Dzisiaj jest 25 lip 2025, 4:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 maja 2009, 15:36 
*

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 3
Pojazd:
Witam. Tematow podobnych jest w sumie juz troche, ale konkretnego przykladu nigdzie nie moge znalezc. Otoz w mojej aprilii sr 50 mam problemy z wyregulowaniem gaznika dellorto. Jak ustawie tak jak powinno byc wedlug ksiazek, tzn ustawe maksymalne obroty za pomoca sruby regulacji skladu mieszanki, a nastepnie opuscze przepustnice druga sruba, tak aby zejsc na obroty rowne i jak najnizsze, to skuter bardzo slabo jezdzi. co prawda nie slychac duszenia sie itp po odkreceniu gazu, ale nie ma mocy. Pokrecilem troche i teraz jest sruba od mieszanki wkrecona prawie do konca (ok 1/8 obrotu od konca) i sruba od przepustnicy wkrecona do oporu (czyli maksymalne podniesienie przepustnicy regulacją) i na takich ustawieniach bardzo ladnie sie zbiera i ma moc. Czy takie ustawienie moze spowodowac to ze bedzie palił jak smok i jakies inne skutki uboczne? czy mozna tak jezdzic normalnie? dodam ze iglicą sie bawilem, ale bez roznicy na jakim polozeniu by nie byla, to najlepiej chodzi na takim ustawieniu srubek.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2009, 15:43 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Taka regulacja może być szkodliwa ze względu na zagrożenie uboga mieszanką.Trochę przetestuj go w jeździe ale sprawdź potem po kolorze świecy.Ilość obrotów śruby paliwa może też zależeć od kształtu stożka regulacyjnego i stopnia wyrobienia gniazda które on zamyka,wiec nie ma reguły ile obrotów dokładnie ma być ona wykręcona.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2009, 15:48 
*

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 3
Pojazd:
ale jak wkrece do konca w ogole, to gasnie i nawet podniesienie przepustnicy nie pomaga. dopiero jak odkrece manetką gaz to dziala




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2009, 16:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Nie możesz wkręcać do końca. Wstępnie wykręć ją o pół obrotu. Następnie wykręcaj ją co 1/4, aż będzie dobrze. Śrubą wysokości iglicy ustawiasz tylko obroty jakie mają być jak puścisz manetkę. Ona nie może Ci zmniejszyć osiągów.




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2009, 19:26 
*

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 3
Pojazd:
no ale wlasnie najlepiej jest jak jest wkrecona prawie do konca. jak wykrecam, to ma slabsze osiagi. a przepustnice jak opuszcze, przy wkreconej srubie od mieszanki, to ma za niskie obroty wtedy i gasnie, wiec musi byc podniesiona maks do gory. na takich ustawieniach obroty sa ok i osiagi ok, tylko czy tak mozna to zostawic nie wiem, tak zeby nie palil mi 15/100km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy