Dzisiaj jest 23 lut 2025, 23:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 mar 2012, 0:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2012, 20:27
Posty: 65
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
Witam mam problem ;c kupiłem nowy skuter keeway Matrix jest na dotarciu ma 10 km przejechane i założony tłumik Stage6 Pro Replica . Gdy dziś pojechałem się przejechać Jezdziłem mniej więcej 17 km/h i w pewnym momęcie musiałem zatrzymać się na światłach i skuterkowi malały obroty i nagle zgasł . Po paru próbach udało mi się go odpalić i przejechałem z 300m i zgasł nawet gdy już odkręcałem pełną manete skuter zwalniał . Nie wiem co się dzieje może to powód regulacji . Proszę aby wypowiadały się osoby które naprawdę się na tym znają ...




_________________

Tłumik Yasuni Z
Wariator Stage6 Sport pro


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 10:18 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Regulacja gaźnika się kłania :roll: Zmieniałeś dyszę, regulowałeś :?:




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 10:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:28
Posty: 631
Lokalizacja: Kasa na kiweja
Pojazd:
na dotarciu powinieneś mieć oryginalne części -.- a replica jeszcze ma wysokie obroty to już wgl..




_________________

Keeway hurricane
Szetap:
Wario hebo n/g
Tecnigas Next-r
Rolki 4 g motorfoce
Centralka nieb hebo
Sprężynki sprzęgła hebo nieb
Pasek Dayco

SPRZEDAM JW. !!! PISAĆ PV




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 11:25 
*

Rejestracja: 30 sie 2011, 12:59
Posty: 37
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
@up

Na dotarciu wcale nie trzeba mieć seryjnych części.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 11:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
No nie trzeba ale nie za dobrze to wpłynie jak założysz sobie sportowe części i będzie ci kręcił 10 tyś obrotów.. :roll:




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 12:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2009, 18:30
Posty: 385
Pojazd:
A tam, gadanie. Nie ma różnicy według mnie jeśli chodzi o to docieranie na sportowych częściach, przecież jak ktoś ma stuningowany skuter, to cylindry też dociera na sportowych częściach.

Musisz podregulować gaźnik chyba, jeśli dodajesz gazu i go zamula, to najprawdopodobniej go zalewa i się dusi.




_________________

Peugeot JetForce R-Cup




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 12:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2012, 20:27
Posty: 65
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
Wiecie ale ja nie zmieniam od razu wszystkich części tylko tłumik założyłem .




_________________

Tłumik Yasuni Z
Wariator Stage6 Sport pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 12:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2012, 20:27
Posty: 65
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
On ma wszystkie orginalne części + blokady . Tylko tłumik ma wymieniony.




_________________

Tłumik Yasuni Z
Wariator Stage6 Sport pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 12:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Powiem Ci, że ja mam bardzo podobnie tyle, że ja do już dotartego skutera założyłem Stage6 Pro Replice no i odpaliłem go i pochodził chwile, zgasiłem go następnie poskręcałem wszystko następnie znowu go odpaliłem pochodził trochę i nagle powoli spadł z obrotów i zgasł i nie chciał już odpalić a jak odpalił to na chwilę i potem zgasł . Spróbuj podlać paliwa pod świece ja jak tak zrobie to pali od strzała i ładnie chodzi tylko problem w tym, ze pluje paliwem z tłumika. Jestem na etapie czyszczenia i regulacji gaźnika oraz czyszczenia wkładu i filtra powietrza mam nadzieje, że pomoże :)




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 12:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2011, 19:59
Posty: 147
Lokalizacja: Pcim
Pojazd:
Ja bym odblokował skuter. Ja dokładnie nie pamiętam ale jak założyłem Tłumik na zablokowanym module to też mi pluł..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 14:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2012, 20:27
Posty: 65
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
Ale te podlanie paliwem pod świecę to na pewno pomoże ? Czyli za każdym razem odpalania mam tak robić :mrgreen: czy tylko raz ;pp




_________________

Tłumik Yasuni Z
Wariator Stage6 Sport pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 16:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2011, 19:59
Posty: 147
Lokalizacja: Pcim
Pojazd:
Jeśli musisz podlewać pod świece to chyba oznacza, że coś jest nie tak nie? Właśnie, Na pewno będzie coś z Gaźnikiem. Ja na Twoim miejscu założyłbym seryjny wydech, dotarł tak jak ma być dotarty i potem dokupił moduł jeśli jest zablokowany lub zdjąć wszystkie blokady, założyć wydech, wyregulować i się cieszyć z mocy silnika :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 17:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
artek5552, Co ma moduł to plucia paliwem z wydechu ? Jeżeli pluje to znaczy, ze ma za dużo i go odrzuca, a moduł odpowiada jedynie za obroty .




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 17:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2011, 19:59
Posty: 147
Lokalizacja: Pcim
Pojazd:
Ja wiem swoje, Ty wiesz swoje. We wakacje mi się spalił moduł to zmieniłem na stary i też pluł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 21:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Może sprawdź kolor świecy.




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 22:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2012, 20:27
Posty: 65
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
Dobra muszę go niestety dotrzeć na zwykłym tłumiku :cry:




_________________

Tłumik Yasuni Z
Wariator Stage6 Sport pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 22:28 
Zbanowany

Rejestracja: 16 sie 2011, 17:22
Posty: 215
Lokalizacja: Góra Śląska
Pojazd:
na zwyklym docieraj !!!!!!!, przeciez cyl musi sie powoli dotrzec , nie docieraj lepiej tego cylka z Pro replica , moim zdaniem z tym wydechem dotrzesz ale zrobisz z 6tys km i zatrzesz go albo pierscienie sie skończą , lepiej na seri docierac a puzniej zmienic na sporta, przy docieraniu jak bierze olej z dozownika to dolewaj mu troche do baku na 1L ok 30ml sieca bedzie ciagle czarna on nagaru ale dobrze dotrzesz go wtedy:) ja robilem tak : z dozownika sam brał i inwidualnie na 1L paliwa lałem 50ml oleju :), zrobilem juz ponad 5tys km na chinskim cylku i smiga dalej bez problemu, ciagle full maneta prawie




_________________

LAKIEROWANIE MALOWANIE !!!!!!!, FELG PLASTIKÓW RÓZNYCH ELEMENTÓW. |MAT-POŁYSK. Kontatkt PW , GG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2012, 19:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2010, 23:26
Posty: 331
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Po pierwsze przy tym wydechu zdejmij blokade wariatora. Jest to zabójstwo dla cylindra. Po drugie Pro Replica to mocny wydech który śmiało sobie radzi przy 70cc wiec wieksza dysza obowiązkowo. A co do docierania z tym wydechem to można lecz trzeba mieć o tym pojęcie. Więc najpierw radze się douczyć nt. "pielęgnacji" tulei a potem docierać ;) Polecam Motor-tech.pl




_________________

Benelli 49x 70cc... Evo.
Malowanie, tuning, serwis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy