkolwiek zamuleń czy przerywań. Jeździ tak do 70km/h. Świeca w kolorze prawidłowym.
Spalanie chyba w normie bo przy średniej prędkości jazdy ok 60-65km/h mieszczę się w 3l/100km.
Cylek seria po szlifie + tłok meteora. Dobrze dotarty. od wymiany zrobione jakies 2500km
Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to proszę pisać




_________________

Hania juz po 40-tce!!!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2012, 19:08 
*

Rejestracja: 26 paź 2011, 15:23
Posty: 75
Pojazd:
1. Myślę że to cewka (też tak mam)
2,3 Nie mam pojęcia też to mam :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2012, 8:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2008, 17:00
Posty: 206
Pojazd:
Dodam, że jak nie chce schodzić z obrotów to jak włączę światła i do tego nacisnę klamkę od hamulca (stop się zaświeca) to o wiele szybciej schodzi.
Jakieś propozycje usterek??




_________________

Hania juz po 40-tce!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2012, 17:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
sprawdz mase czy jest ok i sprawdz czy nie lapie lewego powitrza .




_________________

Setup:
Power Force 80 ccm
Amal 19 mm
kit Polini Speed Control
Przeciwtalerz Polini Air Speed
Sprężyna Hebo+60%
Rolki 8.5 gr Polini
Stożek ala E5
Ninja Street Cup
Tec Evo Racing
wał OMP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2012, 9:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2008, 17:00
Posty: 206
Pojazd:
krzysiek2406, - wiesz może gdzie dokładnie jest masa?
A z powietrzem to na odpalonym silniku rozpylałem łatwopalny spray po łączeniach i dookoła gaźnika i obroty się nie zmieniały




_________________

Hania juz po 40-tce!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2012, 9:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
nie wiem jak w x8r ae bali mam mase dokrecona do silnik i do ramy. sprey spreyej ale sprawdz uszczelki na krućcu i przy głowicy




_________________

Setup:
Power Force 80 ccm
Amal 19 mm
kit Polini Speed Control
Przeciwtalerz Polini Air Speed
Sprężyna Hebo+60%
Rolki 8.5 gr Polini
Stożek ala E5
Ninja Street Cup
Tec Evo Racing
wał OMP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2012, 21:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2012, 16:35
Posty: 158
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
ja jak mialem przytarty cylek to nie trzymał obrotów nie palił na rozrusznik itd...




_________________

Aerox Black&White 08


S6 Racing MKII 12mm
Top Racing High Tech 12mm
Yasuni c16 Kevlar
Dellorto 21 BE
Króciec S6 MKII + zawór s6
S6 MKII TC
S6 Wing Cooler
Kit Malossi Overrange
Łożyska FAG C4
Filtr S6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 14:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2008, 17:00
Posty: 206
Pojazd:
Mase sprawdziłem i jest ok. Próbowałem dzisiaj po raz kolejny wyregulować i nic.
Przy regulacji jest takie coś, że gdy wykręcam śrubę od wolnych obrotów to obroty spadają ale gdy ją wkręcam (nawet o 2 obroty) nic się nie dzieje( odczekiwałem nawet ze 3 minuty). Dopiero po odkręceniu i puszczeniu manetki schodzi to wyższych obrotów. I w ogóle ustawię obie śruby w danym położeniu jest git (odczekam ze dwie minuty) potem pogazuje trochę i już albo nie schodzi wcale albo długo schodzi i na koniec gaśnie albo szybko schodzi i gaśnie. Próbowałem drugiej świecy - to samo, zmieniałem położenie iglicy (wyżej , niżej) - i i tak to samo.




_________________

Hania juz po 40-tce!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 16:19 
*

Rejestracja: 26 paź 2011, 15:23
Posty: 75
Pojazd:
Hmm a spróbuj odłączyć ssanie i zobaczyć czy to coś da :roll: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2012, 16:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2008, 17:00
Posty: 206
Pojazd:
Jeśli chodzi o ssanie to dziś rano jak odpalałem to odpalił od razu z kopki. I słychać było ,że ma wyższe obroty i nie gasł dopóki ssanie chodziło. Na ssaniu odpalił ale też nie wszedł na wyższe obroty sam tylko tak sobie pyrkał na niskich(ale nie gasł) dopiero po przekręceniu manetki i jej odpuszczeniu wszedł na "ssaniowe' obroty i po jakichś 1,5-2min dopiero zszedł do niskich.
Przy dobrze rozgrzanym silniku dziwi mnie fakt, że nie odpala. Wygląda to tak , iż po włączeniu rozrusznika kręci jak powinien i słychać że paliwo dochodzi bo już że się tak wyrażę "łapie" a wręcz "załapał" ale po puszczeniu przycisku rozrusznika cisza. Odpala po ok 10 sekundach trzymania na rozruszniku (przeważnie). Jak sie na manetce da ciut gazu to czasem szybciej. A jak sie da na manetce za dużo gazu to od razu słychać że nie odpali ( rozrusznik chodzi jakby na "sucho" )- i w tym momencie wykręcałem świece , która była sucha. Czyli tak jakby dostał za dużo powietrza.
A z kopki to tak - kopnę raz - nic, drugi raz - coś się odezwie, trzeci - zaczyna pyrkać, czarty - pochodzi z sekundę, i potem z każdym kopnięciem coraz dłużej chodzi aż w końcu za 15-20 kopniakiem odpali i chodzi.
I żeby nie wiem jak ustawić gaźnik nawet dać mu wysokie obroty biegu jałowego to i tak będzie kręcił rozrusznikiem i tak jakby już załapał a po puszczeniu przycisku cisza a jeśli już załapie to i tak będzie pyrkał na bardzo niskich obrotach i dopiero po ruchu manetką ustawi się na zadanych obrotach biegu jałowego. Tak więc nie wiem o co kaman.
Dodam że wszystko chodziło dobrze danego dnia a następnego ranka już kicha - nie odpala.
seba303a, - jakby był przytarty to by chyba pod 70km/h nie jeździł??
SONY X8R, - a czy ssanie ma wpływ na gorący , zgaszony przed 5 sekundami silnik? Bo jeśli załączało by się na gorącym to spalanie by było większe ale u mnie jest w normie.




_________________

Hania juz po 40-tce!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2012, 17:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 18:49
Posty: 171
Lokalizacja: Jurków
Pojazd:
przytarty....
słaba kompresja na 100%.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2012, 9:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2008, 17:00
Posty: 206
Pojazd:
A jakie są jeszcze objawy przytarcia - oczywiście prócz tego że skuter nie chce odpalać i nie trzyma wolnych obrotów?




_________________

Hania juz po 40-tce!!!!!


Ostatnio zmieniony 08 wrz 2012, 9:08 przez hondax8rs, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2012, 21:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2012, 22:24
Posty: 53
Lokalizacja: pułtusk
Pojazd:
Mam tak samo jak ty mam honde sfx i to samo sie dzieje w moim silniku tez nie wiem o co chodzi z nim, a kompresie mam bardzą dobrą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 7:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2011, 15:38
Posty: 100
Pojazd:
Ello dołączę się do tematu a mianowicie mój problemik jest taki :

Od 0-85 przyśpiesza pięknie równiutko bez jakiś tam skoków obrotów .

Lecz jak popuszczę gazu i spadnie prędkość gdzieś do 30-40 a potem chcę dać ful manetkę to zamula i po tym zamuleniu jak się rozpędzi czasami trwa to 10 sek zanim przestanie zamulać i potem jedzie normalnie . Czasem nawet mam tak jak jadę 10 i chcę dać ful to też przez chwilę ma takie zamulenie a potem śmiga normalnie .
Czuję jakby się dławił przez powietrze ale nie wiem nie umiem jakoś dobrze gaźnika wyregulować więc chciałbym się tylko dowiedzieć czy może to być przez gazior ?
Bo cylek airsal nowiutki .


Ostatnio zmieniony 11 wrz 2012, 7:07 przez ToYo95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 13:11 
*

Rejestracja: 23 paź 2011, 10:39
Posty: 35
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
-- usunięte


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2012, 18:11 przez mariow, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 14:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2012, 22:24
Posty: 53
Lokalizacja: pułtusk
Pojazd:
ToYo95 miałem tak samo jak ty zmieniłem dysze na 75 i jest idealnie tak jak powinno byc a przez powietrze to raczej nie bo założyłem najpierw seryjny tak samo póżniej stożek tak samo na końcu dałem stożek za 85zł polini gąbkę i tez to samo to zmieniłem dysze 75 z 95 załorzyłem ten stożek polini i jest idealnie nic nie przerywa :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 14:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2012, 22:24
Posty: 53
Lokalizacja: pułtusk
Pojazd:
mariow pewnie ci puchnie tłok jaki masz chiński czy markowy nie mówie ze na pewno to tłok ale chyba tak puchnie ci jak sie rozgrzeje silnik :) ale mozesz mieć tez markowy i tez moze puchnąć ;p


Ostatnio zmieniony 11 wrz 2012, 14:12 przez mati14170, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 14:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2008, 17:00
Posty: 206
Pojazd:
Sprawa mojej Hani rozwiązana - otóż dzisiaj ją rozebrałem i okazało się , że dolny pierścień pękł na dwie części. Nie wypadł z rowka więc skuter nie chciał odpalać ale jak odpalił to jeździł. (w sumie na 1 pierścieniu).
I teraz pytanie - czy wystarczy tylko wymiana pierścieni? Na gładzi cylindra nie ma rzeźni , jest tylko kilka delikatnych rysek ( są na tyle małe że trzeba się dobrze przyjrzeć aby je zobaczyć). Czy konieczny jest szlif?
Swoją drogą to dziwne że pierścień meteora pękł po jakichś 2000km.




_________________

Hania juz po 40-tce!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 16:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2011, 15:38
Posty: 100
Pojazd:
mati14170

Ja też miałem stożek gąbka prawie taki sam jak Pollini air box i to już była tragedia za nic nie szło wyregulować .

Dyszę mam 85 była już taka jak kupiłem skuter 2 lata temu i jeździł bez problemu .

może wystarczy dać iglicę wyżej czy niżej ? Całkiem możliwe że go przylewać będzie ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 20:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2012, 22:24
Posty: 53
Lokalizacja: pułtusk
Pojazd:
raczekj zeby opadła iglica na dół bedzie miejszy przepływ paliwa i nie powinno przylewac ale ja mam tak popieprzone w mojej hondzie gaźnik kei hina czy cos w tym stylu to nie da rady przesunąć iglicy do góry czy na dół jest na stałe na jednym i nic nie zrobi a co do stożka to mi dobrze chodzi a jeszcze nie regulowałem jeźdzę tak ze mi gasnie jak stoie jak nie dam gazu specjalnie zeby mi mało palil ale musze sobie tez wyregulować :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy