Dzisiaj jest 23 sie 2025, 20:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 maja 2011, 20:43 
*

Rejestracja: 07 mar 2010, 0:27
Posty: 48
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Może pomożecie, wymieniłem króciec ssący w moim neosie z 12mm na 21mm. Osiągi zamiast się poprawić to spadły, tzn przyśpieszenie takie jak było a v-max z 70 na 65 km/h, dodam że dysza główna to 78. Co robić??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 0:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Spróbuj podregulować gaźnik.
Osiągi się nie poprawią. Tez zmieniałem króciec




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 15:26 
*

Rejestracja: 07 mar 2010, 0:27
Posty: 48
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Teraz mam mam problem, jak przyśpieszam powoli to tak w okolicach 20km/h tak jakby odcinał się dopływ paliwa albo się dusił, a gdy ruszam z pełnej manetki to wszystko jest ok. O co w tym chodzi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 15:37 
*

Rejestracja: 22 kwie 2011, 21:52
Posty: 174
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
A gaznik jaki masz??


Ostatnio zmieniony 12 maja 2011, 15:38 przez malolat15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 15:40 
*

Rejestracja: 07 mar 2010, 0:27
Posty: 48
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
O ile się nie mylę to dellorto 12mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 15:42 
*

Rejestracja: 22 kwie 2011, 21:52
Posty: 174
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
teraz dostaje tak jakby wecej powietrza to moze dokrec srubke od mieszanki ewentualnie zmien dysze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 15:50 
*

Rejestracja: 07 mar 2010, 0:27
Posty: 48
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Jest wkręcona na maxa i trochę się poprawiło ale nie znacznie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 17:20 
*

Rejestracja: 22 kwie 2011, 21:52
Posty: 174
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
to pozostaje dysza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 17:38 
*

Rejestracja: 07 mar 2010, 0:27
Posty: 48
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
w sensie większa tak ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 17:48 
*

Rejestracja: 07 mar 2010, 0:27
Posty: 48
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
W sumie tak myślę czy to aby na pewno śruba od mieszanki? ona jest z prawej strony, bliżej filtra powietrza i jest 2 taka trochę mniejsza. Gdy kręcę tą mniejszą tzn 2 to nic się nie dzieje a gdy odkręcam tą pierwszą (bliżej filtra) to obroty rosną i teraz mam ją wkręconą do końca. Ale i tak się dusi przy spokojnym przyśpieszaniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 17:51 
*

Rejestracja: 07 mar 2010, 0:27
Posty: 48
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
A może jest ktoś z poznania kto pomoże dojść mi z tym do ładu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 17:56 
*

Rejestracja: 20 paź 2009, 14:54
Posty: 123
Lokalizacja: się wzięli ludzie
Pojazd:
Tą mniejszą wkręć do końca i wykręć ok. 1.5 obrotu, zobacz jak się będzie zachowywał przy odkręceniu manetki.




_________________

Aprilia Amico 92 r.

Na razie:
Wariator Top Racing Next Generation 4.5g
Centrala różowa
TK PHBN 17.5mm

vmax gps 70 km/h ;c




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 18:04 
*

Rejestracja: 07 mar 2010, 0:27
Posty: 48
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ok, ale to już juto obczaję bo zaczęło lać u mnie. Co jeszcze mam zrobić żeby ładnie chodził jak wymienię wariator (Polini 9 rolek) i pasek (Polini Kevlar). Będę zakładał w przyszłym tygodniu i chcę się zorientować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 18:40 
*

Rejestracja: 07 mar 2010, 0:27
Posty: 48
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Dzięki majonez, teraz już się nie dusi :) co prawdę v-max spadł tak do 63 km/h ale teraz jest ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 18:49 
*

Rejestracja: 20 paź 2009, 14:54
Posty: 123
Lokalizacja: się wzięli ludzie
Pojazd:
Możesz jeszcze tą śrubką delikatnie regulować, może to i tak nie jest najlepsze ustawienie.




_________________

Aprilia Amico 92 r.

Na razie:
Wariator Top Racing Next Generation 4.5g
Centrala różowa
TK PHBN 17.5mm

vmax gps 70 km/h ;c




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 18:57 
*

Rejestracja: 07 mar 2010, 0:27
Posty: 48
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
A co myślisz o wsadzeniu tego wario do neosa??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 19:02 
*

Rejestracja: 20 paź 2009, 14:54
Posty: 123
Lokalizacja: się wzięli ludzie
Pojazd:
A tutaj to już nie wiem, nie ogarniam tego. ;p




_________________

Aprilia Amico 92 r.

Na razie:
Wariator Top Racing Next Generation 4.5g
Centrala różowa
TK PHBN 17.5mm

vmax gps 70 km/h ;c




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 19:05 
*

Rejestracja: 07 mar 2010, 0:27
Posty: 48
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
ok, dzięki bardzo za pomoc, jeszcze jutro przejadę się jakiś dłuższy kawałek i zobaczę jakie są efekty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy