Dzisiaj jest 26 sie 2025, 3:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 cze 2012, 16:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2010, 15:43
Posty: 341
Pojazd:
Witam, otóż mam problem z wyregulowaniem gaźnika.
Mianowicie niezależnie na którym ząbku jest zabezpieczenie na iglicy to gdy śrubka powietrze-paliwo jest wkręcona na maksa chodzi prawie że dobrze, gdy wykręcę 2,5 obrotu to jest porażka. Dodam że skuter ma sportowy wariator top racing oraz cylinder chyba 70, ponieważ tłok ma rozmiar 47,6mm czyli po szlifie kolega mówił że 47mm są stosowane do 70 i tyle ze sportowych części reszta seria.
Gdy wykręcę śrubkę na 2,5 obrotu to skutera muli i słabo wkręca się w obroty gdy wykręcę za 5 ledwo co jedzie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 17:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2010, 19:55
Posty: 447
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
A regulujesz na dobrze rozgrzanym silniku? Ustaw iglice na środek i wykreć z 1.5 obrotu i wtedy zobacz.




_________________

TGB - Diabeł
RS - Szatan.

Aprilia : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1841573#1841573




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy