Dzisiaj jest 28 lut 2025, 22:00

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
*

Pojazd:
Witam
Mam Peugeota Speedfight 3, ostatnio kupiłem wariator Polini Speed Control. Osiągi zamiast się polepszyć to się pogorszyły. Dodam, że przy tłumiku nic nie robiłem, dodam, że żadnej zwężki nie mam, jest ślepa kiszka. Proszę o pomoc co robić, czy jest to kwestia tego, że wariator jest nowy czy coś innego. Dzięki z góry i może ktoś wie co robić, aby wydane pieniądze w wariator nie były wyrzucone. Czekam za odpowiedzi, będę wdzięczny, za to, że jeśli ktoś będzie wiedział co zrobić to proszę o opisanie tego dokładnie, bo jestem zielony. Dzięki i czekam na wasze posty.

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
Awatar użytkownika

Pojazd:
slepa kiszka to blokada.

Tytuł:
*

Pojazd:
Wiem, że ślepa kiszka to blokada, ale jak ją zetnę to wariator będzie lepiej działał? Poza tym moje pytanie brzmi co mam zrobić, żeby pieniądze wydane na wariator Polini się zwróciły, i skuter wyciągał więcej dodam, że wcześniej jeździł 70 km/h na prostej ze zdjętą blokadą z wariatora (blaszka).

Właśnie ściąłem ślepą kiszkę, skuter ma lepsze przyśpieszenie i to znacznie, ale nie wiem czy jest do zasługa uciętej rurki czy wariatora. V-max się nie poprawił dalej jest gorszy z wariatorem Polini od tego z seryjnym, czemu tak jest, może wiecie jak tak to czekam na wasze odpowiedzi, z góry dzięki.

Ostatnio zmieniony 02 wrz 2010, 18:19 przez VC15, łącznie zmieniany 1 raz

Tytuł:
Awatar użytkownika

Pojazd:
Regulacja się kłania, rolki. sprezyna, sprezynki, gaznik, dysza

Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!

Tytuł:
Awatar użytkownika

Pojazd:
No jaką cholerę za przeproszeniem kupujecie sportowe części jak jeszcze blokad nie pościągaliście.Dużo osób tak robi stąd moja forma wypowiedzi.

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent